Uchwyty kierownicy / Raisery z Fazera

xjr tomek

Uchwyty kierownicy / Raisery z Fazera

Postautor: xjr tomek » sobota, 31 sierpnia 2013, 17:10

Czesc , wlasnie przykrecilem uchwyty z Yamahy Fazer , sa one juz wyprofilowane w strone kierowcy co daje wygodniejsza pozycje , odrazu inna wygodniejsza jazda ;) przy tej przeróbce niepotrzeba nic innego zmieniac :arrow: linki , kable wystarcza dlugosciowo ;-)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » sobota, 31 sierpnia 2013, 17:36

Lepszy dostęp do półki niż w moich przedłużkach. Nono. Pomyślę nad tym.
Będziesz na zlocie? Pooglądałbym na żywca...
***** ***

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » sobota, 31 sierpnia 2013, 17:45

ty masz te takie co sie wklada w orginalne raisery , i sa wyprowadzone w strone kierowcy ? takie tez próbowalem i z tym bym musial wiecej kombinowac , a te z Fazera wychodza ladnie i zobacz ile miejsca mam do regulacji przednich lag ;-) teraz taka pozycja easy rider :)

na zlocie niebede :-| , takie raisery grosze kosztuja na allegro , kup i wypróbuj :) mozna je wypolerowac , lub na srebrno polakierowac bo takie sa orginalnie w YAM.... Fazer

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 2 września 2013, 18:00

xjr tomek pisze:odrazu inna wygodniejsza jazda
xjr tomek, ile masz wzrostu? - Pytam ze względu na długość rąk.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » poniedziałek, 2 września 2013, 19:57

183 wzrostu :-> , z tymi orginalnymi raiserami prostymi , mialem tez to wrazenie ze motor trzeba bylo bardziej wciskac w zakret , teraz dozuje lekkim pochyleniem i wpada w zakret pod wieksza kontrola która ja odczówam :)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 2 września 2013, 21:32

O ile jest bliżej kierownica względem oryginalnych mocowań ? Co wpisać na allegro żeby takie znaleźć ?
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » wtorek, 3 września 2013, 03:46

to daje 3,5 cm

allegro " pozostale " uzywane

http://allegro.pl/czesci-pozostale-4068 ... zia%C5%82y

elementy nadwozia "pozostale" uzywane

http://allegro.pl/elementy-nadwozia-poz ... zia%C5%82y

patrz za tymi wyprofilowanymi w strone kierowcy.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 3 września 2013, 23:50

To może zostanę przy tym co jest. Mam 191, to może nie dla mnie.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » środa, 4 września 2013, 02:55

zawsze bedzie wygodniej jak masz blizej kierownice , ja bym wypróbowal na twoim miejscu.

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » środa, 4 września 2013, 12:37

piontek pisze:To może zostanę przy tym co jest. Mam 191, to może nie dla mnie.


Tośmy wzrostem jednakowi.
Jest różnica. In plus oczywiście.
xjr tomek przesadza w jej wielkości, ale różnica jest. Szczególnie w trzeciej/czwartej godzinie jazdy.
***** ***

Bitels

Postautor: Bitels » środa, 4 września 2013, 12:56

jak dla mnie pozaycja i tak jest za bardzo wyprostowana. Siadam dupą coraz dalej od baku i coraz bardziej zginam łokcie w zakrętach, więc to na pewno nie dla mnie.

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1920
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » środa, 4 września 2013, 18:21

Bitels, jeśli nie zmieniałeś kierownicy to zmień na bardziej prostą i szerszą to się bardziej położysz i będzie lepiej. Ja zmieniłem i lepiej się jeździło mimo żem krótki.

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » środa, 4 września 2013, 19:10

Unfamiliar pisze:
piontek pisze:To może zostanę przy tym co jest. Mam 191, to może nie dla mnie.


Tośmy wzrostem jednakowi.
Jest różnica. In plus oczywiście.
xjr tomek przesadza w jej wielkości, ale różnica jest. Szczególnie w trzeciej/czwartej godzinie jazdy.


umnie bylo tak ze mialem za bardzo tez rece wyprostowane jak siedzialem i tak jak piszesz po paru godzinach w lokciach mnie zaczynalo bolec , moze miec chlop 191 wzrostu ale rece krótkie ;-) a napewno poprawi to jazde w trasie ;-)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 4 września 2013, 19:27

Eee tam pitolenie
W czasie jazdy trza się pochylać do przodu (dociążać przednie koło) a wszystkie te patenty z cofaniem kiedy trącą mi czoperowymi przeróbkami,potem to już tylko spacerówki duża szyba i przenoszenie setów do przodu. :)

Kiera ma być szersza od fabrycznej i niska ( blisko półki )

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 4 września 2013, 19:47

mnie te 3,5 cm bliżej się podoba i zanabędę takie mocowania :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » środa, 4 września 2013, 20:26

i slusznie Koniu :)

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » środa, 4 września 2013, 20:34

Taaaak... Te trzy centy czasem rooobi różnicę ;-) :mrgreen: Ponieważ też mi ich brakowało a musiałem kupić nową kierownicę, zanabyłem oryginalny ster od Hondy Deauville 650. Jak dla mnie, idealny. Jest ok 3 centy wyższy od oryginalnej kierownicy, rączki są nieco odgięte do tyłu i pochylone pod niewielkim kątem ku dołowi. Pozycja bardziej wyprostowana i typowo turystyczna się zrobiła, do zapier...ania raczej odpada, chyba że w połączeniu z vespą. Kablologia starczyła na styk, nic nie trza przerabiać.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 5 września 2013, 05:19

a ja będę mało oryginalny i napiszę, że oryginał mi pasuje. Gdyby jeszcze zamiast ze stali była z alusralu, to by było fajnie.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » czwartek, 5 września 2013, 14:35

mariuszdg pisze:a ja będę mało oryginalny i napiszę, że oryginał mi pasuje. Gdyby jeszcze zamiast ze stali była z alusralu, to by było fajnie.

jest ok, choć Lucasem z poprzedniej bym nie pogardził.
hubertm

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » czwartek, 5 września 2013, 18:08

kiera LSL 02 + raisery z fazera tak ja mam teraz

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » sobota, 7 września 2013, 08:24

Jak już pisałem w jakimś wątku (pewnie o kierownicy), wstawiłem szerszą i prostszą. Tak jak pisze Farben szanowny; i tak się pochylam na wietrze (gdyby nie różnice w objętości osobników, rzekłbym: na Małysza).
mariuszdg, pewnie spojrzy na mnie krzywo, ale oryginał jest mocno niewygodny. Na dodatek nie mam klasycznych proporcji (wzrost=rozpiętość ramion) i rozpiętość ma 200 cm. Wadą jest "łapanie" dużej ilości wiatru. Ale mi o to chodzi!
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Bitels

Postautor: Bitels » sobota, 7 września 2013, 09:28

dlugość rąk ma duże znaczenie - ostatnio przymierzałem się do dużego ścigacza, i leżałem. Kumpel (niższy ode mnie) usiadł i ponieważ miał długie ręce siedział prawie zupelnie wyprostowany. Z wrażenia aż usiadłem jeszcze raz. Nadal leżałem.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 7 września 2013, 11:00

I dlatego ciężko dyskutować o najlepszym sterze w XJR, dla każdego będzie inny... Chyba że owe proporcje między osobnikami zostaną zachowane a i styl jazdy preferują zbieżny ;-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » niedziela, 8 września 2013, 08:49

ogólnie zawsze bedzie lepiej jak kiera blizej jest ;-)

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 8 września 2013, 09:13

xjr tomek pisze:zawsze bedzie lepiej
To zawsze będzie bardzo ryzykowne twierdzenie... :mrgreen:
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » niedziela, 8 września 2013, 10:14

czy ja wiem :P ja siedzialem 380 km z tymi orginalnymi uchwytami kiery i siedzialem podobna trase juz z tymi z fazera , i tu musze powiedziec ze jest róznica jak dzien i noc.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3515
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 8 września 2013, 11:14

Jak się ktoś kula czopperowo-turystycznie, to tak. Do zapierdalania niższa akcecoryjna kiera na oryginalnych riserach pasuje jak ta lala. Tylko owiewkę trza założyć jakąś .


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości