...słabe strony XJR...
Jesne, mnie też to nie kręci na xjr-rze. Jeden raz pałowałem ją na maxa-z ciekawośc ( do Bornego)i. Ostatnio ze zlotu w Jurze jechałem z prędkością " dozwolona +10-20%) ", i to było bardzo fajne, co ciekawe dojechałem 10 minut po grupie tzw " szybkiej", nie musiałem tankować co chwilę po prostu. Jedyny minus to ból d..... ale generelnie super.
- ostry
- Posty: 345
- Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 13:53
- Model i rocznik moto.: RP2 '00
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: ok. Wrocławia
MadMike pisze:Dla mnie przyjemność z jazdy kończy się w granicach 130-140km/h.... Ale cały czas tak poginać - to nie dla mnie
Coraz bardziej Cie lubie Mike

Dlatego jak zobaczyłem "ekipe" z Gornego Ślaska w akcji... po 30 sekundach dałem sobie spokój...
Tasowanie się na winklach 90-cio stopniowych ciekawie wygląda... jak jadę za nimi

- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
nad FJR jeśli już
Balth bierz go

Balth bierz go

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Tiaaa
i co tu wybrać...
Osiołkowi w żłoby dano
i co tu wybrać...
Osiołkowi w żłoby dano

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
...to ja a propos wad... podchodzę do zaparkowanej (przed Biedronką) swojej czarmulki i tu z nienadzka "atakuje" mnie entuzjasta motorbików... "ładny motor" ...no mi też się podoba...
"ale czegoś mu brakuje"... czego?
"owiewek" ...owiewiek??? uznałem, że nie będę entuzjaście tłumaczył dlaczego ich nie ma
...ale wada znaleziona 




-
- Posty: 125
- Rejestracja: sobota, 22 grudnia 2007, 22:32
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Libidza
- Kontaktowanie:
ostatno dowiedziałem sięże największą wada mojego moto to rozmiar, mówił koleś na cbf 600, następnie przejechaliśmy się razem , troszkę miasta, korków potem zakręty, zakręty, ciasne zakręty i koleś w pewnym momencie na prostej pokazuje że bedzie tankował. podjechaliśmy na bliską i zamiast tankować to podszedł blizej do mnie i o mało nie uklęknoł przed nią. Powiedział, że od teraz będzie musiał żonie przetłumaczyć dla czego wypierdala cbf a będzie robił więcej miejsca dla xjr
Mam nadzieję że niedługo go zobaczę na xjr.
Moim zdanie to dupa nie kierowca bo przecież cbf bardzie sięnadaje do miasta , jest bardzie zwinna ale no cóż jeżeli dzieki temu nasze grono się powiększy to mogę tak jeździć.



Mam nadzieję że niedługo go zobaczę na xjr.
Moim zdanie to dupa nie kierowca bo przecież cbf bardzie sięnadaje do miasta , jest bardzie zwinna ale no cóż jeżeli dzieki temu nasze grono się powiększy to mogę tak jeździć.
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Ja, przy zeszłorocznej wymianie łańcucha i kółek zębatych, też założyłem z mniejszą ilością zębów z przodu a większą z tyłu niż to co miałem wcześniej. I nie polecam tego rozwiązania. Momentu i tak miała dość za to obroty przy tych samych prędkościach są znacznie wyższe. Szkoda mi trochę zużycia paliwa i zużycia sprzętu.
Dla ścisłości przednie kółko miało 18 zębów a teraz ma 17. I są to zestawy z katalogu jako oryginalne. Oba
Dla ścisłości przednie kółko miało 18 zębów a teraz ma 17. I są to zestawy z katalogu jako oryginalne. Oba

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Jakby nie liczyć tak wychodzi z porównania przełożenia. Odniosłem wrażenie, że obroty przy tej samej prędkości wzrosły o jakieś 500 obr/min. Ale wiadomo, że to odczyt orientacyjny. W każdym razie wolałem poprzednie przełożenie. A jakby było jeszcze szybsze to też bym je wybrał (np. 20/37Jubiler pisze:Samo przełożenie zmienia się o 3% czyli..... o 9km/h przy prędkości 300km/h.

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
tak na szybko po przejechanych 400 km
jako, że kocham golasy, to złego słowa nie powiem na wianie, ten typ tak ma.
Najpierw mocne strony
1. fajny wygląd - klasyk
2. ładne basowe brzmienie nawet na seryjnym tłumiku - chociaż nieco ciche
3. zapier**** jak dziki dzik nawet nie odkręcając na full manetki
moje spostrzeżenia, które tak naprawdę nie są wadami ale mniej mocnymi stronami:
1. sprzęgłem można ćwiczyć mięśnie lewej dłoni
2. niedokładny wskaźnik poziomu paliwa (ale kto tego potrzebuje?)
3. przednie zawieszenie nieco miękkie (w planach zmiana oleju po iluś tam tysiącach kilometrów)
4. na wolnych obrotach (ok 1000) mamy drgania od silnika - kiery, lusterek itp itd, przy 4-4,5k to już nie drażni - widać taki urok
5. luz manetki gazu (nie mylić z luzem linki). Manetka stuka o kierownicę przy nierównościach terenu.
6. napisałem już o tym w przywitalni, ale nie było odzewu - przy puszczeniu kiery przy ok 110 moto lekko skręca w prawo (może od jednego tłumika), przy zhamowaniu do 80 moto stabilizuje się. Ale... jak się odchylę do pionu to jest OK (może lepiej sie balansuje). A może to złe (nierówne) ustawienie zawieszenia?
7. "jajowe lusterka" - na szczęście za niewielkie pieniądze można je wymienić na prostokątne. Czy mnie wzrok nie myli i mają dłuższe wysięgniki?
8. Spalanie? No w końcu z niczego ta moc sie nie bierze
9. Brak 6. biegu - to rzeczywiście wada, bo zdarza mi się "wrzucać" szóstkę a tu nic
. Z kolei podoba mi się długi pierwszy. Jakby był krótki jak w XJ (do 40kmh) to mogła by być rzeźnia z tylnym kołem.
A tak poza tym XJR przypomina mi nieco moją XJ600N, tylko bardziej wypasioną i dużo szybszą.

jako, że kocham golasy, to złego słowa nie powiem na wianie, ten typ tak ma.
Najpierw mocne strony
1. fajny wygląd - klasyk
2. ładne basowe brzmienie nawet na seryjnym tłumiku - chociaż nieco ciche

3. zapier**** jak dziki dzik nawet nie odkręcając na full manetki
moje spostrzeżenia, które tak naprawdę nie są wadami ale mniej mocnymi stronami:
1. sprzęgłem można ćwiczyć mięśnie lewej dłoni
2. niedokładny wskaźnik poziomu paliwa (ale kto tego potrzebuje?)
3. przednie zawieszenie nieco miękkie (w planach zmiana oleju po iluś tam tysiącach kilometrów)
4. na wolnych obrotach (ok 1000) mamy drgania od silnika - kiery, lusterek itp itd, przy 4-4,5k to już nie drażni - widać taki urok
5. luz manetki gazu (nie mylić z luzem linki). Manetka stuka o kierownicę przy nierównościach terenu.
6. napisałem już o tym w przywitalni, ale nie było odzewu - przy puszczeniu kiery przy ok 110 moto lekko skręca w prawo (może od jednego tłumika), przy zhamowaniu do 80 moto stabilizuje się. Ale... jak się odchylę do pionu to jest OK (może lepiej sie balansuje). A może to złe (nierówne) ustawienie zawieszenia?
7. "jajowe lusterka" - na szczęście za niewielkie pieniądze można je wymienić na prostokątne. Czy mnie wzrok nie myli i mają dłuższe wysięgniki?
8. Spalanie? No w końcu z niczego ta moc sie nie bierze
9. Brak 6. biegu - to rzeczywiście wada, bo zdarza mi się "wrzucać" szóstkę a tu nic

A tak poza tym XJR przypomina mi nieco moją XJ600N, tylko bardziej wypasioną i dużo szybszą.
Jacek pisze:riqsware
ładni to opisałeś
dziekuję bardzo

Jeszcze jedną kwestię chciałem poruszyć - podobieństwo do XJ jest tak wielkie, że nie sposób tego pominąć - w ostatnich dniach mamy dość sucho i gorąco - chyba silniki chłodzone powietrzem tego nie lubią - głośniejsza praca zaworów i generalnie słabsze osiągi, większe wibracje i przyspieszanie jakby z oporem. Czekam aż się ochłodzi

- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Może lepiej olej zmieńriqsware pisze:Czekam aż się ochłodzi

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości