Zaślepki Riserów/wieżyczek

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Zaślepki Riserów/wieżyczek

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 28 lutego 2013, 21:45

Kurde szukam i szukam zaślepek na otwory co się kierownicę przykręca i nie widzę nigdzie a jak są to w nienormalnych cenach.

Średnica otworu fi 10. Chrom.

Ewentualnie na jakie śruby są te zaślepki m6 czy m8, bo już się pogubiłem w danych zaślepek w sklepach...

Wie ktoś, gdzie można to kupić :?: .

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » piątek, 1 marca 2013, 06:49

Zdzichu a nie są takie same jak zaślepki przy setach? Masz te przy setach?
Jak nie to se u mnie zobaczysz i pomierzysz.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 1 marca 2013, 07:43

Zaślepki są na M8, kupowałem je tutaj:
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/zas ... -4556.html

Szerokość imbusa 6mm, czyli śruba M8 :)
Uderzaj !
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 1 marca 2013, 08:44

Ghost jedyne zaślepki przy setach, to te z prawej strony hamulca, więcej nie mam...

Holender dzieki za naprowadzenie na właściwą drogę. Lecz czy na pewno m6 imbus=m8 łepek :?: a otwór w riserze ma fi10.... :roll: . Czyli zaślepki powinny być na m8 na 100% tak?

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 1 marca 2013, 12:19

Jak nie bedziesz szukał tylko i wyłącznie w sklepach motocyklowych to znajdziesz takie po złoty pięćdziesiąt, góra złoty osiemdziesiat.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 1 marca 2013, 12:57

Taki kierunek wczoraj obrałem. Są czarne, szare i białe :) .

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 1 marca 2013, 13:03

Zdzisław pisze:Lecz czy na pewno m6 imbus=m8 łepek :?: a otwór w riserze ma fi10.... :roll: . Czyli zaślepki powinny być na m8 na 100% tak?


Śruby w riserach to :
http://www.art-nierdzewne.pl/din-912-im ... zewna.html
Oczywiści oryginały są rdzewne ;-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 1 marca 2013, 13:22

I oczywiście inną klasę twardości :evil:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 1 marca 2013, 13:22

I wszystko jasne :D , A2 była by za słaba?.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 1 marca 2013, 17:04

Dwa sezony A2 trzyma kierownicę w mojej ciuchci i nic niepokojącego się nie dzieje, co oczywiście o niczym nie świadczy. Wszystkie przeróbki robisz na własną odpowiedzialność.Trzeba też pamiętać że przy zastosowaniu śr. nierdzewnych, momenty dokręcania nie będą się pokrywały z podanymi przez producenta.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 1 marca 2013, 17:13

O to too - miałem na myśli :-D

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 165
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Postautor: gajny » sobota, 2 marca 2013, 21:42

artur pisze:Jak nie bedziesz szukał tylko i wyłącznie w sklepach motocyklowych to znajdziesz takie po złoty pięćdziesiąt, góra złoty osiemdziesiat.


15zł/16szt=0,94zł


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości