rama 1200/1300

szymon

rama 1200/1300

Postautor: szymon » piątek, 5 listopada 2010, 21:36

Pytanie na szybko czy zmieniała się rama wraz z upływem lat?

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 5 listopada 2010, 21:57

do wtrysku prawdopodobnie nie
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

WojtaS
Posty: 155
Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
Model i rocznik moto.: XJR
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Postautor: WojtaS » niedziela, 7 listopada 2010, 16:08

Wydaje mi się ,że się nie zmieniła do tej pory.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 8 listopada 2010, 09:10

no ciekawe, bo wtryskowa ma przesunięty silnik w bok o 2 cm w związku z jednym wydechem ale czy zmieniła się rama w tym przypadku.. ? ... nie wiem...
hubertm

nit

Postautor: nit » sobota, 10 sierpnia 2013, 16:20

Niestety rama jest wgięta na mocowaniu tylnego seta,nie wiem jak się do tego zabrać chociaż z zawodu jestem blacharzem
muszę jakoś to wyciągnąć :?:

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 10 sierpnia 2013, 17:14

Rura jest zgięta czy sama blacha do której jest mocowany set ?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

nit

Postautor: nit » sobota, 10 sierpnia 2013, 17:21

kurde rura jest wciśnięta,blacha cała,blacha prosta,trza to będzie wyciągnąć ruk cukiem albo młotem :shock:

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 10 sierpnia 2013, 17:26

Zagadaj z Farbą, może on ma jakiś patent...
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

nit

Postautor: nit » sobota, 10 sierpnia 2013, 17:30

tu się nic nie wymyśli trzeba fizycznie,młot też mało
pomysł mam taki,żeby kupić pasy i zaprzeć moto a za stary set ciągnąć,wystarczy dwa centy

goldenmyszka94

Postautor: goldenmyszka94 » wtorek, 13 sierpnia 2013, 21:49

nit niewiem czy kiedyś widziełeś jak wyciągają wgniecenia blachy w samochodzie ,wyglada to tak
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 4TdwcPbEiE
co o tym myślisz :-> hodzi mi głównie o pierwszy etap tego filmu

nit

Postautor: nit » środa, 14 sierpnia 2013, 03:57

tak się składa,że z zawodu i zamiłowania jestem blacharzem samochodowym i coś o metaloplastyce wiem
na filmie mamy do czynienia z blachą samochodową a w moto ramie mamy rure gdybym przygrzał takie jedno ucho wyrwało by się przy ciągnięciu,akurat u mnie nie ma problemu ponieważ są dwa otwory po secie i wystarczy dorobić ucho i przykręcić a następnie złapać moto pasem za ramę z przodu a z tyłu ciągnąć posiłkując się młoteczkiem,muszę uzyskać punktową siłę ...to jest pikuś,więcej przygotowań niż roboty :->

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1920
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » środa, 14 sierpnia 2013, 08:58

A kolega Nit chyba nic się nie chwalił wcześniej o swoich zamiłowaniach? Dobrze wiedzieć, może kiedyś pomożesz kolegom ;-)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 14 sierpnia 2013, 09:53

Nit poka fotę :)

Stalowe ramy są tanie i łatwe w naprawie , z alu jest trochę inaczej.

goldenmyszka94

Postautor: goldenmyszka94 » środa, 14 sierpnia 2013, 10:03

nit chodziło mi o samą technikę wyciągnięcia wgniecenia wiem że te blaszki i ich sposób mocowania nie odpowiadają silom jakie powstaną przy wyciąganiu wgniotu w ramie . Myślałem raczej jeśli już to o przyspawaniu takich uszu migomatem odpowiednio mocnych , ala skoro piszesz że są w tym miejscu otwory a ty w blacharkę sie bawisz to nie ma tematu :-) to była tylko sugestia jak bym wiedział żeś blachaz to bym wcale się ni wyrywał :mrgreen:

nit

Postautor: nit » środa, 14 sierpnia 2013, 23:08

spoko spoko podjadę jutro i pstryknę
mówiłem żem spawacz może niedługo będzie własny warsztacik spawalniczy

nit

Postautor: nit » czwartek, 15 sierpnia 2013, 09:18

zniszczenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 15 sierpnia 2013, 09:31

Nit - długa rura zamocowana do otworu przedniego seta + odciąg do pierwszego do dołu otworu tylnego seta+ grzanie rury .

nit

Postautor: nit » czwartek, 15 sierpnia 2013, 09:36

grzanie rury odpada,nie będę aż tyle demontował moto,nie mam palnika,nie będę później lakierował
dam radę,naciągnę i odciągnę od przedniego seta+młoteczek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 15 sierpnia 2013, 09:48

Półśrodki prowadzą do ćwierć rezultatów ;)
Ja bym to ogarnął kompleksowo z malowaniem ramy ( proszkowo)
Albo pociął i wystrugał racera :)

Pięknie widać jak wydech i set przejęły siłę uderzenia.
Niech oddają 10 tysi i szukaj nowej jak ci się nie chce robić.

nit

Postautor: nit » czwartek, 15 sierpnia 2013, 12:04

palnik mogę pożyczyć i później pomalować ale normalnie i odcinek na malowanie proszkowe to tu nie ma czasu

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 16 sierpnia 2013, 18:42

Niezły farfocel z wydechu się ostał.

nit

Postautor: nit » piątek, 16 sierpnia 2013, 20:12

jak będę miał sprzęt odpowiedni to skrócę te wydechy po swojemu


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości