pas na błotniku i zadupku
pas na błotniku i zadupku
Witam. Mam pytanko. Czy ktoś z Was wie może czy w kruszynie z pasami ala viper przez środek baku, błotnika i zadupka te pasy na błotniku i zadupku są malowane czy naklejane? A jeśli są naklejane to czy seryjnie były pod lakierem bezbarwnym czy bez?
Dzieki i pozdrawiam!
Dzieki i pozdrawiam!
co do tych pasów to mysle o lakierowaniu takich w srebrnym kolorze na bak i zadupek , idiota zemnie klucz mi wypadl z lapy i na zbiornik spadl
, wgniecenie lekkie wyciagnolem teraz mam odprysk lakieru do golej blachy
, zamalowalem juz i 2000 papierkiem sciernym przytarlem nastepnie wypolerowalem , widac nadal na czarnym lakierze nalozony lakier
ten odprysk mam na srodku baku troche za wlewem paliwa wiec zawsze widac
mysle ze to bedzie taniej niz zrywac naklejki orginalne i lakierowac kompletny , co wy otym myslicie ?




- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Najtaniej wyjdzie wyklejenie pasów folią(fabrycznie są naklejane), jeśli chodzi o malowanie to wg mnie albo całość albo nic.
Domalowanie pasa przez środek będzie wyglądało nie naturalnie, lakier fabryczny jest 2 warstwowy
Dokładając trzecią musisz zmatować warstwę klaru i zawsze będzie czuć krawędzie, z kolei do malowania całości trzeba wybebeszyć zbiornik i zerwać emblematy.
Dobrym patentem na uszkodzony bak jest bagster.
Domalowanie pasa przez środek będzie wyglądało nie naturalnie, lakier fabryczny jest 2 warstwowy
Dokładając trzecią musisz zmatować warstwę klaru i zawsze będzie czuć krawędzie, z kolei do malowania całości trzeba wybebeszyć zbiornik i zerwać emblematy.
Dobrym patentem na uszkodzony bak jest bagster.
no wiem ze to shit jest , dlatego niechce zrywac orginalnych naklejek i tego lakierowac , chociaz jak bym wiedzial ze potem to tak samo nakleje jak orginal
albo zerwie wszystko w pi...du te orginalne naklejki , bo zbiornik i tak poprzedni wlasciciel takim na magnes przyczepianym plecakiem porysowal i tez ubytki lakieru juz naprawialem , a ten bagstar to chyba jest wlasnie na ten plecak zbiornikowy przystosowany czy pokrowiec ogólnego przeznaczenia bez jakis zaczepów przyszytych ?

- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
http://www.bagster.com/de/catalogue-mot ... _moto=4655
Cover na zbiornik z dermy motocyklowej z uchwytami pod torbę mocowany paskami do ramy pod zbiornikiem (nie niszczy lakieru jak tankbagi z magnesami)
Cover na zbiornik z dermy motocyklowej z uchwytami pod torbę mocowany paskami do ramy pod zbiornikiem (nie niszczy lakieru jak tankbagi z magnesami)
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Tomek jak się paprać lakierami to po całości bo inaczej wychodzi kupa. Do paprania z lakierami musisz mieć warunki (nie zrobisz dobrego lakieru w garażu)
Nie każda folia da się pokryć bezbarwnym, a do bezbarwnego i tak musisz zmatować ,wybebeszyć i usunąć emblematy.
Jak cię boli oko od tego odprysku naklej pasy z 3M i olej lakierowanie (zawsze możesz zerwać i nakleić następne ) , a jak już lakierować to po całości.
Nie każda folia da się pokryć bezbarwnym, a do bezbarwnego i tak musisz zmatować ,wybebeszyć i usunąć emblematy.
Jak cię boli oko od tego odprysku naklej pasy z 3M i olej lakierowanie (zawsze możesz zerwać i nakleić następne ) , a jak już lakierować to po całości.
no wiem ze w garazu tego niezrobie i sam tez nie , jak juz to lakiernik by musial zrobic od a do z zeby to mialo rece i nogi , ale tak myslac teraz , doszedlem do wniosku ze jak mi sie uda taki bagster kupic to tez moge dokupic ta torbe na zbiornik bagstera i mam komplet praktyczny na kazdy wypad
i mysle ze juz tego niebede zdejmowac bo jak zdejme to cholery dostanie widzac ten odprysk latany 


- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie

Zostaje kupić nowy bo wtej wersji kol.to faktycznie ciężko trafić ,z czarnym mniej problemów
http://www.xjr-tuning.com/artikel/1151/ ... rsion.html
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Wróć do „Rama i części obudowy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości