hej,
nie mam pojecia czy yamaha chce zlapac na to jakies kobitki ale mnie zaczely wkurzac juz wibacje silniora!
wystepuja dokladnie miedzy 4,5 a 5 tys obrotow a wlasnie w tym zakresie najlepiej mi sie smyka na autostradzie.ponizej i powyzej tych obrotow juz nie ma tego problemu wogole.
gdyby byla na gaznikach to najpierw zaczynalbym od synchronizacj ale jest na wtrysku. sroby mocujace silnik sa dokrecone odpowiednimi momentami. w zasadzie od kiedy ja kupilem troche wibruje w tym zakresie i chcialbym wiedziec czy wszystkie tak maja czy moze zaczac c\zegos szukac?
wibra
aha wlasnie
dzisiaj pyknalem 280km z czego wiekszosc autostrada i w kroku mnie boli bo trzymalem kolana w odleglosci od zbiornika
tak na serio to nie ma tragedii bo w miscie czy na jakis nie-autostradach jezdzisz na roznyych obrotach wiec luz.
zastanawiam sie czy wtrysk tez sie synchronizuje?
a ijeszcze jedno. najwieksza wibre czuje na podnozkach, tych na kierze juz nie ma bo je wyleczylem aluminiowa kierownica renthala-chociaz zrobilem to nieswiadomie bo chcialem miec tylko kozacka kiere


tak na serio to nie ma tragedii bo w miscie czy na jakis nie-autostradach jezdzisz na roznyych obrotach wiec luz.
zastanawiam sie czy wtrysk tez sie synchronizuje?
a ijeszcze jedno. najwieksza wibre czuje na podnozkach, tych na kierze juz nie ma bo je wyleczylem aluminiowa kierownica renthala-chociaz zrobilem to nieswiadomie bo chcialem miec tylko kozacka kiere

- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
We wtrysku podpinasz laptopa do CMU (ten kompczak co jest pod siodłem) i wgrywasz programik (tzw. mapy wtryskowe). Nie wiem gdzie w PL umieją to w XJR machnąć, ale w Katosach jak kiedyś na serwisie pytałem to mi powiedzieli, że oni wyjmują kompa i wysyłają gdzieś wpizdu dalej. Głupota dla mnie, bo jak np wymienisz wydech to się powinno te mapy skorygować, a do tego potrzebne jest sprzężenie zwrotne od moto (odpowiedź układu). Ale w tych Katosach to lubią tak naściemniać. Zapytam kiedyś w innym serwisie jak będę przy okazji.
To samo się robi w autach z instalacją gazową na wtrysku.
[ Dodano: 2010-03-21, 20:44 ]
No tak, też się zgada. Czasami wydaje mi się, że lewa bardziej trzęsie
To samo się robi w autach z instalacją gazową na wtrysku.
[ Dodano: 2010-03-21, 20:44 ]
maras954 pisze:a ijeszcze jedno. najwieksza wibre czuje na podnozkach,
No tak, też się zgada. Czasami wydaje mi się, że lewa bardziej trzęsie

"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
poszperalem troche na angielskim forum i moto na wtrysku tez sie synchronizuje ale nidotykajac kompa. wychodzi na to ze synchronizuje sie sam wtrysk podlaczajac do do obudowy wtryskow w miejsce tych gumowych podcisnieniowych rurek wakuometr do synchro gaznikow(sic!) i elektroniczy obrotomierz do przewodu wysokiego napiecia. sruby regulacyjne znajduja sie nad kazda przepustica.... mozna tez ustawic zawartosc CO przez wejscie w komputer to podobno ma tez wylagodzi prace silnika
a tak wogole jesli moja nie jest wyjatkiem to to zlewam! przeboleje, Ania moze bedzie zadowolona bardziej
a tak wogole jesli moja nie jest wyjatkiem to to zlewam! przeboleje, Ania moze bedzie zadowolona bardziej

Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości