Ogłaszam wszem i wobec że wymiana modułu załatwiła sprawę wkręcania się na obroty
Nie wiem jak v-max bo dzis beznadziejna pogoda, zrobię update jak przetestuję
dzięki za pomoc chłopaki!!!
Odblokowanie XJR 1200 z 1994 r - import Japoński
- Piotr_MC_85
- Posty: 1573
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
-
- Posty: 29
- Rejestracja: sobota, 29 grudnia 2012, 18:16
- Model i rocznik moto.: aprilia moto 6.5 & bmw f800gt
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: z lasu, wpi
Lenku, dałeś mi do myślenia - nigdy nie sprawdzałem do ilu się kręci moja xjrka - mam w tej chwili akcesoryjny licznik z tragicznym obrotomierzem.
Mam jednak wrażenie, ze coś może być nie tak - prędkość maksymalna na piątym biegu mam na poziomie 200 - 203 km/h - testowałem jak bylem na niemieckiej autostradzie... (gps i licznik z sensorem na kole z dokładnie zmierzona średnicą kola) - a z tego co czytam tyle to na IV biegu jedzie....
chyba pójdę do garażu jak dzieciaki położę i sprawdzę co się kryje pod tym lewym boczkiem...
az strach się bać jak odkryję tam jakieś zapasy.
Mam jednak wrażenie, ze coś może być nie tak - prędkość maksymalna na piątym biegu mam na poziomie 200 - 203 km/h - testowałem jak bylem na niemieckiej autostradzie... (gps i licznik z sensorem na kole z dokładnie zmierzona średnicą kola) - a z tego co czytam tyle to na IV biegu jedzie....
chyba pójdę do garażu jak dzieciaki położę i sprawdzę co się kryje pod tym lewym boczkiem...
az strach się bać jak odkryję tam jakieś zapasy.
- Lenku
- Posty: 381
- Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Odpowiedź znalazłem na japońskim forum.
W japońskim imporcie był ogranicznik w lampie jak na pierwszym moim poście, który można albo uziemić do ramy albo podłączyć między niego a japoński posh rev limiter (który de facto będzie oszukiwał moduł). Wyczytałem też, że jeżeli ktoś po prostu wytnie z lampy ten ogranicznik (a ja miałem wycięty bo lampa oryginalna tez nie jest) to wtedy moto zamiast miec ograniczenie obrotów na ostatnim biegu ma ograniczenie na wszystkich biegach (bo moduł 4kG odbiera sygnal z ogranicznika, a jak go nie ma to moduł jest zblokowany cały czas...). Także u mnie konieczna była wymiana modułu, który to nabyłem w dobrej cenie 150 ziko.
Sprawdz nr modułu jaki masz po lewym boczkiem- jeżeli masz model 4KG to masz japoński moduł z blokadą, nie wiem jakie nr-y mają niemieckie zablokowane do XJR. Ja wsadziłem w końcu moduł od xjr1300.
Ogólnie mi się turlał wg GPS-u dokładnie 180km/h i ani km więcej....
Taki rodzaj blokady występował tylko w japońskiej wersji xjr1200
W japońskim imporcie był ogranicznik w lampie jak na pierwszym moim poście, który można albo uziemić do ramy albo podłączyć między niego a japoński posh rev limiter (który de facto będzie oszukiwał moduł). Wyczytałem też, że jeżeli ktoś po prostu wytnie z lampy ten ogranicznik (a ja miałem wycięty bo lampa oryginalna tez nie jest) to wtedy moto zamiast miec ograniczenie obrotów na ostatnim biegu ma ograniczenie na wszystkich biegach (bo moduł 4kG odbiera sygnal z ogranicznika, a jak go nie ma to moduł jest zblokowany cały czas...). Także u mnie konieczna była wymiana modułu, który to nabyłem w dobrej cenie 150 ziko.
Sprawdz nr modułu jaki masz po lewym boczkiem- jeżeli masz model 4KG to masz japoński moduł z blokadą, nie wiem jakie nr-y mają niemieckie zablokowane do XJR. Ja wsadziłem w końcu moduł od xjr1300.
Ogólnie mi się turlał wg GPS-u dokładnie 180km/h i ani km więcej....
Taki rodzaj blokady występował tylko w japońskiej wersji xjr1200
- Lenku
- Posty: 381
- Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
dzis przetestowalem sprzeta po zmiani modułu.
sukces niestety połowiczny - odzyskałem obroty na każdym z biegów oprócz 5-tki - v max dalej 180km/h.
Na czwórce zauważyłem wzrost obrotów ale też tylko do 180km/h - dalej nie idzie wiec ograniczenie teraz jest związane chyba z prędkością.
Czy mimo ze mam modul bez blokady możliwe jest że jeszcze coś nie gra? Zerknę jeszcze na prędkościomierz od środka, moze coś odciąć jeszcze trzeba...
Jakieś pomysły?
sukces niestety połowiczny - odzyskałem obroty na każdym z biegów oprócz 5-tki - v max dalej 180km/h.
Na czwórce zauważyłem wzrost obrotów ale też tylko do 180km/h - dalej nie idzie wiec ograniczenie teraz jest związane chyba z prędkością.
Czy mimo ze mam modul bez blokady możliwe jest że jeszcze coś nie gra? Zerknę jeszcze na prędkościomierz od środka, moze coś odciąć jeszcze trzeba...
Jakieś pomysły?
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości