KRANIK
KRANIK
Witam wszystkich. Pytanie za 100 punktów bo juz mi ręce opadaja... Czy wasze kraniki w pozycji "ON" przy niepracujacym silniku skutecznie odcinają dopływ paliwa??? U mnie kranik przepuszczał i przy długim np. zimowym postoju po pewnym czasie paliwo zalewało skutecznie gaźniki aż nadmiar rurkami odpływowymi wyciekał... Wymieniłem wszystkie uszczelki, membranki korzystając z zestawu Saito... i dalej przepuszcza... katastrofa. Ktos może cosmi doradzi? pozdrawiam
No właśnie ciężko mi to zlokalizować, bo musiałbym zdjąć zbiornik, żeby dokładnie przyuważyć co się dzieje i skąd cieknie. A jak zdejmę, to siłą rzeczy cieknąć nie będzie
Jestem w kropce. W poprzednim sezonie po prostu stawiałem na centralce jak był zatankowany i po problemie, co nie zmienia faktu, że chętnie wyleczyłbym objawy.

MadMike pisze:Ja mam podobny problem jak zatankuję na full. Po postawieniu na stopce cieknie mi z jednego z gaźników (chyba). Powiedziałbym nawet, że się leje. Jak jest pół baku to ok.
hehe to to kolego mnie też się zdarzyło na eurofescie vanbart i ramzes uradzili ze za bogato napchałem paliwa do baku i poszlo odpowietrznikami jak go na stopce postawiłem a co do zimowania to mam nalane pod korek, kran na ON i nic nie leje się zimą.
No własnie Panowie bo tak jak w większości sprzętów tak i u nas pływaki zamykaja zaworki odcinające dopływ paliwa do komór. Ale niestety wiek i nasze wspaniałe paliwo robią swoje i zdarza się ze jak moto dłużej stoi to taki zaworek nie spełnia swojego zadania, trzeba rozebrac itd.... ale przy szczelnym kraniku takie cuda nie powinny się dziac. Niestety mamy kraniki podciśnieniowe i te membranki nie chcą jednak szczelnie zamykać w kraniku dopływu paliwa. Nie byłem tylko do końca pewien jak to jest z tym kranikiem czy ma być 100% szczelny w pozycji ON czy też nie. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
motoprojekt pisze:zaworek nie spełnia swojego zadania, trzeba rozebrac itd....
Zanim rozbierzesz to przez np drewienko, z wyczuciem ale zdecydowanie w te gaźniki przywal młoteczkiem. Mi sie zawiesza z dwa - trzy razy w roku i zawsze pomaga
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
MadMike pisze:Ja mam podobny problem jak zatankuję na full. Po postawieniu na stopce cieknie mi z jednego z gaźników (chyba).
Majkel, po prostu za dużo nalewasz. 2 razy tez mi się tak zdarzyło. Nalałem pod samiutki korek i jak postawiłem na bocznej to delikatnie ciekło. Jak weźmiesz na centralkę to przestanie. Nie tankuj tak na full

[ Dodano: 2010-03-12, 16:00 ]
hardway pisze:hehe to to kolego mnie też się zdarzyło na eurofescie vanbart i ramzes uradzili ze za bogato napchałem paliwa do baku i poszlo odpowietrznikami
i słuchaj hardway'a. Tędy właśnie cieknie

hubertm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości