Gazniki

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Gazniki

Postautor: Ramzes » środa, 26 grudnia 2007, 14:06

Witam mam pytanko czy rozbieraliscie gazniki ???
Interesuje mnie rozmiar dysz jaki jest w orginale lub jaki wy macie???
Ja zakładalem Dynojet i najwieksza byla 100 (w zestawie) a zamontowana mialem 125 (nie wiem czy to jest orginalny rozmiar czy juz bylo cos mieszne).
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

ganer1200

Postautor: ganer1200 » piątek, 28 grudnia 2007, 01:30

Witam
Jesli masz gazniki stare (metalowe pokrywy)o sred 36mm to dysza główna powinna być 95,powietrza 127.5, jet needle 40.
Dynojet zaleca nr 100 do stage 1 ,jesli zas w Twoim moto masz 125 to oznacza stage 3 ,albo ktos kombinował na własna reke. Jaki masz filtr pwietrza?
(standartową puche czy indywidualne)
Sprawdz przepustnice czy nie wiercone.
To tyle na ta pore, :mrgreen:
Pozdrawiam Grzesiek

Awatar użytkownika
Ramzes
Posty: 302
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: T-świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Ramzes » piątek, 28 grudnia 2007, 12:22

Stage 3 nie jest on oferowany w tym roczniku a kupowalem po modelu i roczniku wiec wyszlo stage 1 + K&N ( i tak jest aktualnie )
Co do gazników to mam Mikuni z czarnymi pokrywami.

I wlasnie tak to bywa jak sie kupuje uzywany motocykl ( do tego od tuningowanych Żab ) i chce sie go przerobic. Zostaje tylko poczekac, kupic wydech wziasc moto + wszystkie dysze zostawic sprzet w jakims dobrym serwisie z hamownia i niech sie martwia z zalozenia ma byc mocniej i bardziej odlotowo :-P
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin :) http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw

counterox

Postautor: counterox » środa, 23 stycznia 2008, 19:13

Hmm tez ciezko sie zastanawialem nad stage 3, ale znajomy miał to w XJR 1200 - czyli 100 ccm mniejszej i paliła przy ostrej jeździe 14 na 100.... nie jestem na to gotów :P

Więc narazie zostaje k&n, później się pomyśli jeszcze

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 23 stycznia 2008, 21:29

counterox pisze:Hmm tez ciezko sie zastanawialem nad stage 3, ale znajomy miał to w XJR 1200 - czyli 100 ccm mniejszej i paliła przy ostrej jeździe 14 na 100.... nie jestem na to gotów :P


khe-khe...trochę mnie ztchnęło ;-) ja pitolę.....

Więc narazie zostaje k&n, później się pomyśli jeszcze

Pozdrawiam


ja też jeżdżę na k&N
bye

balth

Wilku

Re: Gazniki

Postautor: Wilku » wtorek, 14 marca 2017, 23:19

Nie chcę zakładać nowego tematu. Wyciągnąłem gaźniki do czyszczenia i wymiany zestawów naprawczych. Podpowie mi ktoś jak wyciągnąć trzpienie, żeby wyjąć pływaki. Nie chcę na siłę, żeby czegoś nie połamać.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Gazniki

Postautor: Zdzislaw » środa, 15 marca 2017, 00:04

Najnormalniej na świecie musisz je wybić.

Wilku

Re: RE: Re: Gazniki

Postautor: Wilku » środa, 15 marca 2017, 00:19

Zdzislaw pisze:Najnormalniej na świecie musisz je wybić.

Dzięki. Tak przypuszczałem, ale wolałem się upewnić.

Wysłane z mojego myTab_10_Q przy użyciu Tapatalka


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości