wolne obroty
wolne obroty
jestem swierzakiem w xjr,,,,ale nie w innych komarkach,,,,wolne obroty byly u mnie tragedia,,wachania od 900 do 2200 obrotow,,,uszeczlnilem i dokladnie umocowalem gazniki i jest prawie dobze,,,,ale,,,probowalem wyregulowac czujnik polozenia przepustnicy,,,robilem tak wlaczylem zaplon wyjalem wtyczke od czujnika wlozylem ponownie,,,i jak nim ruszam to zero reakcji,,,nic sie w obrotomierzu nie zmienia,,,,co robie nie tak?
czerwony wlacznik byl w pozycji on
[ Dodano: 2011-01-16, 08:44 ]
jest jeszcze inny problem,piloty skladu mieszanki sa powykrecane gdzies na 6 obrotow,,jest na forum podane ile powinny byc wykrecone w xjr 1300 ,,,ale nie znalazlem informacji jakie powinny byc nastawy w xjr 1200,,,,oj te moje gazniki to doznaly kompletnej demolki przez jakies nieuprawnione rece,,,trzeba to jakos poustawiac i doprowadzic do ładu,prosze o wszelkie informacje na temat nastawow gaznika w xjr 1200 1995 roku,z gory dziekuje
[ Dodano: 2011-01-18, 07:11 ]
czyzby na forum trwala zima?
[ Dodano: 2011-01-16, 08:44 ]
jest jeszcze inny problem,piloty skladu mieszanki sa powykrecane gdzies na 6 obrotow,,jest na forum podane ile powinny byc wykrecone w xjr 1300 ,,,ale nie znalazlem informacji jakie powinny byc nastawy w xjr 1200,,,,oj te moje gazniki to doznaly kompletnej demolki przez jakies nieuprawnione rece,,,trzeba to jakos poustawiac i doprowadzic do ładu,prosze o wszelkie informacje na temat nastawow gaznika w xjr 1200 1995 roku,z gory dziekuje
[ Dodano: 2011-01-18, 07:11 ]
czyzby na forum trwala zima?
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Z gaźnikami to ciężka sprawa nigdy tego za bardzo nie rozumiałem, dlatego polecam oddać do serwisu jak niedrogi to zapłacisz 150 zeta jak droższy 220 i będziesz miał wyczyszczone a potem i wyregulowane ładnie. Tak ja bym zrobił, jeżeli masz jakieś pojęcie o Japonii i nie dajesz rady to do serwisu zaufanego je oddaj.
A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
no wiec dzis zrobilem pierwsze 50 km,złożylem wszystko i jest *prawie *dobrze,albo sie czepiam,jak sie rogrzeje to spada ok z obrotów ale czasem chuśnie do 900 potem jest 1200 czyli ok,sam nie wiem czy szukam ideału czy tak ma być,pierwsze wrażenia z jazdy rewelacyjne
ale tps dalej nie działą,,,jakie może to mieć znaczenie?
[ Dodano: 2011-02-19, 17:49 ]
wiec jestem po regulacji gazników coloturnem oraz synchro,,wyszło że prawidłowo pracuje
przy wykręconych pilotach o 1,25 obrotu, teraz w zasadzie prawidłowo reaguje oraz prawisłowo spada z obrotów,ale praca na wolnych obrotach jest dość taka ciężka(nie wiem jak to określić)i wystepują dość mocne wibracje,moim zdaniem nie powinno tak być,,,,zastanawiam się czy przypadkiem przyczyną nie może być np.minimalnie żle ustawiony rozrząd?(miałem taki przypadek ale w aucie)
ale tps dalej nie działą,,,jakie może to mieć znaczenie?
[ Dodano: 2011-02-19, 17:49 ]
wiec jestem po regulacji gazników coloturnem oraz synchro,,wyszło że prawidłowo pracuje
przy wykręconych pilotach o 1,25 obrotu, teraz w zasadzie prawidłowo reaguje oraz prawisłowo spada z obrotów,ale praca na wolnych obrotach jest dość taka ciężka(nie wiem jak to określić)i wystepują dość mocne wibracje,moim zdaniem nie powinno tak być,,,,zastanawiam się czy przypadkiem przyczyną nie może być np.minimalnie żle ustawiony rozrząd?(miałem taki przypadek ale w aucie)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości