Mediolan 2015

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » wtorek, 17 listopada 2015, 08:52

i już wszystko wiemy :)

Oglądałem wczoraj na żywo relację z prezentacji Yamahy. Neews nr 1 - Rossi na codzień śmiga XJRą :)

Neews nr 2 - mamy nowego Fazera, zwanego MT10 - to będzie masakra! - prezentował go Jorge L.

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... mt-10.aspx

Neews nr 3 - nowa XJRa - prezentował Valentino R.
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... sr900.aspx

Podczas prezentacji było mówione, że ten XSR ma korzeniami wracać do motocykli naszych rodziców, o których marzyliśmy będąc łebkami. Ale został ulepszony, tak "by syn mógł wyprzedzić ojca" - czy jakoś tak, nie lubię tego korpo pierdolenia.
Ma mieć zero plastików i pozwalać na spory tuning.


Poza tym wiele modeli będzie w jubileuszowym malowaniu, XJRa również:
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... io-002.jpg


Był to dzień dla prasy. Całość się fajnie oglądało, jak Lorenzo wjechał i coś gadał nikt się nie odzywał. Pojawił się Rossi, od razu dostał brawa od publiczności :)

Jak się słucha Rossiego, widać, że gość kocha te motocykle. Pomimo, że ustawili go wyraźnie na drugim miejscu za mistrzuniem świata, wypadł lepiej.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Kaznodzieja

Mediolan 2015

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 17 listopada 2015, 08:57

mariuszdg pisze:...Neews nr 3 - nowa XJRa - prezentował Valentino R.
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... sr900.aspx
...


Ciekawa, szkoda że tylko 3 cylindry w 850cm. Mogli by jeszcze jeden taki gar dołożyć :cry:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » wtorek, 17 listopada 2015, 09:12

ten silnik ma naprawdę spory potencjał. Gdyby mi ktoś powiedział, że ma 130KM, to bym uwierzył. Będzie napewno szybszy od XJR. Ale dla mnie to jest jednak coś innego. Na pewno, żaden z prezentowanych nie jest UJM. Ale urok swój mają.

Ciekawy jestem tej R1 bez owiewek. Właściwie to ceny jestem ciekawy. W założeniu ta seria MT jest tania. O ile dobrze zrozumiałem w zeszłym roku opierdolili w EU 70000 różnych MT, to naprawdę dużo.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Mediolan 2015

Postautor: farba » wtorek, 17 listopada 2015, 09:16

i już wszystko wiemy :)

Czy xjr na 2016 dostała ABS :?:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » wtorek, 17 listopada 2015, 09:19

nie, prawdopodobnie to są modele jeszcze wyprodukowane w 2015. To już jest koniec XJR (ten XSR był prezęntowany w klimacie następcy XJR). Tak więc jeśli ktoś się waha, to może piękną, żółciutką nabyć i opowiadać latami, że ma ostatni prawdziwy JAPOŃSKI motór ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Mediolan 2015

Postautor: farba » wtorek, 17 listopada 2015, 09:26

:kwasny: tak myślałem
2016 - koniec ery prawdziwych motocykli

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Mediolan 2015

Postautor: Flanker » wtorek, 17 listopada 2015, 09:52

Jeśli dobrze kojarzę to od 2016 wszystkie noworejstrowane motocykle w UE muszą mieć ABS. A może od 2017?
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » wtorek, 17 listopada 2015, 10:15

pierwszy w miare konkretny opis się pojawił:
http://motormania.com.pl/newsy/nowosci- ... echniczne/
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Mediolan 2015

Postautor: Flanker » wtorek, 17 listopada 2015, 10:23

Jak dla mnie, MT10 wygląda tak, jakby ktoś zapomniał o tym, że motocykl ma tył. Nieproporcjonalny. Może na żywo odczucia będą lepsze.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » wtorek, 17 listopada 2015, 10:33

widzisz, bo ta nazwa ma podwójne dno:

"Nie bierzcie na drogę torby ani dwóch sukien, ani sandałów, ani laski! Wart jest bowiem robotnik swej strawy." - MT10:10 - ewangelia wg św. Mateusza
po naszemu, mamy nie używać tego motocykla do turystyki tylko do zapierdalania ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

skuler

Mediolan 2015

Postautor: skuler » wtorek, 17 listopada 2015, 10:41

mariuszdg pisze:ten silnik ma naprawdę spory potencjał. Gdyby mi ktoś powiedział, że ma 130KM, to bym uwierzył.


115 KM, 87,5 Nm, i tylko 195 kg z pełnym zbiornikiem

Brzmi nieźle..

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Mediolan 2015

Postautor: Flanker » wtorek, 17 listopada 2015, 10:47

mariuszdg pisze:widzisz, bo ta nazwa ma podwójne dno:

"Nie bierzcie na drogę torby ani dwóch sukien, ani sandałów, ani laski! Wart jest bowiem robotnik swej strawy." - MT10:10 - ewangelia wg św. Mateusza
po naszemu, mamy nie używać tego motocykla do turystyki tylko do zapierdalania ;-)

Przekonałeś mnie :mrgreen: Miałem okazję pojeździć MT09, niegrzeczny motorek, nie taki misiu jak XJR. Tylko brak mu tego czegoś. Zobaczymy jak będzie z MT10.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
smukły
Posty: 85
Rejestracja: czwartek, 10 października 2013, 15:41
Model i rocznik moto.: XJR 1200 '95
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: opolskie

Mediolan 2015

Postautor: smukły » wtorek, 17 listopada 2015, 17:08


Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Mediolan 2015

Postautor: farba » wtorek, 17 listopada 2015, 17:14

mariuszdg pisze:widzisz, bo ta nazwa ma podwójne dno:

"Nie bierzcie na drogę torby ani dwóch sukien, ani sandałów, ani laski! Wart jest bowiem robotnik swej strawy." - MT10:10 - ewangelia wg św. Mateusza
po naszemu, mamy nie używać tego motocykla do turystyki tylko do zapierdalania ;-)



Mario rozyebaueś system :rotfl:

Bitels

Mediolan 2015

Postautor: Bitels » wtorek, 17 listopada 2015, 18:46

ten Mt 10 wygląda rzeczywiście kozacko - mniej więcej jak srający zorro z klocków lego, ale nęka mnie inne pytanie.
Jeżeli chcę mieć R1 z potężnym silnikiem i bez turystycznych walorów, o wspaniałej charakterystyce R1, to może lepiej by kupić R1? Bo pewnie ten naked i tak jest droższy niż inne nakedy typu XJRa...? Troszkę?

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Re: Mediolan 2015

Postautor: korbek » wtorek, 17 listopada 2015, 20:35

XSR nawet mi się podoba, ale nie wyobrażam sobie, żeby miał zastąpić XJR! Ogólnie jestem pod wrażeniem patrząc na ostatnie poczynania Yamahy (kampanie MT czy Heritage), to biją konkurencję na głowę, ale jednego posunięcia nie ogarniam - zrobili z XJR typowo miejskie wozidełko, pozbawili uniwersalności, a teraz wyrzucą z oferty... Poza tym z rocznicowymi barwami odwalili fuszerkę w porównaniu z 2005 (chyba wyszła tylko na Japonię):Obrazek

Kaznodzieja

Mediolan 2015

Postautor: Kaznodzieja » środa, 18 listopada 2015, 09:40

farba pisze::kwasny: tak myślałem
2016 - koniec ery prawdziwych motocykli


No bez przesad, CB1300 wciąż w produkcji ;) Szkoda tylko, że w EU niedostępna :(

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Mediolan 2015

Postautor: farba » środa, 18 listopada 2015, 09:51

Cb 1300 nie jest olejakiem :-P bardziej zrx, ten ma przynajmiej atrapy żeberek

Bitels

Mediolan 2015

Postautor: Bitels » środa, 18 listopada 2015, 16:47

Kaznodzieja pisze:
farba pisze::kwasny: tak myślałem
2016 - koniec ery prawdziwych motocykli


No bez przesad, CB1300 wciąż w produkcji ;) Szkoda tylko, że w EU niedostępna :(

przyjdzie na kara na tych lewackich (sorry za polityczne słowo) sk...w z Brukseli już niedługo. Wysadzą się sami razem z Żydostwem.
I znów będziemy jeździć na paliwożernych, prostych sprzętach, bo kto mi k...a ma zabraniać i dlaczego??
Musiałem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3501
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Mediolan 2015

Postautor: Zdzislaw » środa, 18 listopada 2015, 17:03

Bitels pisze:
Kaznodzieja pisze:
farba pisze::kwasny: tak myślałem
2016 - koniec ery prawdziwych motocykli


No bez przesad, CB1300 wciąż w produkcji ;) Szkoda tylko, że w EU niedostępna :(

przyjdzie na kara na tych lewackich (sorry za polityczne słowo) sk...w z Brukseli już niedługo. Wysadzą się sami razem z Żydostwem.
I znów będziemy jeździć na paliwożernych, prostych sprzętach, bo kto mi k...a ma zabraniać i dlaczego??
Musiałem.


:zdrowko:

Kaznodzieja

Mediolan 2015

Postautor: Kaznodzieja » środa, 18 listopada 2015, 18:32

Bitels pisze:
Kaznodzieja pisze:
farba pisze::kwasny: tak myślałem
2016 - koniec ery prawdziwych motocykli


No bez przesad, CB1300 wciąż w produkcji ;) Szkoda tylko, że w EU niedostępna :(

przyjdzie na kara na tych lewackich (sorry za polityczne słowo) sk...w z Brukseli już niedługo. Wysadzą się sami razem z Żydostwem.
I znów będziemy jeździć na paliwożernych, prostych sprzętach, bo kto mi k...a ma zabraniać i dlaczego??
Musiałem.


Akurat w tym przypadku Bruksela nic ma do tego - moto normy spełnia. To Honda dała dupy i wycofała CB1300 z Europy proponując CB1100 jako rzekomy zamiennik.

Awatar użytkownika
czez
Posty: 1214
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
Model i rocznik moto.: XR
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Deptak
Kontaktowanie:

Re: Mediolan 2015

Postautor: czez » środa, 18 listopada 2015, 18:33

CB1100
A to brzydal
ftw

Bitels

Re: Mediolan 2015

Postautor: Bitels » środa, 18 listopada 2015, 18:40

czez pisze:CB1100
A to brzydal

a tusiem pozwolę z kulegą nie zgodzić

Kaznodzieja

Re: Mediolan 2015

Postautor: Kaznodzieja » środa, 18 listopada 2015, 19:29

Bitels pisze:
czez pisze:CB1100
A to brzydal

a tusiem pozwolę z kulegą nie zgodzić


Też uważam że ma swój urok ale nie jest alternatywą dla takich BigBików jak CB1300 czy XJR1300

skuler

Re: Mediolan 2015

Postautor: skuler » środa, 18 listopada 2015, 19:32

CB 1100 w wersji EX jest zajebista!

Awatar użytkownika
czez
Posty: 1214
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
Model i rocznik moto.: XR
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Deptak
Kontaktowanie:

Re: Mediolan 2015

Postautor: czez » środa, 18 listopada 2015, 19:38

Bitels pisze:
czez pisze:CB1100
A to brzydal

a tusiem pozwolę z kulegą nie zgodzić

Trza czytac ze zrozumieniem
Kabaret ani mru mru sie klania
Bo czyż Gearge C lub Britney S to brzydale?
ftw

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Mediolan 2015

Postautor: piontek » piątek, 20 listopada 2015, 10:08

Cóż - CB1100 nie jest big.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Re: Mediolan 2015

Postautor: mariuszdg » piątek, 20 listopada 2015, 14:04

korbek pisze: Poza tym z rocznicowymi barwami odwalili fuszerkę w porównaniu z 2005 (chyba wyszła tylko na Japonię)

Yes of course. Najłatwiej można poznać Yapońskie wersje po innych ohlinsach na tył.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Mediolan 2015

Postautor: Flanker » piątek, 20 listopada 2015, 16:08

Z innej stajni, ale podoba mnie się.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5569
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Re: Mediolan 2015

Postautor: JAREK » poniedziałek, 30 listopada 2015, 18:06

Dziś dostałem maila z Yamahy o FJRce na 2016:
http://press.yamaha-motor.pl/aktualnosc ... ok-2016/74


Wróć do „Motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości