lozyska w xjr 1200
lozyska w xjr 1200
czy moze ktos sie podzielic wiedza i napisac jak najszybciej oraz bezbolesnie wyjac lozyska przedniego kola?
przeczytalem na jakiejs stronce, ze do kol powinno sie stosowac lozyska z wiekszym luzem - c3. jakie wkladacie do swoich kol?
obecnie mialem zalozone lozyska ntn 6203lu, co oznacza bodajze uszczelnienie z kauczuku z metalowym wmocnieniem. czy metalowe uszczelnienie bedzie lepszym wyborem?
przeczytalem na jakiejs stronce, ze do kol powinno sie stosowac lozyska z wiekszym luzem - c3. jakie wkladacie do swoich kol?
obecnie mialem zalozone lozyska ntn 6203lu, co oznacza bodajze uszczelnienie z kauczuku z metalowym wmocnieniem. czy metalowe uszczelnienie bedzie lepszym wyborem?
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
R.E.D. idź do najbliższego sklepu rolniczego/łożyskowego i kup sobie najzwyklejsze łożyska jakie potrzebujesz bez żadnych luzów C3/4. W 1200 masz zapewne z przodu 6203 2RS
- podwójnie zamknięte...
Łożyska z takim luzem C3 są stosowane przeważnie w silniku gdzie są obciążenia termiczne- w miarę wzrostu temperatury luz się kasuje itp.
W kołach moto są na ogół bez luzów. Chyba, że jakiś hardcorowy(inżyniery se wymyśliły) moto byś miał to może się okazać, że potrzeba z luzem.
Aa i nowe łożyska przed zamontowaniem zamroź, ułatwi Ci to montaż, nie będziesz musiał kolegi Kubusia używać
.
- podwójnie zamknięte...
Łożyska z takim luzem C3 są stosowane przeważnie w silniku gdzie są obciążenia termiczne- w miarę wzrostu temperatury luz się kasuje itp.
W kołach moto są na ogół bez luzów. Chyba, że jakiś hardcorowy(inżyniery se wymyśliły) moto byś miał to może się okazać, że potrzeba z luzem.
Aa i nowe łożyska przed zamontowaniem zamroź, ułatwi Ci to montaż, nie będziesz musiał kolegi Kubusia używać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości