Dźwignia zmiany biegów
-
- Posty: 26
- Rejestracja: piątek, 21 września 2012, 12:28
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Dźwignia zmiany biegów
Z uwagi na to, że posiadam kopyto, a nie normalną stopę (nr 49-50) mam problem z przerzucaniem biegów trzymając to właśnie kopyto na podnóżku, nie mówiąc już o przekładaniu kopyta z nad, pod dźwignię.
Czy ktoś ma taki problem? Czy ktoś spotkał się może z jakąś akcesoryjną dźwignią zmiany biegów, która będzie dłuższa od tej standardowej? Czy trzeba może kombinować z jakąś manufakturą i dorabiać taką dźwignię na własną rękę? Albo może da się to jakoś wyregulować?
Czy ktoś ma taki problem? Czy ktoś spotkał się może z jakąś akcesoryjną dźwignią zmiany biegów, która będzie dłuższa od tej standardowej? Czy trzeba może kombinować z jakąś manufakturą i dorabiać taką dźwignię na własną rękę? Albo może da się to jakoś wyregulować?
Niebieskie są szybsze
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
No właśnie ten patent ogranicza wielkość stopy.artur pisze:Jest taki patent - jakby to nazwać - kołyskowy "na piętę"
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości