Olej pod puszką
obudowa filtra oleju xjr 1300
witam poszukuje obudowy filtra oleju xjr 1300 pomocy
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
A propo obudowy.
Przy ostatniej wizycie na zmianie oleju w Yamie, mechanior powiedział że zmienił by sobie typ filtra na moim miejscu na taki blaszany odkręcany jak na przykład w puszce.
Problema nie ma żadnego, dorabiamy króciec z podkłedem (łożem nowego filtra) dajemy pod niego oring i mamy wykręcany filtr na wierzchu.
Zaleta: nie bawimy się z wysprzęglikiem, kablkiem stopki i momentalnie wyminiamy sobie filtr.
Ewentualne wady: estetyka jak komuś przeszkadza, choć moim zdaniem oryginalna obudowa nie jest szczególnie urodziwa.
Co do patentu widziałem jak zrobił to w swoim sprzęcie Honda CB 550 z '88 i wygląda to dziarsko.
Przy ostatniej wizycie na zmianie oleju w Yamie, mechanior powiedział że zmienił by sobie typ filtra na moim miejscu na taki blaszany odkręcany jak na przykład w puszce.
Problema nie ma żadnego, dorabiamy króciec z podkłedem (łożem nowego filtra) dajemy pod niego oring i mamy wykręcany filtr na wierzchu.
Zaleta: nie bawimy się z wysprzęglikiem, kablkiem stopki i momentalnie wyminiamy sobie filtr.
Ewentualne wady: estetyka jak komuś przeszkadza, choć moim zdaniem oryginalna obudowa nie jest szczególnie urodziwa.
Co do patentu widziałem jak zrobił to w swoim sprzęcie Honda CB 550 z '88 i wygląda to dziarsko.
Ostatnio zmieniony niedziela, 26 czerwca 2011, 22:04 przez Piotr_MC_85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Olej pod puszką
Witam Panowie niestety coś mi moja XJR nie chce sie zachowywać jak powinna znaczy się tak... Pojawił mi się wyciek oleju uwaga uwaga w miejscu łączenia puszki plastikowej którą dolatuje powietrze z filtra powietrza do gaźników i za nic nie mam pojęcia skąd tam olej w ogóle...? Czy ktoś ma jakieś pomysły? aha i cały czas wali benzyną jakbym polewał po ciepłym silniku szczególnie przy odpaleniu wycieków żadnych widocznych nie ma, dziś rano jak odpaliłem po kilku dniowym postoju to z prawego wydechu wystrzał jak z pocisku przeciw lotniczego huk potężny. Jutro wywalę filtr powietrza zobaczę co tam się dzieje ale dziwne to zjawisko dosyć...
Widzialem taki patent na angielskiej stronie,no napewno jest to wygodniejsze, pamietam ze w bandycie wymiana filtra to chwila a jezd za kolektorami. http://i706.photobucket.com/albums/ww70 ... est012.jpg
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Kiedyś miałem KawałSraki EN500- silnik GPZta 500 i innych półek Kawasaki. Połówka Gpzta 900
.
Ale mniejsza o historię.
Tam filterek oleju również był umieszczony z przodu silnika- typu samochodowego, cyk cyk i filtra nie ma, założony nowy. Taka przeróbka w XJRce IMHO jeżeli koszta były by niewielkie opłacała by się
.

Ale mniejsza o historię.
Tam filterek oleju również był umieszczony z przodu silnika- typu samochodowego, cyk cyk i filtra nie ma, założony nowy. Taka przeróbka w XJRce IMHO jeżeli koszta były by niewielkie opłacała by się

kolego ja miałem ren problem jak wymieniałem sprzęgło i niestety nie było w sklepie uszczelki na już a sezon w pełni,więc zrobiłem ją sam
,no i niestety nie zrobiłem tej jednej dziury w uszczelce.Silnik dostał takiego ciśnienia ze tez olej był w filtrze i wylatywał przez odmę .Po wyczyszczeniu wszystkiego dalej śmiga jak burza.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości