brak
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Myślę, że to nie pierścienie. Mi raz strzelił (nie w XJR) i wyglądało to całkiem inaczej. Stawiam, na to co Koniu pisał, ewentualnie coś z gaziorami. Paliwo poszło filtrem powietrz, reszta do komory i się udławiła. W silniku może być ok. Ale nie przeżyłem tego osobiście...
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
1 kup 4 piwa i litr benzyny
2 spawdź czy nie zostawiłeś kranika na pri (jeżeli tak nie odpalaj motocykla tylko od razu spuść olej) jeżeli nie zalej zbiornik paliwem i spokojnie obczaj którędy leci
3 jeżeli leci z kranika w pozycji on bez uruchomienia silnika kup reperaturkę do kranika
4 wykręć świece jeżeli są mokre wymień na nowe
2 spawdź czy nie zostawiłeś kranika na pri (jeżeli tak nie odpalaj motocykla tylko od razu spuść olej) jeżeli nie zalej zbiornik paliwem i spokojnie obczaj którędy leci
3 jeżeli leci z kranika w pozycji on bez uruchomienia silnika kup reperaturkę do kranika
4 wykręć świece jeżeli są mokre wymień na nowe
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Mam również świeżą historyjkę co do paliwa i oleju.
Moto- Bandit 1200 wychlał przez noc wszelkie paliwo z baku jakie mógł.
Rano spuszczono z michy olejowej kole 8 litrów mieszanki- w sam raz do komarka
.
Przyczyna- puścił jeden zaworek iglicowy + przepuszczający kranik podciśnieniowy.
Wymieniono wszystkie 4 zaworki w gaźniorach + zestaw naprawczy kranika.
Wlano świeżutki olej+ nowy filtr oleju. Moto bangla
.
Moto- Bandit 1200 wychlał przez noc wszelkie paliwo z baku jakie mógł.
Rano spuszczono z michy olejowej kole 8 litrów mieszanki- w sam raz do komarka


Przyczyna- puścił jeden zaworek iglicowy + przepuszczający kranik podciśnieniowy.
Wymieniono wszystkie 4 zaworki w gaźniorach + zestaw naprawczy kranika.
Wlano świeżutki olej+ nowy filtr oleju. Moto bangla

- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Nie mnie tylko kolegę co ma Bandziora dużego
. ->
Nowy olej, filtr oleju, zaworki iglicowe, reperaturka kranika i robocizna.
W Twoim wypadku jeżeli kranik był na PRI -- trzeba wyjąć gaźniki i sprawdzić, który zaworek przepuszcza. Dla świętego spokoju wymień wszystkie. Zalać do silnika świezy olej+ filtr , poskładac do kupy i wio
.

Nowy olej, filtr oleju, zaworki iglicowe, reperaturka kranika i robocizna.
W Twoim wypadku jeżeli kranik był na PRI -- trzeba wyjąć gaźniki i sprawdzić, który zaworek przepuszcza. Dla świętego spokoju wymień wszystkie. Zalać do silnika świezy olej+ filtr , poskładac do kupy i wio

- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
spuść olej ,zalej zbiornik paliwem zostaw bez korka supstowego na noc z kranem w pozycji on
jak paliwa w zbiorniku nie ubywa zalej świeżym olejem i odpal jak chodzi równo to po robocie
[ Dodano: 2011-05-19, 09:15 ]
Zdzisław, spokojnie i po kolei jak kran na on nie puszcza paliwa to wymiana zaworków to tylko zbędny nakład pracy i wydatków ,nie każ chłopakowi rozbierać gaźników bo sezon krótki a w warsztatach kolejki .
Multan, każdą naprawę podejmuj na psokojnie i z rozwagą , nie wiesz - pytaj szukaj odpowiedzi
jak paliwa w zbiorniku nie ubywa zalej świeżym olejem i odpal jak chodzi równo to po robocie
[ Dodano: 2011-05-19, 09:15 ]
Zdzisław, spokojnie i po kolei jak kran na on nie puszcza paliwa to wymiana zaworków to tylko zbędny nakład pracy i wydatków ,nie każ chłopakowi rozbierać gaźników bo sezon krótki a w warsztatach kolejki .
Multan, każdą naprawę podejmuj na psokojnie i z rozwagą , nie wiesz - pytaj szukaj odpowiedzi
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
nie popadaj w obłęd , po kolei, olej z filtrem ,świece jak mokre wymień na nowe będziesz miał pewność ze nie padną 100 km od domu albo po kolejnym tankowaniu w najmniej odpowiednim momencie (nie majątek). odpal moto i na nowych świecach popałuj trochę 50 km ostrej jazdy powinno je wygrzać (wydłużysz tym ich żywotność)
jeżeli na on nie puszcza bez pracy silnika to pamiętaj na przyszłość nie zostawiaj na pri
a jak ci się zdarzy to nie odpalaj motocykla tylko od razu wymień olej.
jak zostawisz moto bez korka oleju i filtra wszystko z chłodnicy powinno ścieknąć
[ [b]Dodano: 2011-05-19, 21:54 ]
rozbieranie gaźników wiąże się z ponowną synchronizacją jak nie masz narzędzi to ciężki temat
jak masz jakiś warsztat mechaniczny w okolicy podjedź do nich przy okazji wymiany świec niech ci sprawdzą ciśnienie w cylindrach przy takich sytuacjach (odpalenie moto z benzyną w oleju) pierścienie dostają ostry łomot jak cóś padło od razu będziesz wiedział
jeżeli na on nie puszcza bez pracy silnika to pamiętaj na przyszłość nie zostawiaj na pri

a jak ci się zdarzy to nie odpalaj motocykla tylko od razu wymień olej.
jak zostawisz moto bez korka oleju i filtra wszystko z chłodnicy powinno ścieknąć
[ [b]Dodano: 2011-05-19, 21:54 ]
rozbieranie gaźników wiąże się z ponowną synchronizacją jak nie masz narzędzi to ciężki temat
jak masz jakiś warsztat mechaniczny w okolicy podjedź do nich przy okazji wymiany świec niech ci sprawdzą ciśnienie w cylindrach przy takich sytuacjach (odpalenie moto z benzyną w oleju) pierścienie dostają ostry łomot jak cóś padło od razu będziesz wiedział
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
I za to dziękuj Panu!
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości