Sprzedam silnik bez głowicy i osprzętu. Tarcze cierne na sprzęgle do wymiany, te co w nim miałem przełożyłem do nowego silnika.
Chodził do momentu wyciągnięcia go z ramy i ściągnięcia głowicy.
Cena oczywiście do negocjacji.
Link do alledrogo: http://allegro.pl/show_item.php?item=6488612469
[S] Silnik 1300
- mryc
- Posty: 889
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
[S] Silnik 1300
Ja chyba czegoś nie qumam:
1 - miałeś awarię głowicy
2 - kupiłeś drugi silnik ( bo samej głowicy nie było) ?
3 - skoro był taki fajny, więc pytanie - WHY ? - kupiony okazał się lepszy?
1 - miałeś awarię głowicy
2 - kupiłeś drugi silnik ( bo samej głowicy nie było) ?
3 - skoro był taki fajny, więc pytanie - WHY ? - kupiony okazał się lepszy?
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
[S] Silnik 1300
Ad 1- Tak.
Ad 2- Tak,kupiłem drugi, głowica w tym czasie była jedna na portalach i nawet teraz ją widzę nadal, a stoi pewnie tak długo jak silnik, który kupiłem. Od Artura dowiedziałem się, że stał z 1,5 roku temu, a chciałem srebrny jak być powinno... więc...
Ad 3- Nie chce Mi się teraz babrać z robieniem go- zakup głowicy, przegląd jej w zakładzie tym się zajmującym, dotarcie zaworów(można zrobić samemu), ewentualne zabielenie jej, zakup/dobranie płytek, uszczelki(ceny hurtowe), to już się robi co najmniej 1400zł. Nie liczę robocizny przy samym składaniu, gdyż sam sobie to bym opanował, $ na paliwo do samochodu w celu wożenia części po zakładach... za silnik dałem ciut więcej jak te 1400.
Czy zakupiony silnik jest lepszy?- chodzi, pali, zapierdala
. Mógłbym motóra wrzucić na hamownię, aby się dowiedzieć, czy ma zdechnięte jakieś koniki, ale w okolicy same samochodowe mam.
Ad 2- Tak,kupiłem drugi, głowica w tym czasie była jedna na portalach i nawet teraz ją widzę nadal, a stoi pewnie tak długo jak silnik, który kupiłem. Od Artura dowiedziałem się, że stał z 1,5 roku temu, a chciałem srebrny jak być powinno... więc...
Ad 3- Nie chce Mi się teraz babrać z robieniem go- zakup głowicy, przegląd jej w zakładzie tym się zajmującym, dotarcie zaworów(można zrobić samemu), ewentualne zabielenie jej, zakup/dobranie płytek, uszczelki(ceny hurtowe), to już się robi co najmniej 1400zł. Nie liczę robocizny przy samym składaniu, gdyż sam sobie to bym opanował, $ na paliwo do samochodu w celu wożenia części po zakładach... za silnik dałem ciut więcej jak te 1400.
Czy zakupiony silnik jest lepszy?- chodzi, pali, zapierdala

Wróć do „Części, odzież, akcesoria.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości