Wziąłem się w końcu z kompleksowy przeglad hamulcow.
Wszytkie tloczki wyciagnięte, polerka filcem i na smar do środka. Ładnych kilka h mi to zajelo bo niektóre skurczybyki wyjsc nie chcialy.
Zakupilem tez i bede testowal automatyczne odpowietrzniki - nie wpuszczające powietrza, przy ktorych niby odpowietrzanie ogranicza sie tylko do wachlowania klamka az pocieknie plyn. zobaczymy.
Mam pytanie. standardowo w zaciskach mam odpowietrznik m8x1 a dostalo mi sie przez przypadek m8x1,25 czyli gwint odpowietrznika jest nieco dłuższy w związku z czym kawalek gwintu odpowietrznika zostaje widoczny.
i tu pytuanie - czy jak zostawie ten odpowietrznik z dluzszym gwintem bedzie ok? w sumie wkreca sie tyle samo co poprzedni tylko wiecej wystaje...
dalem za nie 90pln z wysylka także wolalbym nie kupowac juz innych (wiem duzo, ale mam juz dosyc ukrecania odpowietrzników)
pomocy
