uszczeklka pod glowica
uszczeklka pod glowica
No koledzy znowu poyrzebuje pompocy,juz od jakiegos czasu zauwazylem maly wyciek oleju z pod glowicy z prawej strony silnika i tak sobie latalem ale ostatnio dostal troche po dupce i zaczelo cieknac bardzej.Dzis wpadlem na pomysl zeby sprobowac glowice noi troche ja dokrecilem wyciek po ostrej jezdzie jakby mniejszy alee cos tam leci mysle za nie jest uniknione wymienic uszczelke pod glowica i stad moje pytanie czy musze wyciagnac silnik do zdjecia glowicy,i czy to skomplikowana sprawa z tym rozrzadem przy zdejmowaniu glowicy.A MOZE KTOS MA NA SPREDANIE NOWA USZCZELKE DO 1200 z gory dzieki nara
- artur
- Posty: 4219
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
myślałem że chodzi o pokrywe zaworów
Ostatnio zmieniony czwartek, 15 kwietnia 2010, 07:40 przez artur, łącznie zmieniany 1 raz.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Uszczelka jest chyba dostepna w Larssonie w korzystnej cenie. Z tego co sie orientuje nie ma potrzeby wyjmowania silnika do takiej robotki. Aby zdjąć wałki musisz poluźnić napinacz łańcucha, który jest pod gaźnikami wtedy odkręcasz wałki i wyciągsz. Łańcuch wtedy już nie przeszkadza przy wyjeciu głowicy( tylko zamocuj do niego jakiś drut aby Ci nie wpadł do środka silnika). Zostaje Ci tylko opuścić silnik na przednich poduszkach(łatwiej wyjąć głowice), odkręcić głowice i sciągnąć ja, splanować i wymienić uszczelkę.
Silnik może zostać w ramie, nic nie trzeba opuszczać, miejsca jest dość. Zwalasz: zbiornik, gaźniki, wydechy, cewki, napinacz ( trzeba go zresetować). Wałki rozrządu ustawia się na miękki drut ( nie na igłę, bo może pęknąć). Uszczelka tylko oryginał. Jak zrzucisz głowicę rozepnij i sprawdź zawory, jak są ok, to tylko dotrzyj pastą. Sprawdź płaszczyznę głowicy, bo sama z siebie to uszczelka nie cieknie. Głowicy niby planować nie można, ale się da, byle mało.
W czasie demontażu zrób foty położenia wałków, zaznacz markerem łańcuch itd ... A jak łańcuch wpadnie do silnika, to się go bez bólu wyciąga magnesem na patyku
W czasie demontażu zrób foty położenia wałków, zaznacz markerem łańcuch itd ... A jak łańcuch wpadnie do silnika, to się go bez bólu wyciąga magnesem na patyku
- ptysiornia
- Posty: 564
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Granacik pisze:...Kupiłam orginał w serwisie Yamaha na Połczyńskie-uszczelka plus 8 gumek-350 PLN...
Na tym bym nie oszczędzał i nie kupował w Larssonie. Kiedyś kupiłem tam uszczelkę dekla i.... za kilka chwil musiałem kupować nową - oryginalną.
Niestety, za jakość trzeba zapłacić.
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
http://www.larsson.pl/?c=r&no=NjMyMDYwMw==&bid=111962
Zelka oszukuje chyba trochę bo na stronie mają coś takiego tylko trzeba czekać kilka dni bo takie rzeczy na specjalne zamówienie są ( tak jak i w serwisie autoryzowanym -też czekałem) cenka niska ( 138 pln) choć ja płaciłem z zesżłym roku w serwisie na Łopuszańskiej 160 pln za oryginalną
Zelka oszukuje chyba trochę bo na stronie mają coś takiego tylko trzeba czekać kilka dni bo takie rzeczy na specjalne zamówienie są ( tak jak i w serwisie autoryzowanym -też czekałem) cenka niska ( 138 pln) choć ja płaciłem z zesżłym roku w serwisie na Łopuszańskiej 160 pln za oryginalną
Ja zwrócę uwagę na to dokręcenie głowicy mocniej, żeby nie ciekło!!! Toż to karygodne. Wszystkie elementy silnika powinny być dokręcone z odpowiednim momentem i ich poluzowanie, lub mocniejsze dokręceni narobi tylko większych szkód. Jeżeli uszczelka pod głowicą się zuzyła to nie ma półśrodków, trzeba ją jak najszybciej wymienić i koniec.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości