koło zapasowe w spraju
koło zapasowe w spraju
Witajcie!!! macie jakieś (marka) sprawdzone w praktyce spraje na wypadek kapcia?
- Jaqbik
- Posty: 1197
- Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
- Model i rocznik moto.: QTM
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: koło zapasowe w spraju
Też obstawiam kołki i naboje z gazem.
Ale od lat nic nie mam pod siedzeniem.
Spray miałem i g... mi pomógł.
Ale od lat nic nie mam pod siedzeniem.
Spray miałem i g... mi pomógł.
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Re: koło zapasowe w spraju
Przetestowałem w zeszłym roku na własnej skórze naboje z gazem i zestaw naprawczy do kołkowania. Dojechałem z Włoch i zrobiłem jeszcze z tysiaka. Niestety po jakimś czasie pojawiła się nieszczelnośc i wkórwion niemiłosiernie kupiłem nową oponę.
Jako zestaw ratujący dupę się sprawdza. Tyle, że pamiętajcie, że 4 naboje dały mi około 1.2bara na gumie. Da się dojechać do kompresora najbliższego, ale cisnąć załadowanym moto po autostradzie już nie bardzo.
Jako zestaw ratujący dupę się sprawdza. Tyle, że pamiętajcie, że 4 naboje dały mi około 1.2bara na gumie. Da się dojechać do kompresora najbliższego, ale cisnąć załadowanym moto po autostradzie już nie bardzo.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Re: koło zapasowe w spraju
ale to nie jest do skóry tylko do opon.mariuszdg pisze:Przetestowałem w zeszłym roku na własnej skórze naboje z gazem i zestaw naprawczy do kołkowania
Poza tym jak się da na 0,6 dojechać z Polski do Niemiec na Eurofest, to i na 1,2 też się da.
Re: koło zapasowe w spraju
Warto mieć jedno i drugie. W sytuacji gdy złapiemy kapcia w nocy, do tego las, brak latarki, duży ruch drogowy, wtenczas taki spray, oczywiście przy nie wielkim przebiciu, będzie idealny. Po dojechaniu do celu, konieczna prawidłowa naprawa, naprawiamy tylko do 3 mm
średnicy przebicia i tylko 70 procent powierzchni szerokości bieżnika można kołkować.
średnicy przebicia i tylko 70 procent powierzchni szerokości bieżnika można kołkować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości