przedni hamulec nie uruchamia swiatla stop

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z elektryką.
lasket

przedni hamulec nie uruchamia swiatla stop

Postautor: lasket » wtorek, 6 lipca 2010, 22:26

Mieliscie kiedys problem z wlacznikiem swiatla stop pod wajha przedniego hamulca? Nie dziala swiatlo (przy nacisnieciu tylnego hamulca dziala)... Jak moge sprawdzic czy to wlacznika wina czy nie?...

Solar

Postautor: Solar » wtorek, 6 lipca 2010, 22:59

Ja wymienialem,a sprawdzic najprosciej wypinajac kable z wlacznika i je zmasowac-swieci znaczy walniety wlacznik.

lasket

Postautor: lasket » środa, 7 lipca 2010, 08:35

jak 'zmasowac'? Zlaczyc je razem? Sorry ale nie jestem orzel elektryczny..

Solar

Postautor: Solar » środa, 7 lipca 2010, 09:45

Dokladnie tak jezeli to wlacznik jest walniety to stop bedzie swiecil jak je zlaczysz.

Bigos

Postautor: Bigos » niedziela, 1 sierpnia 2010, 23:36

Wyłącznik nie od razu musi być walnięty, jeżeli po bezpośrednim połączeniu końcówek obu kabli światło stopu zaświeci. W środku plastikowej obudowy, którą można bez potrzeby jakichkolwiek narzędzi rozebrać znajdują się dosłownie trzy blaszki, z czego jedna pełni rolę sprężyny. Można te blaszki wyciągnąć i jeżeli sprężyna nie jest pęknięta to znaczy że wystarczy przeczyścić styki na dwóch pozostałych blaszkach, wszystko delikatnie złożyć z powrotem i powinno pomóc.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 2 sierpnia 2010, 11:51

Kurde Bigos jak fajnie że jesteś :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Fafik

Postautor: Fafik » poniedziałek, 3 października 2011, 10:45

wczoraj miałem problem właśnie z tym włącznikiem. Coś nie stykał i jak chciałem przeczyścić styki to się jeden ułamał :( Rozebrałem, zaśniedziały cały, kiepsko wygląda. Dzwoniłem do serwisu 75zł :/ Wie ktoś może czy jest jakiś zamiennik lub pasuje od czegoś innego? Chyba że ktoś ma na zbyciu? :)

edit: znaleziony używka za 20zł lub nowy zamiennik 39+5 przesyłka.

Jacek

Postautor: Jacek » poniedziałek, 3 października 2011, 19:13

też miałem ten problem i myślę ze go rozwiązałem definitywnie. Kupiłem oryginał nowy za 60zł miesiąc temu . I tak radze zrobić bo ponad rok temu pierwszy raz mi si to stało to rozebrałem przeczyściłem i było dobrze może miesiąc a może dłużej .Jak znowu przestało działać akurat przed dłuższym wyjazdem to się wkurzałem ,ale rozebrałem znowu wyczyściłem chociaż nie było czego i lekko przesmarowałem .Trochę pojeździłem i znowu klops przed trasą i jeszcze do tego badania techniczne ,już zacząłem sprawdzać kable bo włącznik przecież przeczyszczony i posmarowany ale pożyczyłem od brata z fazera i było dobrze wiec kupiłem zmiennik . Można znaleźć nawet za 10zł ale myślę takiego szajsu to nie będę kupować , kupiłem taki za 30zl wytrzymał rok akurat na badanie już nie działał .Przyczyną jest bolec plastikowy(powodujący zwarcie blaszek) który ściera się w otworze i się nie rusza i raz uruchomi blaszki a raz nie

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 8 października 2011, 00:00

Fafik pisze:Dzwoniłem do serwisu 75zł

czy to jest duży koszt jak na takie moto ? To jest niecały bak paliwa ...
Fafik pisze:edit: znaleziony używka za 20zł lub nowy zamiennik 39+5 przesyłka.

to juz lepiej kup ten zamiennik, będziesz miał spokój na jakiś czas ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 8 października 2011, 00:02

Jacek pisze:też miałem ten problem i myślę ze go rozwiązałem definitywnie. Kupiłem oryginał nowy za 60zł miesiąc temu .

O! I masz u mnie piwo :-)
hubertm

Fafik

Postautor: Fafik » sobota, 8 października 2011, 09:15

hubertm pisze:czy to jest duży koszt jak na takie moto ? To jest niecały bak paliwa ...


w motocykl wpakowałem ponad 100 razy tyle więc pod tym kątem dużo to nie jest ale nie lubię przepłacać jak to samo można mieć taniej.


kupiłem zamiennik z larssona za całe 25zł. Oryginał wytrzymał 7 lat a był identyczny jak ten z larssona.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 8 października 2011, 23:22

wiesz, uszczelka pod pokrywę zaworów z Larssona też wygląda jak oryginał... resztę niech dopowiedzą Ci, co jej użyli... ;-)
hubertm

Fafik

Postautor: Fafik » niedziela, 9 października 2011, 09:52

hubertm pisze:wiesz, uszczelka pod pokrywę zaworów z Larssona też wygląda jak oryginał... resztę niech dopowiedzą Ci, co jej użyli... ;-)


Kupiłem i wyrzuciłem :) Nie piszę że każdy zamiennik to jakość jak oryginalna. Spróbuje, opiszę jak coś, inni przynajmniej będą mieli informacje czy warto :)

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 9 października 2011, 13:49

Kup. Użyj. Napisz. :->
hubertm


Wróć do „Układ elektryczny.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości