Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Oto linkersy do fot z olejarką. Mam nadzieje, że się przydadzą przy montażu.
[hide]ZESTAW
TAK TO U MNIE WYGLĄDA[/hide]
Kurnia mam nadzieje, że się Wam wyświetlają te linksy???
[hide]ZESTAW
TAK TO U MNIE WYGLĄDA[/hide]
Kurnia mam nadzieje, że się Wam wyświetlają te linksy???
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
chciałbym się zapytać wszystkich posiadaczy tego urządzenia czy warto je kupić? właśnie jestem na etapie wymiany napędu a że wyjdzie ok 700zł to zależy mi by posłużył jak najdłużej.
jakie macie z nim doświadczenia po całym sezonie użytkowania? rzeczywiście wydłuża żywotność łańcucha?
za informacje będę wdzięczny.
jakie macie z nim doświadczenia po całym sezonie użytkowania? rzeczywiście wydłuża żywotność łańcucha?
za informacje będę wdzięczny.
- piontek
- Posty: 3856
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
U mnie od zakupu nic się nie zmieniło...
Myślę, że gdybym założył to by się coś działo
Na razie jest na sprzedaż
Myślę, że gdybym założył to by się coś działo
Na razie jest na sprzedaż
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Jeden sezon to za krótko by coś napisać konkretnego. Uważam, że jeżeli łańcuch i zębatki na tym urządzeniu wytrzymają około 50kkm to warto to kupić. Z tego co piszą na stronie producenta olejarka ma pozwolić dociągnąć nawet do 70tyś km. Zobaczymy.
Na plus na pewno przemawia to, że olej się tak nie klei jak smarowidło w sprayu więc masz czystszy łańcuch. Na pełnym zbiorniczku XJRą robisz 3-4tyś km, to sporo.
Za krótko go mamy by napisać czy wydłuży ci żywotność napędu. Resztę już pisałem, poczytaj wątki które już są. pozdro
Na plus na pewno przemawia to, że olej się tak nie klei jak smarowidło w sprayu więc masz czystszy łańcuch. Na pełnym zbiorniczku XJRą robisz 3-4tyś km, to sporo.
Za krótko go mamy by napisać czy wydłuży ci żywotność napędu. Resztę już pisałem, poczytaj wątki które już są. pozdro
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
wątki wszystkie przeczytałem tylko że wszystkie dotyczą opinii świeżo po montażu a mnie interesuje opinia po np 15-20 tys km.
Na xjr zrobiłem dopiero 5tys ale czytałem na forum że napęd wytrzymuje przebiegi ok 20tyś a tu informacja o 50kkm (wiem że dużo zależy od stylu jazdy, ale mój nie jest dużym obciążeniem dla napędu wiec przy dobrych wiatrach te 50 powinienem zrobić )
Na xjr zrobiłem dopiero 5tys ale czytałem na forum że napęd wytrzymuje przebiegi ok 20tyś a tu informacja o 50kkm (wiem że dużo zależy od stylu jazdy, ale mój nie jest dużym obciążeniem dla napędu wiec przy dobrych wiatrach te 50 powinienem zrobić )
- piontek
- Posty: 3856
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
To sprawa złożona. Ale spróbuję wyjaśnić:artur pisze:dlaczego taka decyzja ?
1. Zgłosiłem chęć zakupu w stanie upojenia alkoholowego (wydawało mi się, że temat tyczy sprzętu do czyszczenia łańcucha - co miałem go kupić na spółę w trzech współlokatorów garażu)
2. Olejarki jak dotąd nie założyłem - po co ma się więc kurzyć pudełko na półce?
3. Z kasą mam teraz nie za bogato - bo jakby nie, to niech się pudełko kurzy (może mnie natchnie tak jak z manetkami i gniazdem zapalniczki...)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- Piotr_MC_85
- Posty: 1576
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
A ja jeszcze przypomne, że motomisiek zrobił 45 000 na fabrycznym zestawie (chyba nie jest podwójnie wzmacniany) także bez olejarki też długo wytrzyma. Ja smaruję motulem road plus co 500 - 600 km i myję preparatem IPONE http://moto.allegro.pl/ipone-spray-clea ... 73097.html (mycie zajmuje 1-2 minuty) i dla mnie nie jest zbytnio upierdliwe.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Piotr_MC_85 pisze:A ja jeszcze przypomne, że motomisiek zrobił 45 000 na fabrycznym zestawie
z czego 35kkm machną pewnie paląc gumę na parkingu Takie przebiegi przy smarowaniu są do zrobienia. Dlatego nie oceniam tego urządzenia pod kątem żywotności bo za mało mam nawinięte.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Piotr_MC_85
- Posty: 1576
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Witam po dłuższej tu nieobecności. 4 maja załatwiłem sobie wolne i specjalnie pojechałem do Wrocławia załozyć motooilera. Musiałem sprawdzić czy wogóle się mi zmieści pod siedzeniem mojego nowego nabytku i gościu stwierdzil na miejscu ze tak malo miesjca to jeszcze nie mial przy montazu. Ale do rzeczy. Założył i miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle. pojechałem do domu zmoklem i po powrocie nawet na to ne sojrzalem. Po dwoch dniach wycofalem moto z garazu i chcialem sie przyjrzec dyszy podajacej olej a tu..... jej nie bylo!!! Była podwinięta za os kola. Dalem ja na powrót na swoje miejsce i co zauwazylem: na moje oko byla ustawiona zbyt blisko tych otworów w zebatce a praktycznie prawie na nich i byc moze w momencie cofania sie zachaczyla i podwinęła. (DYSZA NIE MIEDZIANA TYLKO TEFLONOWA - ELASTYCZNA). Producent i montujący zarazem stwierdził, że dysz metalowych już nie daje o się łamią. Nie dyskutowałem bo się nie znam. Osobiście uważam, że jakby była metalowa i ustawiona maksymalnie na zewnętrznej stronie zębatki jak najbliżej lancucha to bylo by oki.
W dniu dzisiejszym zrobiłem 200km i następne uwagi.
Dysza jest niestabilna, nie da sie jej ustawic na zewnątrz tylko sie przemieszcza do wewnątrz i zachacza o te otwory w zebatce. Obecnie po przejechaniu niecałych 400km z tą dyszą jest postrzępiona na końcu, rozwarstwiona tak że kropla pojawia się na niej jakies 2 cm od konca dyszy. Na postoju to jeszcze ladnie scieka po tym plastiku na zebatke i jest dobrze ale jak się leci jakies 2 paczki to pewnie ją zwiewa i leci w powietrze. Ostatnie 50km dzisiaj zaraz po tym jak to zauwazylem to dalem jej drugi bieg czyli kropla co 40s i maksymalna wielkość kropli i pod garażem patrze a lancuch praktycznie suchutki.
Nie wiem co z tym robic bo nie jestem typem "złotej rączki" i specjalnie w tym celu załątwiałem sobie wolne i jechalem na montaz do producenta bo nawet sam stwierdzil ze różnie ludziska montują i niekiedy im nie dziala a tu trzeba znac pewne niuanse.
Jak na razie nie mogę się do niego dodzwonić a chcialbym sie dowiedziec czy mozna latwo wymienić tą dysze teflonową na metalową i ją dobrze ustawić lub znależć jakies inne rozwiazanie tego problemu.
[ Dodano: 2011-05-07, 21:03 ]
a jaka masz dysze podającą olej? też plastikową? tzn. teflonową?
W dniu dzisiejszym zrobiłem 200km i następne uwagi.
Dysza jest niestabilna, nie da sie jej ustawic na zewnątrz tylko sie przemieszcza do wewnątrz i zachacza o te otwory w zebatce. Obecnie po przejechaniu niecałych 400km z tą dyszą jest postrzępiona na końcu, rozwarstwiona tak że kropla pojawia się na niej jakies 2 cm od konca dyszy. Na postoju to jeszcze ladnie scieka po tym plastiku na zebatke i jest dobrze ale jak się leci jakies 2 paczki to pewnie ją zwiewa i leci w powietrze. Ostatnie 50km dzisiaj zaraz po tym jak to zauwazylem to dalem jej drugi bieg czyli kropla co 40s i maksymalna wielkość kropli i pod garażem patrze a lancuch praktycznie suchutki.
Nie wiem co z tym robic bo nie jestem typem "złotej rączki" i specjalnie w tym celu załątwiałem sobie wolne i jechalem na montaz do producenta bo nawet sam stwierdzil ze różnie ludziska montują i niekiedy im nie dziala a tu trzeba znac pewne niuanse.
Jak na razie nie mogę się do niego dodzwonić a chcialbym sie dowiedziec czy mozna latwo wymienić tą dysze teflonową na metalową i ją dobrze ustawić lub znależć jakies inne rozwiazanie tego problemu.
[ Dodano: 2011-05-07, 21:03 ]
balth pisze:działa. łańcuch czysty.
zajmuję się łańcuchem tak w około 20% tego, co bez ustrojstwa. imho warto.
a jaka masz dysze podającą olej? też plastikową? tzn. teflonową?
mariuszdg pisze:Oto linkersy do fot z olejarką. Mam nadzieje, że się przydadzą przy montażu.
[hide]ZESTAW
TAK TO U MNIE WYGLĄDA[/hide]
Kurnia mam nadzieje, że się Wam wyświetlają te linksy???
Uważam, że jakbym miał taką dzyszę metalową i ustawioną tak jak na tych fotkach to byłoby bezproblemowo. a tak to mam problema
[ Dodano: 2011-05-07, 21:46 ]
mariuszdg pisze:Markopolo przyjedź na zlota to się naprawi Dysze mam z rurki metalowej, bankowo nie teflon ani polimer żaden.
Nie mam szans bo do końca czerwca każdy weekend w pracy. Tzn. albo sobota albo niedziela co nie zmienia faktu, że każdy weekend spieprzony
[ Dodano: 2011-05-08, 15:49 ]
Kontakt z producentem/monterem nawiązany Przyśle mi dyszę metalową i mam nadzieje, że nie będę miał problemów z wymianą. Chociaż tak na pierwszy rzut oka to u nie jest to jakoś inaczej zrobione niż u PawłaR ale poczekam na przesyłkę i wtedy zobaczymy. Widać przynajmniej, że producent/monter to nie jakaś firma "krzak" tylko konkretny gościu bo jak tylko przeczytał (tak myślę) na forum albo zobaczył moje nieodebrane połączenia to sam zadzwonił pytając w czym problem i w przyszlym tygodniu dośle mi metalową dyszę. No i z tego co nim pogadałem to jednak będzie chyba wracał na powrót do właśnie dysz metalowych.
A ja mam nadzieję, że uda mi się ja bezproblemowo wymienić i będę się już potem cieszył z tego iż nie będę sie już musiał martwić stopniem nasmarowania łańcucha
Bo poza tą zakichaną plastikową dyszą to wszystko tzn. kontakt z producentem/monterem, sam sposób montażu, jakość innych części i obsługa klienta bez zastrzeżeń.
I z tego co czytałem na forum a takze na innych forach jak ktoś to miał zamontowane z metalową dyszą to nie narzekał i był zadowolony.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
[ Dodano: 2011-05-08, 15:54 ]
markopolo pisze:Nie mam szans bo do końca czerwca każdy weekend w pracy. Tzn. albo sobota albo niedziela co nie zmienia faktu, że każdy weekend spieprzony
kupiło się Suzuki to teraz trza zap#$%^alać
[ Dodano: 2011-05-08, 15:56 ]
a na zlot możesz przyjechać w środę a wrócić na sobotę lub niedzielę. Niektórzy ta właśnie drogę obrali...
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
[ Dodano: 2011-05-08, 15:56 ]
a na zlot możesz przyjechać w środę a wrócić na sobotę lub niedzielę. Niektórzy ta właśnie drogę obrali...[/quote]
To, że każdy weekend zajęty niestety nie oznacza, że czwartki i piątki mam wolne. W weekendy mam po prostu dodatkowe służby. W mundurówce nie jest tak pięknie jak to media przedstawiają
a na zlot możesz przyjechać w środę a wrócić na sobotę lub niedzielę. Niektórzy ta właśnie drogę obrali...[/quote]
To, że każdy weekend zajęty niestety nie oznacza, że czwartki i piątki mam wolne. W weekendy mam po prostu dodatkowe służby. W mundurówce nie jest tak pięknie jak to media przedstawiają
- piontek
- Posty: 3856
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Zdzisław, a mogłeś kupić u mnie taniej...
Ale motooilera
Ale motooilera
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości