Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Awatar użytkownika
marecki
Posty: 196
Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
Model i rocznik moto.: RP02 2000
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: marecki » piątek, 19 grudnia 2014, 22:24

Może chwytakiem (nasadką) do urwanych szpilek by doszedł?
"na motorze też można nie jeździć ... i nikt się nie dowie czego mu brakuje c'nie ?"

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3564
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 19 grudnia 2014, 23:05

Do tej na 3 garze będzie problem.

Awatar użytkownika
marecki
Posty: 196
Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
Model i rocznik moto.: RP02 2000
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: marecki » piątek, 19 grudnia 2014, 23:31

Pewnie masz rację, pozostaje spawanie.
Proponuję dobrze przetopić elektrodą szpilkę z nakrętką a nie tylko nalać na czoło powierzchni.
Później powoli z wyczuciem najlepiej bez % ;) -pójdzie.
"na motorze też można nie jeździć ... i nikt się nie dowie czego mu brakuje c'nie ?"

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1581
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 10:12

marecki pisze: powoli z wyczuciem najlepiej bez %

Znając nasze grono majsterkowiczów, to nie wiem czy to przejdzie. :mrgreen:

Bitels

Postautor: Bitels » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 15:08

właśnie, nikt nie wspomniał, jaki napój (i ile) do takiej naprawy. Zawsze to piszcie, ja zawsze uważnie czytam te wskazówki, bo chociaż sam nic nie naprawiam, to chętnie się przyglądam.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4219
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 15:33

Jak wynika z badań - 100g wódki czyli ze 2 piwa, zaostrzają zmysły i pomagają w koncentracji. Większa ilość alkoholu szkodzi w tym. Dlatego zalecam i sam stosuję w naprawach garażowych oraz precyzyjnych ogólnych robotach domowych np dokładne ustawienie poziomu czy pionu, i takie inne. I tu nie robię sobie jaj. Jednak ten stan mija powoli więc trzeba uzupełniać też powoli z 1 piwo na 2 godz. Nie dotyczy to jednak malowania. Mam na myśli malowanie części auta czy motocykla. Malowanie bez alkoholu w ogóle i jest to moja opinia.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Pegaz
Posty: 63
Rejestracja: sobota, 25 października 2014, 06:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2001
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Pruszków

Postautor: Pegaz » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 20:31

Właśnie jestem po walce ze szpilkami, przyspawanie nakrętki nie pomogło. Szpilka jest twarda i kruszy się przy próbie odkręcenia. Jutro próba z wierceniem i wykrętakiem.

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 20:39

w blok silnika owe szpilki na czym najlepiej wkrecic na miedzianym czy innym specyfiku?

Awatar użytkownika
andzik
Posty: 272
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 20:42
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1997/2001
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: zgorzelec

Postautor: andzik » poniedziałek, 22 grudnia 2014, 23:12

Ostatnimi czasy ktoś mądrzejszy,powiedział mi że takie przypadki trzeba przed wkreceniem potraktowac zwykłym ołówkiem grafitowym, i podobno nigdy nie będzie problemu z ich wykreceniem. Sam jeszcze nie próbowałem ale przy najbliższej okazji nie omieszkam.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » wtorek, 23 grudnia 2014, 09:41

Raz Magik pokazywał mi smar ceramiczny na takie okazje. Wytrzymuje 1200*C, ale mówił, że kiedyś używał smaru z grafitem. Twierdzi, że miedź nie, bo też może się zapiec w połączeniu z Alu.
Ostatnio zmieniony czwartek, 25 grudnia 2014, 10:32 przez Tytus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3564
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 grudnia 2014, 10:18

To do kompletu zostaje jeszcze towot.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 23 grudnia 2014, 16:11

A najlepiej nie ruszać! :-P Jak komuś przeszkadza zardzewiałe, to oczyścić, nasmarować i wymienić oryginalne nakrętki na kołpakowe.

jacekxjr78 pisze:w blok silnika owe szpilki na czym najlepiej wkrecic na miedzianym czy innym specyfiku?


Polecę coś takiego :

http://chemiasamochodowa24.pl/pl/smary- ... 08100.html

Mam od trzech lat nakrętki kołpakowe nierdzewne i nie ma ŻADNYCH problemów z ich odkręceniem.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 23 grudnia 2014, 18:39

Spróbuj produktów tej firmy-bardzo dobre ponoć. http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2s&cad=rja
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Pegaz
Posty: 63
Rejestracja: sobota, 25 października 2014, 06:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2001
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Pruszków

Postautor: Pegaz » sobota, 17 stycznia 2015, 06:44

Nie pokonałem urwanych szpilek. Wczoraj oddałem sprawy w ręce mechanika. Przy okazji dowiedziałem się, że nierdzewka NIE nadaje się na szpilki, ponieważ galwanizuje się z aluminium. Natomiast nakrętki jak najbardziej mogą być z nierdzewki.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5622
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » sobota, 17 stycznia 2015, 08:41

Pegaz pisze: Przy okazji dowiedziałem się, że nierdzewka NIE nadaje się na szpilki
Farba o tym pisał.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » sobota, 17 stycznia 2015, 14:50

Zdzisław pisze:To do kompletu zostaje jeszcze towot.

Towot się wytapia i pozostałość powoduje właśnie zapiekanie, dlatego potrzebny jest grafit, który zostaje.

Awatar użytkownika
Pegaz
Posty: 63
Rejestracja: sobota, 25 października 2014, 06:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2001
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Pruszków

Re: Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Postautor: Pegaz » środa, 21 stycznia 2015, 05:36

JAREK pisze:
Pegaz pisze: Przy okazji dowiedziałem się, że nierdzewka NIE nadaje się na szpilki
Farba o tym pisał.


TAK, ale podał inny powód :P

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 29 lipca 2016, 14:00

Potrzebuje kupic nakretki kolpakowe do mocowania kolanek wydechowych czy ktos moze podac wymiary tzn grubosc i dlugosc;;

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2649
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Postautor: farba » piątek, 29 lipca 2016, 14:19

M8
Kupowałem samohamowne miedziane, ale nie kołpakowe

Jedyne samohamowne bez plastiku ,nie zapiekają się
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Postautor: Holender » piątek, 29 lipca 2016, 20:35

jacekxjr78 pisze:Potrzebuje kupic nakretki kolpakowe do mocowania kolanek wydechowych czy ktos moze podac wymiary tzn grubosc i dlugosc;;


Proszę: http://www.hurtmet.pl/p6255_63_nakretka ... 17_a2.html
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
qter
Posty: 547
Rejestracja: wtorek, 4 listopada 2014, 09:54
Model i rocznik moto.: Honda CB 1300, Jawa 50 Mustang
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: skierniewice

Urwane mocowanie do kolektorów, pomocy!!!

Postautor: qter » piątek, 29 lipca 2016, 21:26

miałem coś takiego w kole w samochodzie. najlepsze rozwiązanie to przyspawanie dość dużej nakrętki. Pytanie tylko ile wystaje ta urwana szpilka. Jak jest urwana równo lub trochę wystaje to spoko da radę . Duża nakretka i spoko. Podczas spawania rozgrzeje się materiał dostatecznie i spokojnie odkręcisz.


Wróć do „Wydechy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość