Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Witam.
Mam problem, a raczej mój mechanik trzeci raz wyciąga gaźniki i cały czas nie tak.
Podobno ma jakąś ogólną serwisówkę od gaźników ale tracę zaufanie.
Mam serwisówkę ściągniętą od nas ale to od 1300 z 99. Czy gaźniki są takie same. Poziom paliwa itp.?
Moto pracuje tak jak na rezerwie przed przełączeniem kranika w pozycje rezerwy.
Pomocy!!!
Mam problem, a raczej mój mechanik trzeci raz wyciąga gaźniki i cały czas nie tak.
Podobno ma jakąś ogólną serwisówkę od gaźników ale tracę zaufanie.
Mam serwisówkę ściągniętą od nas ale to od 1300 z 99. Czy gaźniki są takie same. Poziom paliwa itp.?
Moto pracuje tak jak na rezerwie przed przełączeniem kranika w pozycje rezerwy.
Pomocy!!!
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Gaźniki są takie same ,ustawienia również.
Zawory sprawdzone? krućce szczelne? Kapturki od podciśnień nie dziurawe ?
Zawory sprawdzone? krućce szczelne? Kapturki od podciśnień nie dziurawe ?
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Zawory rok temu 10000 nie przelatana krućce nowe, kapturki szczelne.
We wtorek umówiony jestem na kolejne wyjęcie gaźników. Dam do mycia ultradzwiekowo.
Bak sprawdzony czysty. Jak nie zadziała opiszę całą sytuacje jak się zaczęło co i jak.
Dzięki Farba
We wtorek umówiony jestem na kolejne wyjęcie gaźników. Dam do mycia ultradzwiekowo.
Bak sprawdzony czysty. Jak nie zadziała opiszę całą sytuacje jak się zaczęło co i jak.
Dzięki Farba
- Pershing
- Posty: 693
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
jeśli zrobiłeś zawory , ok idź dalej sprawdź gaźniki, ponowne mycie raczej nic nie pomoże , sprawdź komory , ustawienie pływaka ,iglicy , skład mieszanki , synchro , prawidłowe położenie czujnika tps , posprawdzaj przewody paliwowe , co mozna sprawdzaj i odhacz z listy .
aaa i jeszcze jedno ... zmień mechanika .
aaa i jeszcze jedno ... zmień mechanika .
Kontakt 782267431 

- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Tak. Zmiana mechanika.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Tomek pisze:Witam.
Moto pracuje tak jak na rezerwie przed przełączeniem kranika w pozycje rezerwy.
Pomocy!!!
Opisz dokładniej problem
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Można z tego wnioskować, że silnik pracuje tak, jakby nie dostawał paliwa. Bynajmniej ja to tak zrozumiałem. Popieram radę Artura, świeże spojrzenie na temat, potrafi rozwiązać problem.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Od początku.
Gdy rok temu gdy pomykałem na torze w Radomiu silnik zaczął dziwnie pracować. Po zatrzymaniu wacha lała
się strumieniem przez rurkę przelewową na ziemię. Stukanie kluczem w gaźniki pomogło, ale poziom
oleju podniósł się do górnej kreski. Pomyślałem, że zaworek w gaźniku się zawiesił, ot i tyle.
Jakiś czas później sytuacja się powtórzyła. Pomyślałem, że czas wymienić wszystkie.
Moto mam od 4 lat i poza synchronizacją nic nie było grzebane w gaźnikach. Maleństwo spisywało
się świetnie!!! 6,5l w mieście, na trasie rekord 4,8l, ale nie polecam - pomykałem do 100km/h co
przyprawiło mnie o różne bóle. Normalnie jadąc - 5,2 do 5,4. Dla uczciwości dodam, że mam
owiewkę. No i oddałem moto do serwisu... Po odbiorze - trasa ok 200 km w jedną i z powrotem.
Wcześniej na zbiorniku w mieście robiłem 260 km, a tu 206 km i rezerwa... Trochę zaskoczony, bo moto
nie szło jak dawniej, przerzuciłem na rezerwę, ale motocykl zachowywał się tak, jakbym nie przerzucił.
Od dołu w miarę ciągnie, ale powyżej 4000 obrotów zaczyna drżeć jakby nie pracował na wszystkich
cylindrach. Przyśpiesza, ale marnie. Gdy odkręcę manetkę do oporu nie dochodzi do czerwonego
pola - 9000 to max na POSTOJU.
Gdy odkręcę z dołu, na wyższym biegu drży od razu (pod obciążeniem). Wykręciłem świece
(pomyślałem o cewce) - na 2 cylindrze okopcona. Zamieniłem 2 z 3 przejechałem i ... okopcona 1!!!
Odizolowałem przewody, włożyłem je w peszle - nic. Patrzyłem po ciemku na iskry - nic.
Jechałem w deszczu do mechanika - nic. Pomyślałem, że membrana się podwinęła - nie.
Drugi raz mechanik wyjął gaźniki, podniósł iglice na maxa i objawy się nasiliły. Dlatego, nie chcąc zawracać
szanownym kolegom głowy, nie rozpisywałem się odrazu. Faktycznie zrobię sobie listę i z mechanikiem
ją poodhaczam punkt po punkcie. Podejrzewam, że pierwszy raz gaźniki nie były myte tylko przedmuchane.
Martwię się o ustawienia zaworów. Zacznę chyba od próby olejowej. Króćce były wymieniane, może któryś
jest nie dokręcony i ciągnie powietrze? Mam nadzieję, że to tylko kiepskie ustawienia gaźnika.
Gdy rok temu gdy pomykałem na torze w Radomiu silnik zaczął dziwnie pracować. Po zatrzymaniu wacha lała
się strumieniem przez rurkę przelewową na ziemię. Stukanie kluczem w gaźniki pomogło, ale poziom
oleju podniósł się do górnej kreski. Pomyślałem, że zaworek w gaźniku się zawiesił, ot i tyle.
Jakiś czas później sytuacja się powtórzyła. Pomyślałem, że czas wymienić wszystkie.
Moto mam od 4 lat i poza synchronizacją nic nie było grzebane w gaźnikach. Maleństwo spisywało
się świetnie!!! 6,5l w mieście, na trasie rekord 4,8l, ale nie polecam - pomykałem do 100km/h co
przyprawiło mnie o różne bóle. Normalnie jadąc - 5,2 do 5,4. Dla uczciwości dodam, że mam
owiewkę. No i oddałem moto do serwisu... Po odbiorze - trasa ok 200 km w jedną i z powrotem.
Wcześniej na zbiorniku w mieście robiłem 260 km, a tu 206 km i rezerwa... Trochę zaskoczony, bo moto
nie szło jak dawniej, przerzuciłem na rezerwę, ale motocykl zachowywał się tak, jakbym nie przerzucił.
Od dołu w miarę ciągnie, ale powyżej 4000 obrotów zaczyna drżeć jakby nie pracował na wszystkich
cylindrach. Przyśpiesza, ale marnie. Gdy odkręcę manetkę do oporu nie dochodzi do czerwonego
pola - 9000 to max na POSTOJU.
Gdy odkręcę z dołu, na wyższym biegu drży od razu (pod obciążeniem). Wykręciłem świece
(pomyślałem o cewce) - na 2 cylindrze okopcona. Zamieniłem 2 z 3 przejechałem i ... okopcona 1!!!
Odizolowałem przewody, włożyłem je w peszle - nic. Patrzyłem po ciemku na iskry - nic.
Jechałem w deszczu do mechanika - nic. Pomyślałem, że membrana się podwinęła - nie.
Drugi raz mechanik wyjął gaźniki, podniósł iglice na maxa i objawy się nasiliły. Dlatego, nie chcąc zawracać
szanownym kolegom głowy, nie rozpisywałem się odrazu. Faktycznie zrobię sobie listę i z mechanikiem
ją poodhaczam punkt po punkcie. Podejrzewam, że pierwszy raz gaźniki nie były myte tylko przedmuchane.
Martwię się o ustawienia zaworów. Zacznę chyba od próby olejowej. Króćce były wymieniane, może któryś
jest nie dokręcony i ciągnie powietrze? Mam nadzieję, że to tylko kiepskie ustawienia gaźnika.
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Wygląda mi to na zbyt niski poziom paliwa w gaźniku(ach) do tego podniesione iglice powodują zwiększoną konsumpcję paliwa .
Problem z obrotami może wynikać że złego składu mieszanki ( za dużo lub za mało powietrza) sprawdź szczelność połączenia gaźników z airboxem i stan filtra powietrza.
Problem z obrotami może wynikać że złego składu mieszanki ( za dużo lub za mało powietrza) sprawdź szczelność połączenia gaźników z airboxem i stan filtra powietrza.
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Filtr wymieniałem w tamtym roku i było OK pomykałem jakiś czas.
Bez filtra będzie dobrze pracować silnik??
W jaki sposób sprawdzić położenie czujnika przepustnic?
Bez filtra będzie dobrze pracować silnik??
W jaki sposób sprawdzić położenie czujnika przepustnic?
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
W manualu masz wszystko pięknie opisane
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Jestem również za za małym poziomem paliwa, jak napisał wcześniej Farba. Mechanior pewnie ustawił na max dolny poziom(23,3 albo i niżej), niech ustawi na 21,3 wg. manuala i problem powinien się rozwiązać. Jeżeli nie, to pochrzanił coś więcej, np. podniesienie iglicy wspomniane wcześniej, co skutkuje jeszcze większym buuuuuu przy energicznym przyśpieszaniu.
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
PANOWIE !!!
Sprawa się wyjaśniła...
Dysza główna się wykręciła i spokojnie leżała na dnie.
Zdarza się. Dzięki za czas który poświęciliście na mojego posta.
Szerokości życzę!
Sprawa się wyjaśniła...
Dysza główna się wykręciła i spokojnie leżała na dnie.
Zdarza się. Dzięki za czas który poświęciliście na mojego posta.
Szerokości życzę!
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
Są jednak na świecie rzeczy, o których się nawet fizjologom nie śniło... Chyba że mechanik nie dokręcił. Dobrze pisał Artur- zmień mechanika.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: Gaźnik 1200 z 96 jakie ustawienia?
ŚP kumpel też miał taki przypadek, a że miał wtedy moto jednocylindrowe to stanęło na Amen.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości