


JAREK pisze:I jak to jest z wymianą oleju i filtra? Tego o-ringu nie wymienia się za każdym razem wymiany filtra?
JAREK pisze:Artur! Czytasz ten watek?
andzik pisze:Już kiedyś to pisałem ale sie powtórzę, one nie są za duże porostu. Trzeba je zakładać sposobem.
andzik pisze:Już kiedyś to pisałem ale sie powtórzę, one nie są za duże porostu. Trzeba je zakładać sposobem.
Jubiler pisze:Co do cieknącego filtra: trafiła do sprzedaży partia filtrów z oringiem uszczelniającym 3,8 mm średnicy, zamiast 4,2 mm. Zanim zaczniecie coś naprawiać, zmierzcie oring i albo załózcie stary, albo dokupcie nowy grubszy za zeta.
Oring można zmienic nie spuszczając oleju, trzeba moto położyć na boku ( np na oponach samochodowych) i traci się tylko 150 cmm oleju z obudowy filtra.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości