kolor przewodów - gejowski
Zdjęcia zrobiłeś fajne, takie męskie
Koniu pisze:Albo krzywa ;P nie rozumiem tylko po jaki zmieniać kierownicę na węższą to bez sensu, niewygodnie i jeszcze nie wiem co.
piontek pisze:empiq, ciężko to opisać, ale chodzi o to, że w oryginalnej masz nadgarstki wygięte do zewnątrz. A ergonomicznie powinny być ułożone wzdłuż linii przedramion. To tak, jak się trzyma wiosło od kajaka. Wtedy mniej się męczysz. W tym celu kierownica musi być nieco bardziej prosta, a nie wygięta na końcach ku tyłowi motocykla.
Przy sportowej jeździe może być inaczej ze względu na "embrionalną" pozycję jazdy.

Holender pisze: Zaznaczam że kierownica siedzi w riserach od fazera, co przybliża ją do kierowcy ....
pioro pisze:O qr.... ale wtopa, wychodzi na to, że czytać nie umiem .... chociaż w moim wieku niedowidzenie to nie grzech ...
Zdzisław ... widzę że nie zauważyłeś mojego .... nie wiem jak to nazwać ...
nie zauważyłeś mojej ślepoty ...

) i/ lub dalej ten zaczyna odczuwać niedogodności związane z dość mocno pochyloną do przodu sylwetką i dość mocnym ugięciem nóg w kolanach. Nie ma się co oszukiwać, turystyczny to raczej ten motocykl nie jest, co nie znaczy że nie da się na nim turystyki motocyklowej uprawiać, owszem da się , są jednak dużo lepiej do tego przystosowane motocykle. Dla mnie najfajniejszą pozycję kierowcy ma nowe BMW R1200RT, nogi leciutko ugięte, tułów prawie w pione, leciutko nachylony w stronę steru. I namiastkę tego chciałem uzyskać u siebie. Teraz kierownica jest bliżej kierowcy a przez podwyższenie siedzenia zmniejszył się kąt ugięcia kolan. Czyli zrobiło się mniej sportowo a bardziej turystycznie. Pozycja jest bardziej odprężona i wygodniejsza, przynajmniej ja to tak odczuwam.
pioro pisze:Nogi są za to zbyt ugięte na dłuższe trasy.
Wróć do „Rama i części obudowy.”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości