Wolę zrobić wszystko, aby nie musieć spawać, wiercić urwanych szpilek.
 
  Może wcześniejsze ich "zalanie", np. płynem hamulcowym pomoże?
Czy odkręcać np. grzechotką udarową?
Stuknąć, puknąć nakrętkę wcześniej.
Druga sprawa. Zastanawiam się nad wymianą rur kolektora na wersję z nierdzewki firmy Delkevic.
Moje kolektory (a mam wersję RP02) są pochromowane. Może nie wyglądają tragicznie, ale chcę mieć je w perfekcyjnym stanie. Z nierdzewnym kolektorem świetnie daje sobie radę w CB1300. Może tu też warto zmienić rury kolektora na nierdzewne?







 . To tak z obserwacji warsztatowych, w mobilach 4 kołowych.
 . To tak z obserwacji warsztatowych, w mobilach 4 kołowych. . Lecz wczoraj miałem na kanale delikwenta SR125, gdzie oprócz filtra powietrza z gąbki tapicerskiej była uwalona jedna szpilka na wydechu.... ale motór ma 72kkm, co na 125 to już jest coś
  . Lecz wczoraj miałem na kanale delikwenta SR125, gdzie oprócz filtra powietrza z gąbki tapicerskiej była uwalona jedna szpilka na wydechu.... ale motór ma 72kkm, co na 125 to już jest coś  .
 .


