Wyciągnięcie bebechów
- Jaqbik
- Posty: 1182
- Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
- Model i rocznik moto.: QTM
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Zawsze można dokupić niemieckie kawałki metalu i zamontować
http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJR-1200-1300 ... 43a56d752b
http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJR-1200-1300 ... 43a56d752b
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."
- Jaqbik
- Posty: 1182
- Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
- Model i rocznik moto.: QTM
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Gulliver pisze:A propo kasy- czy policja się doczepi do dźwięku podczas kontroli ze skutkiem mandatowym? Już wybebeszyłem i tak się zastanawiam
Jak do tej pory nikt się nie przyczepił - tak w Polsce jak i w Europie
Artur - za głośno to może nie, ale bardziej o wygląd mi chodziło - poza tym jak już kosz dla syna przyczepię to nie chcę go ogłuszać
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."
Własnie uwolniłem nieco decybeli według instrukcji http://www.youtube.com/watch?v=o3fckdJCLeg Jakos jest nie do porownania. Ślicznie buczy nie za ostro i nie za cicho. Ciekawe jak to wplynie na spalanie? Porownywal juz ktos?
no i u mnie też bebechy wybebeszone i końcówki wstawione. Dla zainteresowanych koszt 100zł ( w wersji po 2004 możliwość dorobienia otwornicy co dostanie do tej drugiej ścianki). Jeśli ktoś chętny proszę pisać na PW.
procedura montaży banalnie prosta, tak jak na tej stronie w linku wcześniej tylko, że ja po wywierceniu otwornicą 38 mm wziąłem 42mm (okleiłem znów tą starą końcówkę by było prowadzenie otwornicy i jazda...). Dalej jak już otwór był duży to borowanie drugiej ścianki tą przedłużka i gotowe. Same borowanie jak ma się sprzęt to jakieś 10min ze wszystkim , idzie szybko.
kilka fotek:
http://img819.imageshack.us/g/20110421005.jpg/
właśnie wróciłem z przeglądu technicznego: przy 4000 było 83,6 dB a norma jest 86
procedura montaży banalnie prosta, tak jak na tej stronie w linku wcześniej tylko, że ja po wywierceniu otwornicą 38 mm wziąłem 42mm (okleiłem znów tą starą końcówkę by było prowadzenie otwornicy i jazda...). Dalej jak już otwór był duży to borowanie drugiej ścianki tą przedłużka i gotowe. Same borowanie jak ma się sprzęt to jakieś 10min ze wszystkim , idzie szybko.
kilka fotek:
http://img819.imageshack.us/g/20110421005.jpg/
właśnie wróciłem z przeglądu technicznego: przy 4000 było 83,6 dB a norma jest 86
MarcinJ pisze:A jedną taką końcówkę możesz załatwić??
pewnie da rade, muszę tylko wiedzieć jaka ma byś średnica, czy wewnętrzna i zewnętrzna taka sama czy inne ( ja mam takie same 42mm) ile ma wystawać z rury ( u mnie 30 mm) i jaki masz rozstaw nitów ( bo masz mniejsze tłumiki niż u mnie )??
Masz oryginalne tłumiki? Dlaczego tylko jeden?
Tak przy okazji, magik który robi te końcówki ostatnio wyczarował takie cudeńko
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/g ... estival_(4).jpg.html
Zdobyli III miejsce
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Zdzislaw
- Posty: 3564
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
U mnie wytrzymały kole 1,5kkm. Dziwne, że prawy się trzyma nieźle . Nie ma ktoś na zbyciu tych końcówek
Przejechałem całą wczorajszą trasę co latałem i dupa nie znalazłem. Jak zgubiłem boczek w Virówce to się znalazł po 20km przy drodze a dekielki poleciały gdzieś w siną dal . Następnym razem przyspawam dla pewności .
Przejechałem całą wczorajszą trasę co latałem i dupa nie znalazłem. Jak zgubiłem boczek w Virówce to się znalazł po 20km przy drodze a dekielki poleciały gdzieś w siną dal . Następnym razem przyspawam dla pewności .
Poczyniłem zabieg wyjęcia rurki i ... założyłem tego samego dnia spowrotem...
Ze swojej strony nie polecam zabiegu. Myslalem, ze pojawi sie wiecej basu a motor bedzie ejedynie nieznacznie glosniejszy. Efekt byl taki, jak w moim starym gixxerze na pelnym przelocie:) Głośno, aż ludzie na ulicy sie obracali.
Ktos wczesniej napisal, ze nie jest potrzeba synchronizacja...nie zgadzam sie z tym stwierdzeniem. Przynajmniej w przypadku mojej XJR zabieg ten po usunieciu koncowki wydechu musialby zostac przeprowadzony. Bez tego moto stracilo sporo ze swojego wigoru w srednim zakresie obrotow (3000-5000obr/min). Gory nawet nie sprawdzalem, gdyz nie zagladam tam czesto:)
Ze swojej strony nie polecam zabiegu. Myslalem, ze pojawi sie wiecej basu a motor bedzie ejedynie nieznacznie glosniejszy. Efekt byl taki, jak w moim starym gixxerze na pelnym przelocie:) Głośno, aż ludzie na ulicy sie obracali.
Ktos wczesniej napisal, ze nie jest potrzeba synchronizacja...nie zgadzam sie z tym stwierdzeniem. Przynajmniej w przypadku mojej XJR zabieg ten po usunieciu koncowki wydechu musialby zostac przeprowadzony. Bez tego moto stracilo sporo ze swojego wigoru w srednim zakresie obrotow (3000-5000obr/min). Gory nawet nie sprawdzalem, gdyz nie zagladam tam czesto:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości