Opony
- pioro
- Posty: 1403
- Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Dania
Opony
Ja na PR4 zrobiłem 18 tysi, czyli gumy są w miarę wytrzymałe. Masz jeszcze opcję ekonomiczną (jak słyszałem Unfamiliar jest zadowolony) Pirelli Angel (bez GT).
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opony
Dunlop olej. Miałem na gsx'ie, słabo było w porównaniu do michelinów. Kolejny raz wziąłem PR i pewnie znowu nie będę żałował.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye
balth
balth
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Zgadza się. 1200 oryginalnie ma takie rozmiary jak podałeś. Ja w swojej 1200 (obecnie własność Łokera) zmieniłem na 120 i 180. Wszystko pasowało jak ulał, a motocykl lepiej zaczął skręcać.
Chcąc zachować oryginalną rozmiarówkę dla 1200 masz niestety ograniczony wybór ogumienia. Szczególnie chodzi o przód 130. Niewiele współczesnych gum występuje w tym rozmiarze
Zatem wszystko przemawia za zmianą
Pzdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chcąc zachować oryginalną rozmiarówkę dla 1200 masz niestety ograniczony wybór ogumienia. Szczególnie chodzi o przód 130. Niewiele współczesnych gum występuje w tym rozmiarze

Zatem wszystko przemawia za zmianą

Pzdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Re: Opony
A co z takimi markami jak continental czy bridgestone? Widze, ze komplet z 2015 mozna za niecale 700 zlotych nabyc.
Nie ukrywam, ze dla mnie te 300 zl robi znaczna roznice, tylko czy to nie zludna roznica, bo np. opny krocej zyja, kiepsko trzymaja itp itd
Nie ukrywam, ze dla mnie te 300 zl robi znaczna roznice, tylko czy to nie zludna roznica, bo np. opny krocej zyja, kiepsko trzymaja itp itd
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Opony
JAREK pisze:A co z takimi markami jak continental czy bridgestone? Widze, ze komplet z 2015 mozna za niecale 700 zlotych nabyc.
Nie ukrywam, ze dla mnie te 300 zl robi znaczna roznice, tylko czy to nie zludna roznica, bo np. opny krocej zyja, kiepsko trzymaja itp itd
Podaj jeszcze model. Ja kupiłem niewłaściwy BS - za twarda trochę.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- pioro
- Posty: 1403
- Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Dania
Opony
Nie chcę się mundrzyć, ale wszystko z nazwą SPORT, wskazuje na miękką mieszankę, taką co się szybciej rozgrzewa i przez to ma lepsze właściwości przyczepne. Przy wadze naszych motocykli, wskazuje to na dużo szybsze zużycie.
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Opony
Yarek, atakuj Diablo lub Bridgestony, ze wskazaniem na Pirelki.
Continentale CSA nie fajne..
Continentale CSA nie fajne..
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Co do Continental to porozmawiaj z Trolem. On dał się namówić na nie i klął je niemiłosiernie. Z tego co wiem, chodziło fatalną przyczepność
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
hubertm
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Trollu miał ContiMotion. To taki budżetowy model.
Co do sportów: nie bierz ich do XJR!!! Ja miałem w zeszłym sezonie u siebie Sport Attacki 2 i po 5 tys km tylnej na środku nie było. A mój motung waży z paliwem 180 parę kg...
Bierz Diablo Strady, albo jeszcze lepiej Metzelery Z6. I jedne i drugie to solidne gumy turystyczne.
I nie szukaj po alegrach, tylko wiesz gdzie masz się zgłosić! Cenę dostaniesz fajną...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do sportów: nie bierz ich do XJR!!! Ja miałem w zeszłym sezonie u siebie Sport Attacki 2 i po 5 tys km tylnej na środku nie było. A mój motung waży z paliwem 180 parę kg...
Bierz Diablo Strady, albo jeszcze lepiej Metzelery Z6. I jedne i drugie to solidne gumy turystyczne.
I nie szukaj po alegrach, tylko wiesz gdzie masz się zgłosić! Cenę dostaniesz fajną...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Opony
JAREK pisze:Taki na chwile obecną obserwuję:
http://allegro.pl/continental-contispor ... 96663.html
http://allegro.pl/pirelli-diablo-strada ... 59613.html
http://allegro.pl/opony-continental-con ... 02247.html
http://allegro.pl/bridgestone-bt016-pro ... 74476.html
Ja z tych bym wybrał Bridgestonki, natomiast Pirellek dużo naszych ludzi przerobiło i cena - jakość git.
ptysiornia pisze:Co do sportów: nie bierz ich do XJR!!! Ja miałem w zeszłym sezonie u siebie Sport Attacki 2 i po 5 tys km tylnej na środku nie było. A mój motung waży z paliwem 180 parę kg...
Tą uwagę sobie trzeba wziąć do serca, zwłaszcza od fachowca. Ja na razie mam tylko porównanie Michelin pilot power 2ct - 8400 km i koniec a PR2 mają ze 7 kkm i mają sporo mięsa jeszcze. Fabryczne: tył 8400, przód 16800 km.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Opony
Metzeler M5i z tyłu- 7kkm i koniec, z przodu z 12-15kkm, nie chce mnie się teraz zaglądać w mój czarny gestapowski notes.... Generalnie opony do dupy w XJR. O wiele lepsze PR2. chociaż na zimnym asfalcie w zakręcie M5i z tyłu fajnie dawała znać, ze traci pomału przyczepność. PR2 w sumie nie dawała znać, bo nie miała czego dawać.
To jest moje zdanie na temat opon sportowych. W GSX 1400 kumpel wykończył jakieś Pirelki Diablo coś tam, za 700 zł komplet, w 3kkmy.... Doty miały 2011, wykończone w 2013.
To jest moje zdanie na temat opon sportowych. W GSX 1400 kumpel wykończył jakieś Pirelki Diablo coś tam, za 700 zł komplet, w 3kkmy.... Doty miały 2011, wykończone w 2013.
Ostatnio zmieniony środa, 4 maja 2016, 23:04 przez Zdzislaw, łącznie zmieniany 1 raz.
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Opony
XRzysJek pisze:...ContiTrail attack 1 na trampku, kilkanaście kkm przejechałem po tak szosie jak szutrach. Szosowa wersja to sport attack...
Turystyczne Conti na asfalt nazywają się Road Attack (są także dwójki) i takie gumy można z powodzeniem montować do XJR. To odpowiednik serii Pilot Road od Michelina.
pzdr
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Uzupełniam info o oponach, których nie polecam:
Bridgestone Battlax T30 EVO. Konkretnie ten model, bo nie wydaje opinii o całej marce. Te są po prostu pod dużo cięższy motocykl - jakiś Goldwing lub GT1600.
XJR mimo wożenia mnie, nie dość dostatecznie rozmiękcza gumę ciężarem.
Lepszym wyborem będzie BT 023.
Bridgestone Battlax T30 EVO. Konkretnie ten model, bo nie wydaje opinii o całej marce. Te są po prostu pod dużo cięższy motocykl - jakiś Goldwing lub GT1600.
XJR mimo wożenia mnie, nie dość dostatecznie rozmiękcza gumę ciężarem.
Lepszym wyborem będzie BT 023.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Jak nie zapomnę, to wieczorem zmierzę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
Re: Opony
XRzysJek pisze:A z 5.5mm. Mierzyłem w sklepie kilka opon z ciekawości w tym PR2 i głębokości były od 5.5 do 7.5mm.
No właśnie to by mnie zastanawiało bo słyszałem wartość 3,8mm w nowej na przód, chyba PR2 ale już teraz pewności nie mam. dawno temu było...
Ptysiek - będę zobowiązany

Re: Opony
na allegro nie znajdziesz używki PR2 powyżej 3,0mm, po prostu nie ma... niezależnie od ceny. szukałem poglądowo:)
Oczywiście mam na myśli bieżnik na środku opony i chodzi mi tylko o przód 120/70/17. Tył ma bodajże 7 lub 8 mm bo mierzyłem w zeszłym roku
Twierdzisz że PR2 przód miały 5,5 na środku czy coś z przedziału 5,5-7,5 bo nie skumałem?
może masz rację ale poczekam jeszcze jak ptysiek zmierzy
Oczywiście mam na myśli bieżnik na środku opony i chodzi mi tylko o przód 120/70/17. Tył ma bodajże 7 lub 8 mm bo mierzyłem w zeszłym roku
Twierdzisz że PR2 przód miały 5,5 na środku czy coś z przedziału 5,5-7,5 bo nie skumałem?
może masz rację ale poczekam jeszcze jak ptysiek zmierzy

Ostatnio zmieniony środa, 11 maja 2016, 20:40 przez Lenku, łącznie zmieniany 1 raz.
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Opony
Bałbym się jeździć na używce. Szczególnie przedniej.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Re: Opony
Temat jest inny, mam własną PR2 która obecnie ma ok 3mm bieżnika. Gdzieś znalazłem, że nowa ma ok 3,8mm (a wiem że niektóre przody mają taki nowy bieżnik).
Teraz tak - jeżeli nowa ma 5-6 mm to moje 3mm kwalifikuja się już powoli do wymiany na nową, nową i tylko nową...
Jeżeli nowa ma 3,8mm to znaczy że na swojej 3mm jeszcze coś pojeżdzę... Używki nie kupię bo nie i już ale w używkach myślałem że znajde jakieś info odnośnie bieżnika w nowej
chciałem wykazać się sprytem a wyszło jak zawsze 
Teraz tak - jeżeli nowa ma 5-6 mm to moje 3mm kwalifikuja się już powoli do wymiany na nową, nową i tylko nową...
Jeżeli nowa ma 3,8mm to znaczy że na swojej 3mm jeszcze coś pojeżdzę... Używki nie kupię bo nie i już ale w używkach myślałem że znajde jakieś info odnośnie bieżnika w nowej


- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Opony
No to już się o Ciebie nie martwię 
Lenku, piliśmy już alkohol?

Lenku, piliśmy już alkohol?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości