daris pisze:Moje moto już miało lagi wymieniane dlatego nie przewiduje w najbliższym czasie kolejnych wymian![]()
Chodzi o to że tamte lagi to takie inne lagi


daris pisze:Moje moto już miało lagi wymieniane dlatego nie przewiduje w najbliższym czasie kolejnych wymian![]()
daris pisze:Podejrzewam, że inne. Jak sobie przeglądam internety widzę, że czasami ktoś tam coś innego wkłada. Np. od r1
Zdzislaw pisze:GhostDog pisze:5 koła?
Zapytaj Pana Perszinga o lagi
O, tu to może być grubo bo o same lagi. I to używane jak pamiętam.
Pershing pisze:Zdzislaw pisze:GhostDog pisze:5 koła?
Zapytaj Pana Perszinga o lagi
O, tu to może być grubo bo o same lagi. I to używane jak pamiętam.
Nowe lagi , nowe tuleje na oś. Mocowanie błotnika było używane i tzw trzecia półka ktora usztywnia dodatkowo lagi. Wtedy wydałem około 10 k.
Pershing pisze:Zdzislaw pisze:GhostDog pisze:5 koła?
Zapytaj Pana Perszinga o lagi
O, tu to może być grubo bo o same lagi. I to używane jak pamiętam.
Nowe lagi , nowe tuleje na oś. Mocowanie błotnika było używane i tzw trzecia półka ktora usztywnia dodatkowo lagi. Wtedy wydałem około 10 k.
Pershing pisze:To jest dobra opcja jeżeli ktoś rozjebał pokrywę oleju i nie ma używek. W serwisowe pisze ze wymiana filtra robi się co drugą wymianę oleju gdzie to jest absurd. Zakładając taki filtr jest większa powierzchnia filtracji. A zakładając filtr olejowy sportowy są wyposażone w zaworki zwrotne. Trzymają olej w magistrali . Unikają efekt suchego startu. Jak dla mnie to bajer tylko. Szkoda kasy .
daris pisze:Dobry wieczór,
zabieram się za czyszczenie kolektora wydechowego i mam dwa pytania. Śruby szpilek są już z racji wieku trochę brzydkie. Czy mogę je zamienić na nowe
nierdzewne m8? W ogłoszeniach takie specjalnie do kolektorów widzę miedziane. Nie wiem czy pasuje mi to wizualnie do koncepcji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości