 za to zauważyłem że jakieś majchry za czasów poprzedniego właściciela śrubę spustową z obudowy filtra na klej do metalu wkleili po zerwaniu gwintu jutro jadę po obudowę 70zł
 za to zauważyłem że jakieś majchry za czasów poprzedniego właściciela śrubę spustową z obudowy filtra na klej do metalu wkleili po zerwaniu gwintu jutro jadę po obudowę 70zł  używka ciekawe tylko w jakim stanie
  używka ciekawe tylko w jakim stanie 

 późną porą pisałem
 późną porą pisałem



JAREK pisze:I jak to jest z wymianą oleju i filtra? Tego o-ringu nie wymienia się za każdym razem wymiany filtra?
JAREK pisze:Artur! Czytasz ten watek?
 Pierwsze wrażenie faktycznie jest takie, że oring jest za duży. Odpowiednio zakładany, mieści się bez problemu. Za każdym razem kupuję HiFlo i wszystko jest O.K.
  Pierwsze wrażenie faktycznie jest takie, że oring jest za duży. Odpowiednio zakładany, mieści się bez problemu. Za każdym razem kupuję HiFlo i wszystko jest O.K.andzik pisze:Już kiedyś to pisałem ale sie powtórzę, one nie są za duże porostu. Trzeba je zakładać sposobem.


 nawet zaparać silikonem
  nawet zaparać silikonem  złudzenie optyczne, znaczy się...
 złudzenie optyczne, znaczy się... 
andzik pisze:Już kiedyś to pisałem ale sie powtórzę, one nie są za duże porostu. Trzeba je zakładać sposobem.


Jubiler pisze:Co do cieknącego filtra: trafiła do sprzedaży partia filtrów z oringiem uszczelniającym 3,8 mm średnicy, zamiast 4,2 mm. Zanim zaczniecie coś naprawiać, zmierzcie oring i albo załózcie stary, albo dokupcie nowy grubszy za zeta.
Oring można zmienic nie spuszczając oleju, trzeba moto położyć na boku ( np na oponach samochodowych) i traci się tylko 150 cmm oleju z obudowy filtra.

Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości