Cześć. Mam zamiar zabrać się za wymianę płynów w układzie hamulcowym i sprzęgłowym. Do Ducati leję Motul RBF i zastanawiam się, czy przerabialiście temat tego płynu w XJR. Raczej nie powinno być z tym problemu, ale co szkodzi zapytać doświadczonych jeźdźców
Pozdr.
Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
- Zdzislaw
- Posty: 3529
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
Jak najbardziej możesz go wlać.
- jarmah
- Posty: 27
- Rejestracja: niedziela, 19 lutego 2017, 19:42
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2006
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
Re: Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
Dzięki Pozdrawiam
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
RBF 660 czy jakoś tak. Ten zwykły, zalecany przez producenta byłem w stanie zagotować załadowanym moto (ale nie podczas przepisowej jazdy). RBF ma podwyższoną temp. gotowania.
Pisałem już o tym. Poszukaj.
Pisałem już o tym. Poszukaj.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- jarmah
- Posty: 27
- Rejestracja: niedziela, 19 lutego 2017, 19:42
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2006
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
Re: Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
Dokładnie tak. Jest RBF 600 i 660. 660 ma wyższą temperaturę wrzenia i jest zalecany do sportu wyczynowego. Na szczęście mam w garażu jeden i drugi RBF 660 jednak powinno się częściej wymieniać bo bardziej chłonie wodę. Ale to akurat nie problem - w Ducati wymieniam co sezon i nic nie stoi na przeszkodzie aby XJR miał podobnie
- artur
- Posty: 4215
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana płynu w układzie hamulcowym/sprzęgłowym
Nie wiem o czym piszecie. Chodzi o oznaczenia. Po prostu każdy DOT od 4 (zalecany) w górę ma wyższą temperaturę wrzenia. Zawsze można stosować wyższy od 4 ale nie niższy.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości