dobrze startuje czy nie dobrze oto jest pytanie...

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2149
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » piątek, 28 maja 2010, 20:19

nie znacie sie ja mam prawie nówkę i ssanie jest a co :))
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » niedziela, 6 czerwca 2010, 17:19

Ja po części zacząłem korzystać z porady Jubilera i przed odpaleniem rozklejam sprzęgło. Rzeczywiście przy wrzucaniu "1" nie ma tego grzmotnięcia.
Wbrew jednak zaleceniom kolegi rozgrzewam moto ubierając się w tym czasie.

riqsware

Postautor: riqsware » wtorek, 29 czerwca 2010, 20:31

u mnie również nierówno chodzi.

Jak odpalam po nocy to obroty ma około 1750-2000, które maleją do 1000-1100 po nagrzaniu.
Raz mi się zdarzyło, że po przejażdżce zapaliłem ponownie silnik i moto sam mi wskoczył na 2000 obr mimo nagrzanego silnika.

Czasem przy jeździe na wolnych obrotach albo na sprzęgle czuję, jakby silnik chciał wyskoczyć, tak obroty oscylują o 200-300 w górę/gół

a najciekawsze jest odczucie jak się jedzie na 1/2 biegu ze stałymi obrotami w okolicach 2000-2500. Czuję jakbym po nierównościach jechał, tak szarpie. Po wciśnięciu sprzęgła jest o wiele głądziej (o ile gładziej może być na naszych drogach)

Jak myślicie czego to kwestia i czy warto coś wyregulować/sprawdzić?

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 29 czerwca 2010, 21:06

Normalne jak masz wtrysk to i automatyczne ssanie przy odpalaniu tak będzie zawsze. Do takiego szarpania i ja nie mogłem się przyzwyczaić bo moto ma spory moment i moc i przy nierównościach ruchy drobne manetą się wykonuje motocykl reaguje niestety na to.
Ale te zachowanie na ciepłym silniku to coś nie tak.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

riqsware

Postautor: riqsware » wtorek, 29 czerwca 2010, 21:28

Koniu pisze:Ale te zachowanie na ciepłym silniku to coś nie tak.


to na szczęście raz tylko wystąpiło, może jakieś przekłamanie w CPU.

W każdym razie w czwartek jadę sprawdzić przyczynę samowolnego zbaczania w prawo i przy okazji poprosze aby sprawdzili zachowanie silnika. Może jakas pierdółka jest do podregulowania.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 29 czerwca 2010, 22:42

jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć 8-) :evil:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

riqsware

Postautor: riqsware » środa, 30 czerwca 2010, 07:06

zgadzam się w pełni - jutro mam przejażdżkę do Dzierżoniowa
Ostatnio zmieniony środa, 30 czerwca 2010, 08:08 przez riqsware, łącznie zmieniany 1 raz.


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości