
wymiana oleju
Co sądzicie o tym oleju a w szczególności cenie? http://allegro.pl/motul-300v-double-est ... 13783.html
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
farba pisze:Mi się w 4setce na motulu ślizgało, wymieniłem tarcze i się nie ślizga
no właśnie, pewnie nie o olej tutaj chodziło.

Wszyscy tylko motul, motul srotul


- ivo
- Posty: 436
- Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
- Model i rocznik moto.: GSX 1400
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubań
Prawda.Castrol należy do koncernu BP.Większość producentów nie tylko środków smarnych tak robi.Wystarczy popatrzeć na XJR,np:alternator i rozrusznik nie Yamaha tylko Denso albo Mitsuba,lampy i oświetlenie Stanley albo coś na K,gaźniki Mikuni,zawiecha Ohlins,hamulce Tokico albo inna cholera.Tak jest ze wszystkim.Każdy robi to,co najlepiej potrafi.
Abduldzabarszej-super olej,dobra cena za tego Motula.

J....ć stare baby 

-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
-jak wyżej Farba
-taśma teflonowa+miedziana ściskana podkładka
-klej anerobowy do połączeń hydraulicznych + podkładka miedziana
pod warunkiem, że gwint jeszcze jest i śruba nie wypadnie.
http://www.loctite.pl/cps/rde/xchg/henk ... h-6481.htm
-taśma teflonowa+miedziana ściskana podkładka
-klej anerobowy do połączeń hydraulicznych + podkładka miedziana
pod warunkiem, że gwint jeszcze jest i śruba nie wypadnie.
http://www.loctite.pl/cps/rde/xchg/henk ... h-6481.htm
Ostatnio zmieniony środa, 28 marca 2012, 10:01 przez GhostDog, łącznie zmieniany 2 razy.
- ivo
- Posty: 436
- Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
- Model i rocznik moto.: GSX 1400
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubań
http://www.youtube.com/watch?v=Vz6KVVBC ... re=related YATO już podrobiło ten patent i jest dużo tańszy. 

Ostatnio zmieniony środa, 28 marca 2012, 09:56 przez ivo, łącznie zmieniany 1 raz.
J....ć stare baby 

- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
stufa pisze:Rozwiercić, nagwintować i śmigać? Czy jakieś inne pomysły?
Ja od 5 lat stosuję bardzo proste rozwiązanie PROWIZORYCZNE - i jest nie zniszczalne

Nie ma prawa mikrograma oleju uronić

W moim poprzednim moto XJ 650 było tak; odkręciłem zlałem olej (którego było ponad 5 litrów zamiast 2,2 L ale to już inna bajka) i okazało się nie dość, że gwint zerwany to jeszcze nie ten skok

Ktoś wsadził (jakiś hitlerowiec) zdezelowany czujnik oleju ciśnienia lub temp.
Nie kombinując za długo wymyłem rozpuszczalnikiem spust i korek oleju posmarowałem czerwonym silikonem i pozostawiłem do wyschnięcia nalałem oleju i jeździłem do następnej zmiany. Przy następnej zmianie zrywamy zaschnięty silikon poprzez odkręcenie korka kluczem, czyścimy korek z silikonu i powtarzamy w/w montaż korka.

Działa ten system od 5 lat i nigdy oliwa nie została zgubiona na asfalcie.
Prowizorka że aż wstyd, ale działa i niczego nie trzeba gwintwać

Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości