FILTR POWIETRZA

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

FILTR POWIETRZA

Postautor: Koniu » środa, 23 stycznia 2008, 22:46

Jaka jest różnica po założeniu filtra np K&N czy jakiejś innej firmy.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: FILTR POWIETRZA

Postautor: balth » środa, 23 stycznia 2008, 23:09

Koniu pisze:Jaka jest różnica po założeniu filtra np K&N czy jakiejś innej firmy.


no to zacząłeś flamw war :-)
wersje są dwie: tak lub nie. :mrgreen:

mam, używam, nie wiem jak jest bez. korzyść mam z niego taką, że się go czyści, nasącza i jedzie dalej.
bye

balth

Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Ramzes » czwartek, 24 stycznia 2008, 13:24

Witam

Zgadzam sie z przedmowca jest lepszy w codzienym uzytkowaniu, jakosc wykonania tez jest o niebo lepsza od papierowych.

Czy daje cos na mocy ciezko powiedziec jasli nawet tak to trzeba zalozyc komplet wydechy+K&N+dysze, wtedy mozemy powiedziec ze cos sie zmienilo + hamownia, przed montazem i po.
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 24 stycznia 2008, 14:33

minusem jest oczywiście koszt - około 60 USD. sam płyn do nasączania jakieś 40 PLN za bańkę która wystarcza na kilka razy.
bye

balth

counterox

Postautor: counterox » czwartek, 24 stycznia 2008, 15:24

Hmm słuchajcie Panowie, gdize w Polsce (zachodniej) można znaleźć takową hamownię - jaki jest koszt zestrojenia "bryczki" ?

Kam k&n'a, jeszcze nie testowałem, ale na pewno lepiej będzie wymyć raz na jakiś czas niż wywalać co 2 miechy po 50 zł na papierówkę.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 24 stycznia 2008, 19:48

counterox pisze:Hmm słuchajcie Panowie, gdize w Polsce (zachodniej) można znaleźć takową hamownię - jaki jest koszt zestrojenia "bryczki" ?

Kam k&n'a, jeszcze nie testowałem, ale na pewno lepiej będzie wymyć raz na jakiś czas niż wywalać co 2 miechy po 50 zł na papierówkę.

Pozdrawiam


uwaga: k&n czyszczę _raz_ na sezon. kropka.
bye

balth

Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Ramzes » czwartek, 24 stycznia 2008, 22:05

counterox pisze:Hmm słuchajcie Panowie, gdize w Polsce (zachodniej) można znaleźć takową hamownię - jaki jest koszt zestrojenia "bryczki" ?

Pozdrawiam


Koszta hmmm dzwonilem do http://www.polandposition.pl/ i pytalem sie o hamownie - mieli, a zestrojenie motocykla (zabawa z dyszami - regulacja pare godzin pracy, motocykl sprawdzany zakazdym razem na hamowni) cos okolo 600zl sama hamownia to wydatek okolo 150zl. Ale zeby miec aktualne info musisz dzwonic.

Zachod Polski to do Wawy troche daleko, rozwiazenie szukaj w duzych i dobrych salonach moze Poznań :-/ .
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

Awatar użytkownika
Jaqbik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
Model i rocznik moto.: QTM
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Jaqbik » czwartek, 7 lutego 2008, 22:30

Hmm
Ja mam Dynojety+K&N+wybebeszone wydechy :evil:
Wszystko zrobił poprzedni właściciel, także ciężko mi powiedzieć jak było wcześniej, ale teraz jest dobrze :mrgreen:
Jak będę musiał wyregulować sprzęt to dam znać jakie są wyniki z hamowni.
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."

Mati

Postautor: Mati » poniedziałek, 11 lutego 2008, 16:57

Ja myślałem nad całkowitym wymontowaniem oryginalnej puszki filtra i założeniem czterech stożków na lejkach. Dynojety też bym chętnie zapodał ale nie mam pojęcia gdzie tego szukać

Awatar użytkownika
rkluczyk
Posty: 1333
Rejestracja: czwartek, 31 stycznia 2008, 21:06
Model i rocznik moto.: Motorynka
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Postautor: rkluczyk » poniedziałek, 11 lutego 2008, 19:47

Ja mam K&N i jest super. Stozki to dla mnie tylko wizja, kazdy piecyk wie czym oddychac i tak ma byc. A dyno.. leci jak z wiadra ....... Cos za cos!!!

Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Ramzes » wtorek, 12 lutego 2008, 01:24

Mati pisze:Ja myślałem nad całkowitym wymontowaniem oryginalnej puszki filtra i założeniem czterech stożków na lejkach. Dynojety też bym chętnie zapodał ale nie mam pojęcia gdzie tego szukać


Troche inwencji tworczej ;) + google :arrow: http://www.ptm.pl/
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

counterox

Postautor: counterox » wtorek, 12 lutego 2008, 20:21

Ech Dynojety znalazłem, ale tak jak już gdzieś pisałem, 14 litrów na 100 to jest masakra...

Teraz spalanie przy jeździe z plastikami wyniosło 8 litrów, więc za 70 zł robię 200 km, gdzie wcześniejszą ER robiłem to na 50 zł ;P No ale cóż, przyjemność kosztuje ;PP

Pozdro

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 13 lutego 2008, 07:59

counterox pisze:Ech Dynojety znalazłem, ale tak jak już gdzieś pisałem, 14 litrów na 100 to jest masakra...

Teraz spalanie przy jeździe z plastikami wyniosło 8 litrów, więc za 70 zł robię 200 km, gdzie wcześniejszą ER robiłem to na 50 zł ;P No ale cóż, przyjemność kosztuje ;PP

Pozdro


tak sobie myślę, że do większych kwot za te 200 km też się przyzwyczaisz ;->
bye

balth

counterox

Postautor: counterox » środa, 13 lutego 2008, 14:16

Hmm No 120 zł na 200 km to jest już trochę różnica :D

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 14 lutego 2008, 19:24

counterox pisze:Hmm No 120 zł na 200 km to jest już trochę różnica :D


pewnie, pewnie :mrgreen:
bye

balth

mundek81

Postautor: mundek81 » niedziela, 27 kwietnia 2008, 07:59

witam
z tymi 14 litrami na 100 to lekka przesada mam założone dyno filtr k&n wydech yoshimura 4w1 i wcale nie wyglada to tak zle dokładnie ile pali nie wiem bo nie sprawdzam ale na pewno nie 14 chyba ze założysz dyno stage 3 albo 7

Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Ramzes » niedziela, 27 kwietnia 2008, 17:56

Po dzisjejszym powrocie ze zlotu przebieg 450km srednie spalanie wyszlo 7-7,5 litra, zakres predkosci 90-120. Nie ma tragedii na pokladzie 90kg + plecak + 2 kufry.
Na dyszach i filtrze + prawie przelotowe wydeszki.
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » niedziela, 27 kwietnia 2008, 18:13

ja w piątek miałem na 200 km równiutkie 7L/100km przy prędkościach 100-130.
dzisiaj tankowałem w trasie i miałem jakieś 7.2L ale trochę przegoniłem cezara ;-)
filtr k&n i nic więcej.
bye

balth

Awatar użytkownika
PawelR
Posty: 706
Rejestracja: poniedziałek, 10 marca 2008, 17:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: PawelR » wtorek, 29 kwietnia 2008, 06:09

ja jeszcze nie podliczylem ale mysle kolo 7.
Bo trzeba mieć w życiu pasje!

WojtaS
Posty: 155
Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
Model i rocznik moto.: XJR
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Postautor: WojtaS » środa, 23 grudnia 2009, 18:29

Witam.
Czy do filtra powietrza w XJR można dostać się zdejmując boczek z prawej strony czy trzeba demontować coś jeszcze.??

Pozdrawiam

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » środa, 23 grudnia 2009, 20:32

Zdejmujesz tylko boczek - potem odkręcasz 4 śruby i masz wszećko na wierzchu ;-) Wysuwasz stary i wsuwasz nowy. Zakręcasz i gotowe.

Awatar użytkownika
Robert Urbaniak
Posty: 37
Rejestracja: czwartek, 7 kwietnia 2011, 06:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Robert Urbaniak » wtorek, 5 lipca 2011, 16:31

Mam pytanie do posiadaczy "jednokominowców"... Gdzie można kupić/zamówić filtr powietrza do modelu powyżej 2007 r. Wkładka od wcześniejszych XJRek nie pasuje. Wcześniej jest taka "półokrągła" a w mojej (2007) okrągła. Nie ma takiego filtra w katalogu zamienników Hiflo-Filtro. Czy pozostaje jedynie oryginalny zamawiać w salonie?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 5 lipca 2011, 16:39

Oryginał i tylko oryginał. Mam możliwość zakupu z rabatem z salonu. Jeśli jesteś zainteresowany to pisz na pw. Wcześniej jednak proponuję zadzwonić do Yamy i zapytać o cenę, by mieć porównanie. Pozdro
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » wtorek, 5 lipca 2011, 19:29

znowu czegoś nie ma do yamy? ;-) a do mojego kloca oba filtry kn robi :-)
swoją drogę, to dziwne trochę, nie?
aż popatrzę jeszcze u innych producentów.....
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 5 lipca 2011, 22:04

Na początku mnie to denerwowało. Jednak gdy zacząłem zaglądać do tego filtra okazalo się, że spokojnie 20tyś wytrzymuje w naszym zakoksiałym dąbrowskim klimacie, więc tragedii nie ma. Oryginał normalnie kosztuje 120-150zł. Na 20tyś km to żaden wydatek. Polecam obejrzeć ten filtr przed wymianą. Mam gdzieś fotki mojego mechanika :evil: jak mi kontroluje filtr, zaraz poszukam w tel i zamieszczę ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 5 lipca 2011, 23:03

mariuszdg, twój mechanik ma obrączkę na palcu serdecznym ręki lewej? Czy to może jakiś pierścionek? Czy po prostu podkładka żeby się nie zgubiła? Napiłem się to zadaję głupie pytania?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Robert Urbaniak
Posty: 37
Rejestracja: czwartek, 7 kwietnia 2011, 06:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Robert Urbaniak » wtorek, 5 lipca 2011, 23:37

Dzięki za info. Jutro zadzwonię i spytam o cenę itp. Gdyby się nie dało to chętnie skorzystam z pomocy (dam znać na pw).
Szkoda, że u mnie nie ma takich mechaników :)
Dzięki wszystkim - jutro dzwonię dowiedzieć się "u źródła".

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 6 lipca 2011, 02:29

Piontuś obrączka nie, pierścionek pewnie tak, ale ja z tym nic wspólnego nie miałem :evil:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 6 lipca 2011, 05:39

no to do normalnej eksploatacji styka za takie pieniądze....
bye

balth

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » sobota, 9 lipca 2011, 20:02

obrączka czy mechanik ?:P
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości