Postautor: Lenku » wtorek, 23 września 2014, 19:08
Odpowiedź znalazłem na japońskim forum.
W japońskim imporcie był ogranicznik w lampie jak na pierwszym moim poście, który można albo uziemić do ramy albo podłączyć między niego a japoński posh rev limiter (który de facto będzie oszukiwał moduł). Wyczytałem też, że jeżeli ktoś po prostu wytnie z lampy ten ogranicznik (a ja miałem wycięty bo lampa oryginalna tez nie jest) to wtedy moto zamiast miec ograniczenie obrotów na ostatnim biegu ma ograniczenie na wszystkich biegach (bo moduł 4kG odbiera sygnal z ogranicznika, a jak go nie ma to moduł jest zblokowany cały czas...). Także u mnie konieczna była wymiana modułu, który to nabyłem w dobrej cenie 150 ziko.
Sprawdz nr modułu jaki masz po lewym boczkiem- jeżeli masz model 4KG to masz japoński moduł z blokadą, nie wiem jakie nr-y mają niemieckie zablokowane do XJR. Ja wsadziłem w końcu moduł od xjr1300.
Ogólnie mi się turlał wg GPS-u dokładnie 180km/h i ani km więcej....
Taki rodzaj blokady występował tylko w japońskiej wersji xjr1200