Pękające mocowania tylnego plastiku.
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5583
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Pękające mocowania tylnego plastiku.
Czy wy też macie problem z pękającymi mocowaniami tylnego plastiku?
Kurnia, raz mi się udało to zareklamować i dali mi nowy plastik, ale teraz to już dawno po gwarancji.
Może ktos ma jakiś patenet jak to zrobić aby było solidne?
Kurnia, raz mi się udało to zareklamować i dali mi nowy plastik, ale teraz to już dawno po gwarancji.
Może ktos ma jakiś patenet jak to zrobić aby było solidne?
- mryc
- Posty: 866
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
No niestety też tak mam, tylko że z drugiej strony.
Zastanawiałem się nad konstrukcją stalowej podkładki zalanej żywicą, tylko że jak sobie pomyslałem że natępnym razem ona wytrzyma a zadupek strzeli w innym miejscu to mi sie odechciało. - tym bardziej że przytroczone sakwy tudzież iglo jak w moim wypadku łatwo nadwyręża konstrucję w miejscach gdzie przechodzą pasy mocujące. - Suma sumarum zdupek się trzyma na tym co jest.
Zastanawiałem się nad konstrukcją stalowej podkładki zalanej żywicą, tylko że jak sobie pomyslałem że natępnym razem ona wytrzyma a zadupek strzeli w innym miejscu to mi sie odechciało. - tym bardziej że przytroczone sakwy tudzież iglo jak w moim wypadku łatwo nadwyręża konstrucję w miejscach gdzie przechodzą pasy mocujące. - Suma sumarum zdupek się trzyma na tym co jest.
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
Na niemieckim forum nie pamiętam już gdzie był temat poruszany. Zastosowali płaskownik mocowany z jednej strony do śrub bagażnika lub rączki(oryginalne śruby za krótkie ) po wewnętrznej stronie zadupka a z drugiej strony przykręcony do śrubki podtrzymującej plastik w miejscu pęknięcia. W ten sposób całość się jako tako usztywnia.Też tak mam i na razie z bagażem nic nie pękło.
- Mario12
- Posty: 136
- Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
- Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Ja zastosowałem plastikowe opaski (trytytki), i działa wszytko pięknie, ładnie. Tylko żeby opaski się nie zsuwały podpiłowałem leciutko plastik od dołu żeby zrobić mały rowek na opaskę. Ot tak to wygląda:
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 227fz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/dsc00226y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 227fz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/dsc00226y.jpg/
Ostatnio zmieniony wtorek, 5 lipca 2011, 12:04 przez Mario12, łącznie zmieniany 1 raz.
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition
GS 500 '98r.
Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować
GS 500 '98r.
Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować
- piontek
- Posty: 3856
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Ja, na szczęście, nie zgubiłem połamanych kawałków "ucha". Skleiłem je ponownie a od wewnętrznej strony dokleiłem podkładkę metalową. Było to po Złotym Potoku i jak na razie działa.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Wróć do „Rama i części obudowy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości