Opony

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » niedziela, 31 października 2010, 23:21

http://moto.allegro.pl/180-55-17-new-op ... 90558.html to chyba najlepszy stosunek: jakość - cena - technologia - osiągi. Dziś właśnie widziałem jak to kolesie mieli w GSXR 1000 (2) i haybusie - z 2 na budziku nie schdzą

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 1 listopada 2010, 08:17

bardzo dobre opony w przypadku, gdy chcesz zmieniac dwa komplety na sezon, a z tego co czytam robisz duże przebiegi. To jest miękka opona i jeżdżąc po 200 na "budziku" szybko je chłopaki pogubią.
dla Nas alternatywą jest Pilot Road2 ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 1 listopada 2010, 12:41

Kurcze ciekawe, jak teraz są robione z dwóch mieszanek czy nie będą bardziej żywiuszcze ? Trzeba czekać na pierwszego z nasz, które je przetestuje i poda wiarygodną opinię.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 1 listopada 2010, 20:49

Nie przesadzaj Hub, co to jest 7000 km w porównaniu do 27kkm mariuszadg :-o , D252 ma teraz 0,3 mm na środku, jej przebieg to 7300 a nie miała lekko - lubię dynamicznie przyspiszać. 200 to może 2 razy miałem przez 5 sek., te rejestry mnie nie kręcą generalnie zamykam się w przedziale 130 - 190. Opona Misiek Power jest przeznaczona do motocykli sportowych dużej mocy, głownie od 1000 ccm w górę także XJRka nie będzie jakimś wyjątkowo srogim katem, tymbardziej że po sportowemu będę śmigał ok. 50% wszystkich km, może troszkę więcej. Wiem że opona sportowa ma szybko znikać, ale taką na tę chwilę chcę założyć żeby podszlifować zdolności pokonywania winkli, też rozważałem pilot roady 2 ale te 150-170 trza dorzucić wg mnie dać za dętke 600-630 to trochę dużo, a Power to opona sportowa, chyba nawet nowsza od road 2. Naocznie widziałem że dają rade w sprzętach które poniżej 200 nie latają mieli po 5kkm te gumy i jesczcze mieli po 2-3mm na całej szerokości :evil: Podejrzewam że 10kkm u mnie wytrzyma, jak będzie zobaczymy, ale widziałem takie gumki u naszych kilku forumowiczów m.in. tomson ma komplet, jeśli można proszę o opinie ;-)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 1 listopada 2010, 21:09

Piotruś nie wiem jak jest z tą dokładnie oponą, ale podpytaj tych fachmenów na sportach jak to w deszczu idzie. Sportowe oponki często dają ciała na mokrym... A co do km to mam ponad 28tyś ale w tym roku zrobiłem około 16. Nie jestem aż takim rzeźnikiem ;)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 1 listopada 2010, 22:06

mariuszdg pisze:Nie jestem aż takim rzeźnikiem

No jak to przecierz mówiłeś że nowkę rok temu zanabyłeś.
mariuszdg pisze: Sportowe oponki często dają ciała na mokrym...

No to akurat nie jest duża wada, bo jak wiadomo jak coś jest do wszstkiego to jest do niczego.
Zaraz, jest przeca wersja power pure lepiej spisująca się w deszczu ale za to jeszcze bardziej miekka.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 1 listopada 2010, 22:39

Piotr_MC_85 pisze:No jak to przecierz mówiłeś że nowkę rok temu zanabyłeś.

No prawda.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 1 listopada 2010, 22:52

Piotr_MC_85 pisze: D252 ma teraz 0,3 mm na środku, jej przebieg to 7300 a nie miała lekko - l

Pilot Road2 - przebieg ok. 19 tys. km
Pilot Power - ok 7/8 tys. km

Komplet Pilot Road ok 1200 pln
Komplet Pilot Power ok. 800 pln
a teraz wartosc kompletu Pilot Power przemnoż 2,5 raza co daje ok. 2000 pln plus dodatkowe koszty wymiany (!)
Co bys wybrał biorąc pod uwagę możliwosc przejechania takiej samej ilosci kilometrów ? 8-)
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 1 listopada 2010, 23:07

z oponkami jak z ciuchami, trza kupować pod siebie... nie ma złotego środku
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 2 listopada 2010, 16:32

Powiadasz Hubert, że roady 2 dadzą radę tyle wytrzymać? Jeśli tak to warto dorzucić te ok. 160 miedzi.
Narazie wymieniam tył, przód ma zaledwie 7300 i wyglądana dużo mniej (gładziutka nic jeszcze nie ząbkuje) :-)

[ Dodano: 2010-11-02, 19:02 ]
Ale ze mnie gapa. Brałem pod uwagę, to że Pilot road 2 i Power są tylko dwu składnikowe, a tu jedne i drugie są jeszcze w wersji tradycyjnej, różnica w cenie jest i w przebiegu też napewno :->

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 2 listopada 2010, 23:08

Piotr_MC_85 pisze:że roady 2 dadzą radę tyle wytrzymać?

tak Piotr_MC_85, autopsja - dzisiaj na drugim komplecie wskoczyło mi 11 tyś km i jeszcze przyszły sezon na nich zrobię :-)
Na pierwszym komplecie na drugim sprzęcie zrobiłem 19 tys km i jeszcze bym dał radę ze 3 tyś. ale wyząbkowałem przód, bo za późno zmieniłem olej w lagach i stwierdziłem, ze tył tez od razu zrzucę :-)

[ Dodano: 2011-01-30, 02:48 ]
dla zainteresowanych kupnem Pilot road2 w dobrej cenie:

http://allegro.pl/michelin-pilot-road2- ... 81319.html

http://moto.allegro.pl/michelin-pilot-r ... 61528.html
hubertm

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 16 lutego 2011, 19:54

A co to jest - Metzeler MEZ4 ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » środa, 16 lutego 2011, 21:49

Z4 to poprzednik tego, na czym jeździmy z Kubą teraz czyli Z6 (Roadtec)

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 17 lutego 2011, 00:54

Gratulacje. To b. dobra rekomendacja. Czy to opona na tor czy raczej na deptak ? Czy xjr szybko ją zbiera ? I takie tam inne ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » czwartek, 17 lutego 2011, 06:47

Art,
to dobra oponka - z tego co pamiętam (a z pamięcią coraz gorzej) to na niej Kuba pojechał do Casablanca.
Czy to wystarczająca rekomendacja (jeśli nie pomyliłem faktów)?
Poza tym - dobrze trzyma, na mokrym również.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 17 lutego 2011, 17:06

umberto pisze:Kuba pojechał do Casablanca.

w jedną czy dwie strony - to lekka różnica ;-)

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » czwartek, 17 lutego 2011, 20:20

przecież napisałem, że pojechał "do"

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 17 lutego 2011, 20:31

to krótko służyły :roll:

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 17 lutego 2011, 21:24

Piotr_MC_85 pisze:w jedną czy dwie strony -

no przecież wszyscy wiedzą że wrócił tanimi liniami.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Jaqbik
Posty: 1162
Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
Model i rocznik moto.: QTM
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Jaqbik » piątek, 18 lutego 2011, 08:20

W dwie :krzeslem:
I były to Z6
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » piątek, 18 lutego 2011, 09:43

Jaqbik pisze:W dwie :krzeslem:

dowody proszę..

Jaqbik pisze:I były to Z6

cóż, jednak pamięć już nie ta co kiedyś.......

Awatar użytkownika
Jaqbik
Posty: 1162
Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
Model i rocznik moto.: QTM
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Jaqbik » piątek, 18 lutego 2011, 12:22

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

:evil:
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » piątek, 18 lutego 2011, 16:49

Jaqbik,
nie mylmy szamba z perfumerią - czyli ordynarnego palenia gumy z wyprawą na koniec Europy i z powrotem :mrgreen:

w temacie - jak by nie było Arturro, bierz Metzelery..

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 18 lutego 2011, 16:54

umberto pisze:Arturro, bierz Metzelery..

jeszcze tylko pw do Ciebie i Kuby bo...... patrz podpis pod moim postem ;-)
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 18 lutego 2011, 16:57

umberto pisze:bierz Metzelery..

jak już to M3, mają ciekawe rozwiązania w osnowie http://moto.allegro.pl/metzeler-sportec ... 97482.html

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 18 lutego 2011, 17:03

no tak ale ( nie znam sie ) po 1 sport, po 2 wymienione są pojemności do 1000 co może oznaczać że xjr ze swoją wagą szybko je zbierze
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 18 lutego 2011, 17:22

artur pisze:pojemności do 1000 co może

No tak, ale one mają 150-190KM i 90-120 Nm ;-)
Jak chcesz zrobić duży przebieg to trzeba zainwestować we wszystkim już dobrze znane Pilot Roady 2 lub najnowsze (3), najlepiej w wersji dwu składnikowej. Drogie ale jak wytrzymują 70-100% więcej niż typowe sporty to napewno warto :!:

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 18 lutego 2011, 20:49

Artur, rozmawialiśmy juz o tym : dobierz opony "pod siebie" ;-)
wiesz ile przejeżdżasz w sezonie - wiesz ile chcesz wydać :-)
hubertm

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 18 lutego 2011, 21:07

A propo M3 to "czeski potwór" ma je na "pierwszy montaż?"
artur pisze:wymienione są pojemności do 1000

on ma 2500ccm, 240 KM, 220Nm i 280 kg - chyba długo nie pociągną :->

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 863
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

ROAD PILOT 3

Postautor: mryc » czwartek, 17 marca 2011, 15:07

No mam już naciągnięte, tak się właśnie składa że dziś mam +5 i wredne opady deszczu (przy okazji wymieniony napęd, zmieniona ilość zębów na tyle na 38). Deszczyk nap...lllaaaa i w drogę, do domku jakieś 7km. - już mi sie podoba, więć skręcam jescze na Statoila, 98 do pełna i niech się dzieje. Ma w tej chwili 180 km na nowych Michalinkach po mieście i słów mi poprostu brakuje, w poruwnaniu do Metzeler'a 3 letniego już to nawet nie ma co porównywać, po zaparkowaniu gołą ręką dało się odczuć żę są cieplejsze. Na mokrym hamowanie w zakrętach bajka, jakbym na nowo poczuł jaką radochę daje XJR;ka.
CDN... :hurra: :super:
Yello "Fly" Submarine
665664515


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość