
Wyciągnięcie bebechów
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
abduldzabarszej, nie chcę Cię martwić ale miałem założone podobnie i problemy mogą się pojawić po dłuższej eksploatacji. Zwróć uwagę, gdzie masz mocowanie tłumika: na samym jego początku. Czyli bardzo długie ramię siły będzie machać nim bardzo mocno. Luzowanie na łączeniu z kolektorem masz gwarantowane.. Pomyśl o dodatkowym mocowaniu na końcu tłumika. W mojej galerii są jeszcze (już nieaktualne - dzięki Zela) zdjęcia moich fatalnych wydechów. Kolega cezaRYton miał to zrobione znacznie lepiej zarówno wizualnie jak i technicznie (odsyłam do jego galerii). Ale za to roboty więcej. Tak czy siak powodzenia 

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Niechodzi o synchronizacje prawda,lecz o regulację mieszanki paliwo powietrze,niech ktoś mi powie kto w wielkopolsce posiada analizator spalin aby podpiąć się pod każde kolanko i ustawić odpowiednią mieszankę w każdym gaźniku z osobna,dzwoniłem do serwisu o Ostrowie Wielkopolskim i nie posiadają,mogą ustawić fabrycznie(po co przecież jest ustawiona fabrycznie) ewentualnie na słuch czegoś tu nierozumiem. Na słuch to mi się wydaje że stroi się instrumenty a nie motocykle.
Sklad mieszanik zawsze mozesz ustawic za pomoca swiecy diagnostycznej np. takiej http://www.allegro.pl/item950285915_col ... 14_mm.html
Tak wiec z tym rozwiercaniem i przerabianiem doszlem wreszcie do wniosku ze najlepszym rozwiazaniem bedzie zakup nowych .I tak tez zrobilem juz ze 2 miesiace temu zaraz po zabawie ze starymi ale jakos niebylo czasu zeby sie pochwalic.
http://www.youtube.com/watch?v=Fb9JBrqIjYA

http://www.youtube.com/watch?v=Fb9JBrqIjYA
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Koniu, mam na zbyciu parę
brzmią zajefajnie ale te moje wyglądają już nie tak dobrze. Choć myślę, że da się zrobić. Cena = 0,00. Odbiór własny 


Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
-
- Posty: 155
- Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
- Model i rocznik moto.: XJR
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
Witam.
Panowie mam w swojej niuni wydechy tuningowe BOSSA ale chodzi ona na nich cichutko ( moim zdaniem) pomruk jest basowy ale cichy. Są w nich oryginalne "wciśnięte " lub wgrzane dławinki na końcówkach. Chciałbym się pozbyć tych dławików by ciut drapierzniej mi chodziła, ale nie chciał bym bezpowrotnie zepsuć tych kominów, no i martwie się tymi regulacjami gaziorów. Mam więc pytanie konkretne czy ktoś zmieniał tłumiki lub wyjmował takie lub podobne ( nawet te oryginalne kominy ) tłumiki z wydechów i NIE stroił gaźników i nic złego się nie stało ( TZN OBESZŁO SIĘ BEZ STROJENIA ). Teorię znam teraz prosiłbym o doświadczenia z praktyki.
Pozdrawiam
Panowie mam w swojej niuni wydechy tuningowe BOSSA ale chodzi ona na nich cichutko ( moim zdaniem) pomruk jest basowy ale cichy. Są w nich oryginalne "wciśnięte " lub wgrzane dławinki na końcówkach. Chciałbym się pozbyć tych dławików by ciut drapierzniej mi chodziła, ale nie chciał bym bezpowrotnie zepsuć tych kominów, no i martwie się tymi regulacjami gaziorów. Mam więc pytanie konkretne czy ktoś zmieniał tłumiki lub wyjmował takie lub podobne ( nawet te oryginalne kominy ) tłumiki z wydechów i NIE stroił gaźników i nic złego się nie stało ( TZN OBESZŁO SIĘ BEZ STROJENIA ). Teorię znam teraz prosiłbym o doświadczenia z praktyki.
Pozdrawiam
- umberto
- Posty: 1583
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
- Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
WojtaS pisze:[ciach..]
Mam więc pytanie konkretne czy ktoś zmieniał tłumiki lub wyjmował takie lub podobne ( nawet te oryginalne kominy ) tłumiki z wydechów i NIE stroił gaźników i nic złego się nie stało ( TZN OBESZŁO SIĘ BEZ STROJENIA ). Teorię znam teraz prosiłbym o doświadczenia z praktyki.
Pozdrawiam
to może ja..
wymieniłem oryginaly na "prawie akrapy" przelotowe..
po wymianie pojawiłem się u mechaniora - konkluzja byla jedna - nic nie ruszamy, piecyk chodzi równo, ładnie wkręca sie na obroty, ładnie z nich schodzi - nie ma czego korygować..
pzdr
umberto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości