kiedy trzeba robić synchronizacje gażników?

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
andzik
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 20:42
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1997/2001
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: zgorzelec

kiedy trzeba robić synchronizacje gażników?

Postautor: andzik » wtorek, 27 stycznia 2009, 22:15

ponieważ jestem początkujący i od niedawna mam swoją XJR-ke mam pytanie kiedy trzeba zrobić synchronizację gażnikow i czemu służy takaz regulacja, podobnie ma się żecz zaworów? :roll:

pawelxjr

Postautor: pawelxjr » wtorek, 27 stycznia 2009, 22:26

Synchronizację najlepiej zrobić co 40tys. Moja ma nakołowane 20 tys. i nie trza było prawie wcale regulować bo było niemalże idealnie. Regulacja ma za zadanie ustawienie wszystkich czterech przepustnic gaźników by równo otwierały się i zamykały względem siebie. Jeśli chodzi o zawory to chyba też co 40 tys.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 27 stycznia 2009, 22:31

Zawory kniga podaje że w sprzętach do 1999 roku co 24 tys. lub raz w roku a w tych od 2002 r podają że co 20 tys. Ściągnij sobie książkę, masz na stronie głównej na górze z lewej strony trochę rzeczy do pościągania i poczytania. Pozdrawiam.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
andzik
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 20:42
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1997/2001
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: zgorzelec

Postautor: andzik » wtorek, 27 stycznia 2009, 22:35

już wiem troche wiecej tyle ze niewiem czym sie objawia zla synchronizacja gażników i czy naprzykład zawory mogą klepnąć pare razy na zimnym silniku czy też niepowinno ich byc slychać na zimnym jak i rozgrzanym silniku? :roll:

gregor