Oddławienie

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
Jacek

Postautor: Jacek » środa, 21 sierpnia 2013, 16:55

Koniu chyba jeszcze nie działał jak z nim gadałem ostatnio . ale ja podłączyłem i nic u mnie to nie dało ale ja miałem więcej robione . Kabel był podłączany i odłączany przy okazji hamowania nie było różnicy

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » piątek, 23 sierpnia 2013, 18:52

nie działałem, muszę wrócić ze śląska :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 23 sierpnia 2013, 19:43

Napisz z wielkiej litery bo się wkurzą. Tzn Ci ze Ślaska.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » sobota, 24 sierpnia 2013, 09:27

nie :) jutro będę na chwilę w Gliwicach
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

bukigliwice

Postautor: bukigliwice » niedziela, 25 sierpnia 2013, 07:05

Arturo! Proszę Cię :)
Koniu następną razą daj znać wcześniej :zdrowko:

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 28 sierpnia 2013, 19:54

Chętnie bym się spotkał ale czasowo ograniczeni byliśmy strasznie. Będę pamiętał na następny raz pewnie tak gdzieś za rok.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » czwartek, 29 sierpnia 2013, 11:52

No żesz. Trza było ryczeć, to byś po królewsku tu mioł panie powitanie!
***** ***

zbig845

Postautor: zbig845 » piątek, 19 września 2014, 14:23

temat stary ale ja na forum nowy. chce zmodyfikować moją xjr 1999 roku( moduł zdławiony 5EA10) według schematy zmieszczonego przez Krzysiek 525tds(uziemienie pinu) . robił już to ktoś, jaki efekt?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3503
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Oddławienie

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 7 listopada 2016, 12:08

Mam prośbę, czy mógłby ktoś władający językiem tych tamtych, przetłumaczyć to na nasze Polskie słownictwo?:
http://www.xjr-tuning.de/index.php?page ... alue=_Ohne

A dokładnie fragment o tym, czy zestaw za 189 Eurasów zawiera wszystko potrzebne do oddłubania KM w RP02, czyli: króćce 36Y, iglice, dysze, pierdolniki do filtra powietrza etc.? W wyborze poniżej ceny 189Euro jest:
Mit/Ohne Ansaugstutzen:
+99E.

Ja już nie panimajet, czy do tego zestawu do RP02 trzeba było dokupić to za 99, czy nie trzeba, czy tyczyło się to RP06-RP10?.

Dziękuję za uwagę.

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Oddławienie

Postautor: Flanker » poniedziałek, 7 listopada 2016, 13:00

Zdzislaw pisze:Mam prośbę, czy mógłby ktoś władający językiem tych tamtych, przetłumaczyć to na nasze Polskie słownictwo?:
http://www.xjr-tuning.de/index.php?page ... alue=_Ohne

A dokładnie fragment o tym, czy zestaw za 189 Eurasów zawiera wszystko potrzebne do oddłubania KM w RP02, czyli: króćce 36Y, iglice, dysze, pierdolniki do filtra powietrza etc.? W wyborze poniżej ceny 189Euro jest:
Mit/Ohne Ansaugstutzen:
+99E.

Ja już nie panimajet, czy do tego zestawu do RP02 trzeba było dokupić to za 99, czy nie trzeba, czy tyczyło się to RP06-RP10?.

Dziękuję za uwagę.

Zestaw za 189 ojro nie zawiera króćców. Zestaw z króćcami wymaga jeszcze dokupienia jakiegoś pierdolnika do airboxa, bo nowe króćce są dłuższe od seryjnych i nie będą pasować. Nic nie piszą co zawiera zestaw, jedynie to, że zdjęcie przedstawia zestaw dla xjr1200.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3503
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Oddławienie

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 7 listopada 2016, 22:52

Na pewno nie chodzi o RP06-10 z tą dopłata do króćców?

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Oddławienie

Postautor: Flanker » wtorek, 8 listopada 2016, 08:21

Zdzislaw pisze:Na pewno nie chodzi o RP06-10 z tą dopłata do króćców?

Niestety. "Otwarte" krućce to element Kitu 2, bez znaczenia którego modelu dotyczy. Jeśli chodzi o RP6 i RP10 to piszą, że przyrost mocy jest mniej odczuwalny ze względu na inne gaźniki niż w RP02.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Jacek

Re: Oddławienie

Postautor: Jacek » wtorek, 8 listopada 2016, 21:51

Ja nam założony zestaw od tego Niemca . Ale był problem bo dał nie takie dysze (za duże ) blacha na zapłon nic nie daje. I bez hamowni nie dało się tego ustawić. Mam 122 konie ale mało odczuwalne to jest

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Oddławienie

Postautor: Flanker » środa, 9 listopada 2016, 08:31

Zdzisław, jeśli dobrze pamiętam masz 4degreeadvancer. Załóż dynojety 100 i mocy trochę przybędzie. Zestaw dysz kupisz za jakieś 600 PLN.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3503
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Oddławienie

Postautor: Zdzislaw » środa, 9 listopada 2016, 10:30

4degree miałem w poprzednim sercu założony. W tym nie zakładałem, musiałbym znowu hamować padlinę na fabrycznym, założyć 4dg i ponownie hamować. W okolicy mam hamownię ale motórów nie obsługują jeszcze. A dysze, to Imho można by było chyba dobrać wg. parametrów starych, w sklepie/hurtownii moto i nie będą 600 kosztować, a ze 100zł, chyba, że masz na myśli cały zestaw Dynojetów- dysze, sprężynki itp.
Co prawda kolegi rodzinka ma fabrykę sprężynek i pewnie szło by dorobić nowe, lżejsze, ale nie wiem, ile sztuk by musieli poskręcać, aby miało to finansowo ręce i nogi.

Jacku, blacha na zapłon daje coś, w którymś temacie dałem porównanie wykresów z hamowni.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Oddławienie

Postautor: farba » środa, 9 listopada 2016, 11:30

Zdzichu uebałeś rurę aiboxa ,założyłeś przelotowe wydechy - wyjarałeś głowicę .
Zamontowałeś nowy piec i znowu chcesz go popsuć :?:
Wg mnie brakuje w tym równaniu paliwa i załatwią ten temat większe dysze główne o 15- 20 procent i prawidłowe zestrojenie gaźników.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3503
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Oddławienie

Postautor: Zdzislaw » środa, 9 listopada 2016, 12:19

farba pisze:Zdzichu uebałeś rurę aiboxa ,założyłeś przelotowe wydechy - wyjarałeś głowicę .
Zamontowałeś nowy piec i znowu chcesz go popsuć :?:
Wg mnie brakuje w tym równaniu paliwa i załatwią ten temat większe dysze główne o 15- 20 procent i prawidłowe zestrojenie gaźników.


Słyszałem słuchy, że przez blaszkę na zapłonie może również się głowica popsuć.
Wiem, co było przyczyną popsucia się poprzedniej czapki, do nikogo nie mam żalu. Przyczyną raczej nie były rzeczy wymienione przez Ciebie, choć mogły mieć jakiś tam wpływ na to, ale nie 100%.
Czy chcę go popsuć? Nigdy nie znamy dnia ani godziny ;-) .

W równaniu trzeba dodać paliwa, to fakt. Brak podciśnienia w dolocie powoduje zaburzony przepływ mieszanki i jej szybsze wyciąganie przez przelotowy wydech...

Główna dysza, jak się nie mylę jest 95, więc trzeba by było założyć 110-115, a może i 112? I tu pojawia się kwestia hamowni i indywidualnego podejścia do każdego silnika.

Idzie zima, na chwilę obecną nic nie kombinuje jeszcze z gaźnikami. Mam inne rzeczy do ogarnięcia przy kobyle.

Miszka

Re: Oddławienie

Postautor: Miszka » środa, 11 kwietnia 2018, 21:25

U nnie w dowodzie jest 94kw(125km). Z kitem krause. Ma większą dziure na wlocie powietrza, króćce z pełnym przelotem i dysze główne 112,5. Moduł 5ea10. 97kw czyli 130km pewnie osiągnie po wsadzeniu modułu 5ea20.


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości