Opony
a ja mam problem
chcę kupić nowy komplet bardziej turystyka niż sport i nie wiem co wziąć
teraz mam sportmax dunlopa i nie narzekam,,tyle że się szybko skończyły
wziąłbym coś co wytrzyma długie kilometry ale żeby było na tyle mintkie coby na co dzień trzymało na suchym i mokrym
tu widzę że każdy zachwala coś innego i tak naprawdę to jestem zmieszany
mam kumpla przedstawiciela więc opony będą tańsze niż gdziekolwiek indziej,tylko co
siano nie gra roli...zarząd dróg stawia
chcę kupić nowy komplet bardziej turystyka niż sport i nie wiem co wziąć
teraz mam sportmax dunlopa i nie narzekam,,tyle że się szybko skończyły
wziąłbym coś co wytrzyma długie kilometry ale żeby było na tyle mintkie coby na co dzień trzymało na suchym i mokrym
tu widzę że każdy zachwala coś innego i tak naprawdę to jestem zmieszany
mam kumpla przedstawiciela więc opony będą tańsze niż gdziekolwiek indziej,tylko co
siano nie gra roli...zarząd dróg stawia
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
ja rekomeduję PR2. Wiem, że niektórzy pisali, że się długo nagrzewają itd., ale myślę, że czas rozgrzania silnika do odpowiedniej temperatury jest współmierny do czasu potrzebnego na rozgrzanie PR2. Takie moje zdanie. Zawsze tak robiłem i jak na razie żadnego elementu w moto jeszcze nie malowałem
hubertm
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
nit pisze:a Pilot Power
to oznaczenie co mówi mariusz ST i T ,to o czym mowa
ST - Sportowo Turystyczne
T - Turystyczne
ja proponuję Z8, kończę aktualnie tył, przód wytrzymał pod 20tyś (dokładnie nie powiem bo tego nie spisuję), w tym jeden dzień toru w Poznaniu oraz Nordkapp.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
posłucham mariuszka i farby ...Z8
czytając ten test też się można przekonać http://www.scigacz.pl/Met...hnie,18145.html
czytając ten test też się można przekonać http://www.scigacz.pl/Met...hnie,18145.html
- ptysiornia
- Posty: 564
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- ptysiornia
- Posty: 564
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Miałem Z8 jednoskładnikowe. Tył po przejechaniu (turystycznie) 700km schodził o 0,5mm na bieżniku. Sama jazda na nich nie powalała na kolana.
Mając na uwadze wyjazd do Turcji zmieniłem na używane (ale w bardzo dobrym stanie) Sportmaxy D208. Opony typowo sportowe, guma miękka itp. itd. Myślę - założę i wykończę. Jakież było moje zdziwienie gdy po nawinięciu 7000km bieżnik zszedł tylko o 1,4mm. Asfaltu się to trzyma, a na winkielkach lekko.
Z8 na oczy widzieć więcej nie chcę.
Mając na uwadze wyjazd do Turcji zmieniłem na używane (ale w bardzo dobrym stanie) Sportmaxy D208. Opony typowo sportowe, guma miękka itp. itd. Myślę - założę i wykończę. Jakież było moje zdziwienie gdy po nawinięciu 7000km bieżnik zszedł tylko o 1,4mm. Asfaltu się to trzyma, a na winkielkach lekko.
Z8 na oczy widzieć więcej nie chcę.
- Zdzislaw
- Posty: 3540
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Napiszę co nieco o Michałkach Pilot Road 2. Zajeżdżam obecnie drugą oponę z tyłu i planuję wymianę na Pilot Powery 2 bądź Z8 Metzelera. Lecz muszę ogarnąć jeszcze sprzęgło... Ale wracając do meritum wypowiedzi...
Komplet PR2 założyłem tuż po kupnie niebieskiego chujogrzmota, po wykończeniu tylnego Dunlopa w 2011 roku. Opona tylna wymieniona przy przebiegu 37043,5 km .
Opona przód wymieniona przy 44519,7km, oponka tył wymieniona została drugi raz przy przebiegu 47800km.
Obecnie mam przebieg ok. 66300 i opona na przodzie jest z leksza wyząbkowana ale daje jeszcze radę. Tył być może zrobi jeszcze z 1kkm, bądź dotrwa do końca sezonu 2013*.
IMHO PR2 doskonale nadają się do jazdy turystycznej na suchym asfalcie, na mokrym również dają radę do pewnego momentu zuzycia. Obserwowałem, co wyprawiają motóry znajomych na różnych oponach na mokrym i stwierdzam, że PR2 a być możew i 3, których nie miałem okazji użytkowaqć równięż... djaą radę,
Tak więc podsumowując:
Opona przód pokonała do dnia dzisiejszego ok. 22kkm i na suchym trzyma jeszcze przewidywalnie.
Opona tylna nr. 1- skończyła się przy ok. 10746km- ta opcja zawierała wypad na Mazury i w góry- Sudety+ rok później Bieszczady, kilka małych zapaleń gumy.. no i nastąpił jej koniec. Nie miała lekko - szorowanie centralką+ podnóżki na codzień. Na koniec spłonęła....
Opona tył nr. 2 pokonała dotychczas ok. 18500km, przy w miarę normalnym użytkowaniu.
Obecnie opona tylna kończy się, zwiastuje o tym zarówno koniec bieżnika oraz ślizganie się jej na pasach dla pieszych w powrotach z pracy rano po nocce.. itp . Nie wiem jak jest w innych rejonach polski z pasami, ale mam porównanie co opon na moto chopperowatych, obytych w nówki oraz używki jak i nówkach/używkach Dunlopach na xjr.
Napęd- czyli łańcuch DIDa ma obecnie ok. 23kkm i na serio nie ma lekko zarówno On jak i opony.....
Także moja skromna podsumowująca opinia, na temat Miachałków PR2 jest taka:
- opona świetna do turystyki
- jak się nie pałuje na maxa i do końca, to wytrzyma trochę
- na suchym trzyma ok, jedynie przy bardzo gorącym asfalcie/temperatury letnie w okolicach afrykańskich potrafi zademonstrować, delikatnie zrywając/płynąc w winklach
- na mokrym jak jest jeszcze kupa mięcha w bieżniku, to trzyma dobrze.
- pasy na przejściach dla pieszych- przy ok. 50% zużycia uważać należy z rana na wilgotnej jezdni, w słoneczny dzień nie ma aż takich niegodności.
Kto wytrzymał do końca .
* jeżeli nie spłonie w najbliższym tygodniu ..
Komplet PR2 założyłem tuż po kupnie niebieskiego chujogrzmota, po wykończeniu tylnego Dunlopa w 2011 roku. Opona tylna wymieniona przy przebiegu 37043,5 km .
Opona przód wymieniona przy 44519,7km, oponka tył wymieniona została drugi raz przy przebiegu 47800km.
Obecnie mam przebieg ok. 66300 i opona na przodzie jest z leksza wyząbkowana ale daje jeszcze radę. Tył być może zrobi jeszcze z 1kkm, bądź dotrwa do końca sezonu 2013*.
IMHO PR2 doskonale nadają się do jazdy turystycznej na suchym asfalcie, na mokrym również dają radę do pewnego momentu zuzycia. Obserwowałem, co wyprawiają motóry znajomych na różnych oponach na mokrym i stwierdzam, że PR2 a być możew i 3, których nie miałem okazji użytkowaqć równięż... djaą radę,
Tak więc podsumowując:
Opona przód pokonała do dnia dzisiejszego ok. 22kkm i na suchym trzyma jeszcze przewidywalnie.
Opona tylna nr. 1- skończyła się przy ok. 10746km- ta opcja zawierała wypad na Mazury i w góry- Sudety+ rok później Bieszczady, kilka małych zapaleń gumy.. no i nastąpił jej koniec. Nie miała lekko - szorowanie centralką+ podnóżki na codzień. Na koniec spłonęła....
Opona tył nr. 2 pokonała dotychczas ok. 18500km, przy w miarę normalnym użytkowaniu.
Obecnie opona tylna kończy się, zwiastuje o tym zarówno koniec bieżnika oraz ślizganie się jej na pasach dla pieszych w powrotach z pracy rano po nocce.. itp . Nie wiem jak jest w innych rejonach polski z pasami, ale mam porównanie co opon na moto chopperowatych, obytych w nówki oraz używki jak i nówkach/używkach Dunlopach na xjr.
Napęd- czyli łańcuch DIDa ma obecnie ok. 23kkm i na serio nie ma lekko zarówno On jak i opony.....
Także moja skromna podsumowująca opinia, na temat Miachałków PR2 jest taka:
- opona świetna do turystyki
- jak się nie pałuje na maxa i do końca, to wytrzyma trochę
- na suchym trzyma ok, jedynie przy bardzo gorącym asfalcie/temperatury letnie w okolicach afrykańskich potrafi zademonstrować, delikatnie zrywając/płynąc w winklach
- na mokrym jak jest jeszcze kupa mięcha w bieżniku, to trzyma dobrze.
- pasy na przejściach dla pieszych- przy ok. 50% zużycia uważać należy z rana na wilgotnej jezdni, w słoneczny dzień nie ma aż takich niegodności.
Kto wytrzymał do końca .
* jeżeli nie spłonie w najbliższym tygodniu ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości