budowa kranika
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
albo jestem ślepy albo nie wiem co. Szukam budowy kranika i nie mogę znaleźć, jak jestem ślepy przepraszam i proszę o linka gdzie to jest
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
budowa kranika
W manualu nie znajdziesz, najszybciej poznasz budowę rozbierając kranik.


- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
dzięki. Kiedyś pisałem o przygodzie czyszczenia zbiornika szkłem i źle mi wypłukali zbiornik, efektem tego były zapchane sitka w gaźnikach. Jak mi przeczyścili gaźniki ultradźwiękami to po naprawie kranik zaczął przepuszczać a teraz jak naprawili to nie mogę przeręcić pokrętła od kranika . Nie wiem czy dać im znowu do porawki czy naprawić samemu, bo ponoć wymienili wszystkie uszczelki w kraniku
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
budowa kranika
Bo zamiast się napić to wymyślasz sobie zajęcia.
Jak wymienili uszczelki to ich męcz bo tanie nie są .A bardzo często są zwalone komplety ( ostatnio wymieniłem wszystko prócz membrany bo była za twarda do sprężyny, a jeździć i wymieniać można kiukrotnie aż trafisz na dobry komplet) "tourmax"
Rdza w zbiorniku nie narobi takiego spustoszenia w komorze spalania jak szkło, a filterki wszystkiego nie zatrzymają
Jak wymienili uszczelki to ich męcz bo tanie nie są .A bardzo często są zwalone komplety ( ostatnio wymieniłem wszystko prócz membrany bo była za twarda do sprężyny, a jeździć i wymieniać można kiukrotnie aż trafisz na dobry komplet) "tourmax"

Rdza w zbiorniku nie narobi takiego spustoszenia w komorze spalania jak szkło, a filterki wszystkiego nie zatrzymają

- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
tylko, że ja już mam ich dosyć 2 razy naprawiali kranik bo przepuszczał a jak teraz naprawili to nie mogę przekręcić pokrętła, jakby je zamurowało. Wkur jestem na nich ale chyba pojadę do nich bo potem jak rozbiorę to nie będą chcieli gadać
Re: budowa kranika
u mnie taki efekt był jak za mocno śrubę na kraniku dokręciłem po wymianie uszczelek. popuściłem trochę i już było git. mówie nie o śrubach mocujących do zbiornika tylko o tej (lub tych bo nie wiem ile ich tam było) przy samym pokrętle.
Spróbuj lekko poluzowac i zobacz czy wtedy kranik chodzi lepiej
Spróbuj lekko poluzowac i zobacz czy wtedy kranik chodzi lepiej
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
u mnie są 2 sztuki, jutro spróbuję
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
budowa kranika
qterhund pisze:tylko, że ja już mam ich dosyć 2 razy naprawiali kranik bo przepuszczał a jak teraz naprawili to nie mogę przekręcić pokrętła, jakby je zamurowało. Wkur jestem na nich ale chyba pojadę do nich bo potem jak rozbiorę to nie będą chcieli gadać
Jedź do farby i masz same plusy dodatnie
+ masz traskę ok 200 km w jedną i 200 w drugą.
+korzystasz ze słoneczka ostatniego.
+ FBG ogarnie temat.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
tylko, że moto nie chodzi jak trzeba, po czyszczeniu gaźników nadal przerywa, myślę, spierdol.... też czyszczenie. W sobotę jadę do kolegi co to ogarnie ale myślałem, że kranik sam zrobię, bo wkur ...on jestem jak cholera
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: budowa kranika
Czy to na pewno kranik?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
kranik na pewno zamurowany a gaźniki to druga sprawa. Wszystko zaczęło się pieprzyć jak się zapchały sitka. sam osobiście rozebrałem gaźniki i widziałem szkło poczyszczeniu zbiornika, jak wyczyścili gaźniki jest lepiej ale też do pupy, więc stawiam na gaźniki
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: budowa kranika
Ponawiam propozycję - jakoś dojedź do FBG czyli farby.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
jak kolega w sobotę nie ogarnie, to pogadam z farbą i pojadę
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
budowa kranika
Definitywnie pozbądź się szkła z baku inaczej szkoda roboty.
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
tylko kuśwa jak to zrobić, te barany z serwisu płukali 2 razy i efekt ten sam
- qter
- Posty: 571
- Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
- Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: skierniewice
budowa kranika
a jest na to jakiś skuteczny sposób. Bo stawiam, że dziadostwo siedzi między zgrzewami
- gacy666
- Posty: 315
- Rejestracja: czwartek, 13 czerwca 2013, 05:20
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2003
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Okolice Rybnika
budowa kranika
qterhund pisze: nie mogę przeręcić pokrętła od kranika
Uroki "tourmaxa", miałem tak w innym moim motocyklu, trzeba było lekko pocienić okrągła uszczelkę z trzema otworami znajdująca się za pokrętłem kranika, bo była najzwyczajniej w świecie za gruba.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Re: budowa kranika
Idziesz dobrym tropem, podkładka w moim przypadku załatwiła sprawę. Jeno próbę trza zrobić czy dostatecznie paliwko ciecze.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: budowa kranika
Ja Tourmaxa też poprawiałem ale inaczej. Ten bolec aluminiowy z oringiem nie mógł do końca docisnąć się do korpusu i ciekło. Delikatnie podgiąłem ten krążek aluminiowy na którym osadzony jest bolec tak że krążek był wklęśnięty aby bolec bardziej wchodził w korpus kranika.
Mocniejsza sprężynka nie załatwiła by sprawy.
Sprężynka w zestawie Tourmax była mocniejsza niż stara oryginalna.
Mocniejsza sprężynka nie załatwiła by sprawy.
Sprężynka w zestawie Tourmax była mocniejsza niż stara oryginalna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości