Prawidłowa synchronizacja przepustnic w gaźnikach

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Prawidłowa synchronizacja przepustnic w gaźnikach

Postautor: Zdzislaw » piątek, 23 maja 2014, 21:40

Pytanie do mocno oblatanych w temacie:

- który z gaźników w XJR służy za wzorcowy przy prawidłowej synchronizacji przepustnic w gaźnikach :?: .

Zakupiłem sprzęcior(waku+colortune) i będę się bawić, więc ordnung muss sein :) .

turbo

Postautor: turbo » sobota, 24 maja 2014, 12:14

Żaden, regulujesz najpierw dwa pierwsze od strony co masz założone podciśnienie na kranik, a potem dwa od strony wlewu oleju, następnie po środku obie pary między sobą. To tyle i powinno być OK. Ta procedura jest chyba też opisana w książce jak pamiętam.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 24 maja 2014, 22:06

Oczywiście masz rację, lecz zagłębiwszy się w internet, wychodzi na to, że gaźnik nr. 3 jest tym właściwym :) . Trójkę ustawiamy jako pierwszego i lecimy dalej 1+2,3+4 i 1,2+3,4 .

MhR
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2023, 22:34
Model i rocznik moto.: Xjr 1300 2003
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Suwałki

Re: Prawidłowa synchronizacja przepustnic w gaźnikach

Postautor: MhR » piątek, 23 lutego 2024, 21:16

Pytanko czy dobrze zaznaczyłem śrubki do synchro gaźników? Jeżeli tak to gdzie jest środkowa śrubka? W serwisówce RP10 pokazują że ma być przy mocowaniu linki gazu a tu nie ma nic albo nie potrafię jej znaleźć.Moja xjr to RP06 .Obrazek

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony piątek, 23 lutego 2024, 21:16 przez MhR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gacy666
Posty: 269
Rejestracja: czwartek, 13 czerwca 2013, 05:20
Model i rocznik moto.: XJR1300 2003
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Okolice Rybnika

Re: Prawidłowa synchronizacja przepustnic w gaźnikach

Postautor: gacy666 » piątek, 23 lutego 2024, 22:01

Jest tam tylko słabo widoczna, dojście jest od góry tylko trzeba mieć długi śrubokret

MhR
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2023, 22:34
Model i rocznik moto.: Xjr 1300 2003
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Suwałki

Re: Prawidłowa synchronizacja przepustnic w gaźnikach

Postautor: MhR » sobota, 24 lutego 2024, 15:16

Dzięki, znalazłem, w gaźnikach od rp06 środkowa śrubka jest skitrana między mocowaniami linek gazu. Jeżeli jest tam trochę nieczystości to za ch jej nie widać. Pozdro

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości