Wyciągnięcie bebechów
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
...ojej..zefirek... łza się w oku kręci
mam gdzieś zdjęcia swojego tuningu wydechu zefirka jak znajdę to wstawie
[ Dodano: 2008-08-19, 00:39 ]
Ja się wcale nie chwalę, ja niestety po prostu mam talent!
Czyli – jak uwolniłem decybele
Inspired by – Ka3 Września ( bardzo zikserjotowane miasto w Wlkp.)
Made by – Artur Poznań ( też bardzo zikserjotowane miasto w Wlkp.)
Stan wyjściowy tak jak poprzednio u Ka3- zal 7710
Zainwestowałem ( 23 zyla) w wiertła yyy ... jakieś tam... tytanowe czy...yyy..karboidalne... czy jakoś tak! W każdym razie wchodzą w kwasówkę jak RUDY 102 w metro berlińskie.
Small modification- to zamiast nitów, śruby 5mm imbus + nakrętki 5mm + podkładki sprężynowe 5,1mm , bikoz nie mialem nitów i nitownicy a poza tym nie umiem nitować - zał7714
Niezbędne narzędzia- zal 77719
Autografy rozdaję na zlocie. Pa
PS Nie umiem jakoś wklejać zdjęć i komentarza pod spodem wiec zdjęcia nie są chronologicznie ustawione.
PS 2 koszty pokryła moja karta kredytowa - jakość dzwięku - bezcenna
mam gdzieś zdjęcia swojego tuningu wydechu zefirka jak znajdę to wstawie
[ Dodano: 2008-08-19, 00:39 ]
Ja się wcale nie chwalę, ja niestety po prostu mam talent!
Czyli – jak uwolniłem decybele
Inspired by – Ka3 Września ( bardzo zikserjotowane miasto w Wlkp.)
Made by – Artur Poznań ( też bardzo zikserjotowane miasto w Wlkp.)
Stan wyjściowy tak jak poprzednio u Ka3- zal 7710
Zainwestowałem ( 23 zyla) w wiertła yyy ... jakieś tam... tytanowe czy...yyy..karboidalne... czy jakoś tak! W każdym razie wchodzą w kwasówkę jak RUDY 102 w metro berlińskie.
Small modification- to zamiast nitów, śruby 5mm imbus + nakrętki 5mm + podkładki sprężynowe 5,1mm , bikoz nie mialem nitów i nitownicy a poza tym nie umiem nitować - zał7714
Niezbędne narzędzia- zal 77719
Autografy rozdaję na zlocie. Pa
PS Nie umiem jakoś wklejać zdjęć i komentarza pod spodem wiec zdjęcia nie są chronologicznie ustawione.
PS 2 koszty pokryła moja karta kredytowa - jakość dzwięku - bezcenna
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- ptysiornia
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Tiger 900 Rally Aragon
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
wracając do uszczelnienia podsilnikowej części wydechu-próbowlem na różne sposoby-sreberka,pasta z siatką do uszczelnienia tlumików - ale to do du...
- zrobilem to trochę w partyzancki sposób-dospawalem (przedlużylem kolektor) kawalek potem-siatka miedziana,dobry silikon do uszczelniania wkladów kominków,wagonów,kominów no i konkretny cybant dodatkowo(bo lubę jak coś jest mocne) i gitara.Teraz wyjmę bebechy z tlumika wg.rad szanownych kolegów bo też mi się wydaje,że brzmi nieadekwatnie do rozmiarów i pojemności 


Przeprowadzilem mala modyfikacje wlasnego pomyslu i nawet ciekawe brzmienie wyszlo z tego i wyglada tez calkiem przyzwoicie .Co to jest nie pytajcie bo i tak nikt nie uwierzy
powiem tylko tyle ze wpadlem dzis na momet do B&Q bo zonka chciale takie duperelki doszafek uchwyty tekie a tu miedzy regalami wena tworcza mnie nawiedzila .Ocencie sami bo mnie sie podoba.
[ Dodano: 2010-01-24, 16:41 ]
focie
[ Dodano: 2010-01-24, 16:51 ]
...

[ Dodano: 2010-01-24, 16:41 ]
focie
[ Dodano: 2010-01-24, 16:51 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości