Motocykle bez sensu
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Motocykle bez sensu
Nadchodzi zima. Złłłłłaaaaaa! Będzie zimno i będzie padać. Motongi będą siedzieć pochowane.
Będziemy sfrustrowani.
Oto moja propozycja na zabicie tego czasu. Stwórzmy ranking motocykli "Bez sensu" Takich co to w ogóle nie wiadomo po co powstały. Oczywiście każdy ma prawo wrzucić swoją propozycję. Proszę tylko o krótki komentarz, dlaczego taki a nie inny....
Moja pierwsza propozycja.
Zrobiony we Włoszech. Prawdopodobnie nigdy nie widział Jappanilandi. Co ciekawe, fajnie się w nim siedziało. Był wygodny. Tyle, że silnik z dużego Virago w golasie klasy "1000" to co najmniej ciekawostka....
Będziemy sfrustrowani.
Oto moja propozycja na zabicie tego czasu. Stwórzmy ranking motocykli "Bez sensu" Takich co to w ogóle nie wiadomo po co powstały. Oczywiście każdy ma prawo wrzucić swoją propozycję. Proszę tylko o krótki komentarz, dlaczego taki a nie inny....
Moja pierwsza propozycja.
Zrobiony we Włoszech. Prawdopodobnie nigdy nie widział Jappanilandi. Co ciekawe, fajnie się w nim siedziało. Był wygodny. Tyle, że silnik z dużego Virago w golasie klasy "1000" to co najmniej ciekawostka....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- donCezarre
- Posty: 2155
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Jestem tu od niedawna i już mnie przykrość spotyka
BT nie jest bezsensu ,kupiłem go po kilku latach ujeżdżania rzędówek kilku różnej pojemności ,przesiadłem się na niego z CBF1000 i na początku masakra było ciężko ale teraz bym go nie oddał ma to coś w sobie .
Może nie ryczy ,nie jest taki szybki niema 100 KM ale można go polubić i przyzwyczaić się do niego to jest wierna psina ,no i kardan to jest to .
I tak w przyszłości kupię sobię XJR a Bulldoga zostawię , mam spory garaż zmieszczą się obydwa .
haha
tylko ładne XJR były te z dwoma kominami a one są coraz starsze
BT nie jest bezsensu ,kupiłem go po kilku latach ujeżdżania rzędówek kilku różnej pojemności ,przesiadłem się na niego z CBF1000 i na początku masakra było ciężko ale teraz bym go nie oddał ma to coś w sobie .
Może nie ryczy ,nie jest taki szybki niema 100 KM ale można go polubić i przyzwyczaić się do niego to jest wierna psina ,no i kardan to jest to .
I tak w przyszłości kupię sobię XJR a Bulldoga zostawię , mam spory garaż zmieszczą się obydwa .
haha
tylko ładne XJR były te z dwoma kominami a one są coraz starsze
Ostatnio zmieniony czwartek, 9 października 2014, 10:22 przez franc.m, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotrek
- Posty: 295
- Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 08:20
- Model i rocznik moto.: RP02 Blue Black
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: WGM
A piec to chyba od większego Drag Stara a nie Virago? Chyba, ze to jedno i to samo
Silnik Yamahy BT 1100, wywodzi się w prostej linii z „dużego” Drag Stara. Jest to sprawdzona i niezawodna jednostka napędowa. Wprawdzie dwucylindrowy, czterosuwowy silnik w układzie V, o 75-cio stopniowym kącie rozwarcia cylindrów, z pojedynczymi wałkami rozrządu i dwoma zaworami na cylinder, nie powala nas na kolana mocą jaką generuje. Jest to tylko 65 KM. Za to moment obrotowy na poziomie 88,2 Nm może budzić szacunek, poza tym jest on dostępny praktycznie w całym zakresie obrotów, aż do około 5500 obr/min. Napęd przenoszony jest poprzez mokre sprzęgło, 5-cio biegową skrzynię przekładniową i wał kardana, który poprowadzony został we wnętrzu lewego ramienia tylnego wahacza. Taki układ został już sprawdzony w innych modelach motocykli produkowanych przez Yamahę, więc możemy być spokojni o jego bezawaryjne działanie.
Pozdrawiam, Piotrek
- ptysiornia
- Posty: 564
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
franc.m pisze:Jestem tu od niedawna i już mnie przykrość spotyka
Ależ kolego, nie pisz tak. To nie jest temat: ale masz chu@#wy motocykl. Nie odbieraj tego osobiście.
umberto pisze:o to, to..
Maryjan, dlaczego buldożek jest bez sensu wg Osoby?
Właśnie o ten piec w takiej ramie. Mało mocy i krótko się kręci. Trzęsie.
Bardzo często był kupowany przez ludzi, którzy wracali do motocykli po wielu latach. Pewnie dlatego, że pozycja za kierą dosyć wyprostowana, wygodna. Siedzi się w motocyklu.
Dla mnie litrowy golas ma nie tylko wyglądać ale i zapindalać. Sprawa troszkę podobna do przykładu Farby, tylko w drugą stronę.
Proszę się nie obrażać jak ktoś wrzuci motocykl Waszych Marzeń do tego wątku. Ostatnią rzeczą przy zakupie motocykla jest rozstrzyganie, czy mają sens....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- umberto
- Posty: 1583
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
- Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
mariuszdg pisze:
Właśnie o ten piec w takiej ramie. Mało mocy i krótko się kręci. Trzęsie.
Bardzo często był kupowany przez ludzi, którzy wracali do motocykli po wielu latach. Pewnie dlatego, że pozycja za kierą dosyć wyprostowana, wygodna. Siedzi się w motocyklu.
Dla mnie litrowy golas ma nie tylko wyglądać ale i zapindalać. Sprawa troszkę podobna do przykładu Farby, tylko w drugą stronę.
Proszę się nie obrażać jak ktoś wrzuci motocykl Waszych Marzeń do tego wątku. Ostatnią rzeczą przy zakupie motocykla jest rozstrzyganie, czy mają sens....
Ale to chyba w założeniach nie miał być "zapierdalacz" tylko spokojne wozidełko z dumnie brzmiącym 1100 ccm pod zbiornikiem. Nikt nie oszukiwał, że to przecinak w formie golasa.
Nie jestem fanem buldożka, ale kategoria bezsęsu w tym przypadku moocno naciągana
Mimo to nadal pozostajesz moim motocyklowym guru. Ha!
- mryc
- Posty: 876
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
mariuszdg pisze:Lenku pisze:Ojtam ojtam, wygląd kwesta względna, ale odejście ma jak trzeba.
Paweł ma taką i mówi, że od 0 do 100km/h szybsza od XJRy
Nie nie i jeszcze raz nie Maryjanie, Pablo ma coś innego V65 SABRE. Ja takową też miałem, zdecydowanie potwierdzę że zapierdalacz z pod świateł jeszcze lepszy od XJR'y, Jeśli ktoś narzeka że nasze krówki mają kiepskie zawieszenie to tu dopiero przód był gumowaty. Konstrukcyjnie się bardzo podobał wał, antyhopka, na te czasy to była bajka. Bardzo żałuje że ja puściłem do ludzi, pomijam że koleś ją zezłomował.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
mariuszdg pisze:franc.m pisze:e tam uprzedzony jesteś do Bulldoga
,dosiadałeś kiedyś Bulldoga ?
miałem okazję w 2009 roku się karnąć w Olkuszu.
i nie podobało Ci się ?
wiesz jeszcze nie jechałem XJR 1300 myślę że jak bym miał okazję to tylko o niej bym myślał i pewnie bym taką kupił i tak kiedyś kupię
narazie szkoda mi trochę psa sprzedawać bo jest w zajebistym stanie a na dwa motory dla siebie mnie nie stać utrzymuje jeszcze żony motor e to nie motor to suzuki GS 500
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
W BT 1100 jest coś, czego nie ma XJR-a. Nie każdy tego potrzebuje i nie każdemu to się musi podobać. Jest to brzmienie V2, które tworzy inny klimat jazdy. Długo mi tego brakowało w XJR-rze, teraz już się przyzwyczaiłem i nawet polubiłem XJR-owe buczenie, jednak gdybym miał większy garaż kto wie czy nie stanąłby w nim następny motocykl z troszkę innym silnikiem. Przypuszczam że BT powstał aby zaspokoić potrzeby ludzi lubiących pojeździć troszkę szybciej i w innej niż czoperowa pozycji, słuchając przy okazji muzyki V2. Osiągi były tu zapewne zupełnie drugoplanowe...
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
Holender pisze:W BT 1100 jest coś, czego nie ma XJR-a. Nie każdy tego potrzebuje i nie każdemu to się musi podobać. Jest to brzmienie V2, które tworzy inny klimat jazdy. Długo mi tego brakowało w XJR-rze, teraz już się przyzwyczaiłem i nawet polubiłem XJR-owe buczenie, jednak gdybym miał większy garaż kto wie czy nie stanąłby w nim następny motocykl z troszkę innym silnikiem. Przypuszczam że BT powstał aby zaspokoić potrzeby ludzi lubiących pojeździć troszkę szybciej i w innej niż czoperowa pozycji, słuchając przy okazji muzyki V2. Osiągi były tu zapewne zupełnie drugoplanowe...
a gdybym ja maił pieniażki bo garażu to kawałem mam to obok mojego BT stała by XJR -ka
która i tak tam kiedyś stanie .
może po dzisiejszym losowaniu lotto właśnie wróciłem z pracy i sprawdzam
dobrej nocy .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości