wymiana oleju
- Zdzislaw
- Posty: 3564
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Dzisiaj wczołgałem się pod moto i skikałem stan gwintu- w całości zostało ok 1,5 zwoja na samym końcu, reszta zerwana.
Także Gwintuję na M16.
Być może uda się przegwintować bez ściągania miski, sprawę opiłków załatwi być może denaturat i benzyna ekstrakcyjna wlana od góry .... A jeżeli nie da rady to cóż demontaż miski i jazda.
Także Gwintuję na M16.
Być może uda się przegwintować bez ściągania miski, sprawę opiłków załatwi być może denaturat i benzyna ekstrakcyjna wlana od góry .... A jeżeli nie da rady to cóż demontaż miski i jazda.
- Zdzislaw
- Posty: 3564
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Jest nadzieja ---> Zestaw naprawczy gwintów miski olejowej. I to chyba będzie najlepsze rozwiązanie .
Zdzisław pisze:Jest nadzieja ---> Zestaw naprawczy gwintów miski olejowej. I to chyba będzie najlepsze rozwiązanie .
A może jednak miska z allegro za 50 zł ?:D
- Zdzislaw
- Posty: 3564
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Obędzie się bez ściągania miski. Sprawdzałem dziś w jakim tempie ścieka wlana benzyna ekstrakcyjna na dół i idzie to w miarę szybko więc i dykta również da radę.
Jeżeli zrobię to dokładnie bez pośpiechu nie powinien żaden opiłek zostać w misce, a jeżeli coś zostanie w środku to mam idealny dostęp i wyczyszczone wszystko dookoła... ew. wleję z liter jakiegoś oleju wrzecionowego i wypłuczę resztę syfu jak zostanie coś.
Zamawiam zestaw naprawczy(odsprzedam zaś kuzajowi do warsztatu albo komu innemu) uszczelkę w razie W i klucz dymany.
Jeżeli zrobię to dokładnie bez pośpiechu nie powinien żaden opiłek zostać w misce, a jeżeli coś zostanie w środku to mam idealny dostęp i wyczyszczone wszystko dookoła... ew. wleję z liter jakiegoś oleju wrzecionowego i wypłuczę resztę syfu jak zostanie coś.
Zamawiam zestaw naprawczy(odsprzedam zaś kuzajowi do warsztatu albo komu innemu) uszczelkę w razie W i klucz dymany.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Niuńce wszystko jedno, byle miała olej. Najlepiej lać to co było, jak się nie ślizga sprzęgło. Jak nie wiesz co było, to wlej jej jakiegoś 0.5 syntetyka. Ja swojej aplikuję 10W40 i ONA to lulululubi
tu się nie ma czym stresować, kup jakiś olej i zalej i resztę kasy na flaszkę.
tu się nie ma czym stresować, kup jakiś olej i zalej i resztę kasy na flaszkę.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
a czy jest wogóle taka potrzeba zeby z chlodnicy olejowej tez spuszczac olej ja tam tego nigdy nierobilem i nieslyszalem zeby mechanicy to robili
po wylaczeniu silnika niesplywa olej z chlodnicy olejowej przez pompe do miski olejowej spowrotem , to zamkniety obwód który dziala jak silnik pracuje , i mysle ze tez duzym cisnieniem nieprzetacza pompa tego oleju przez chlodnice , bo inne czesci w silniku wymagaja pilnego smarowania
po wylaczeniu silnika niesplywa olej z chlodnicy olejowej przez pompe do miski olejowej spowrotem , to zamkniety obwód który dziala jak silnik pracuje , i mysle ze tez duzym cisnieniem nieprzetacza pompa tego oleju przez chlodnice , bo inne czesci w silniku wymagaja pilnego smarowania
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości