usuwanie klaru z aluminiowych części
- cleaner
- Posty: 346
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
A pytanie troche z innej beczki - chce wypolerowac ten dekiel z napisem Yamaha - tylko najpierw próbuje go wyjąć.. Odkręciłem cały bok silnika, odkręciłem 4 śruby przytrzymujące dekielek ale nie chce wyjść Trzeba go mocno potraktowac gumowym młotkiem? czy może jakiś inny sposób/patent przerabialiście?
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Jeśli chodzi ci o pokrywę z lewej strony silnika to powinna dać się zdemontować po odkręceniu czterech śrub. Spróbuj delikatnie uderzać w kilku punktach pokrywy gumowym młotkiem, ewentualnie przez coś co zabezpieczy lakier przed zniszczeniem. Musi iść
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Holender71 pisze:Jeśli chodzi ci o pokrywę z lewej strony silnika to powinna dać się zdemontować po odkręceniu czterech śrub. Spróbuj delikatnie uderzać w kilku punktach pokrywy gumowym młotkiem,
ja właśnie tak se kiedyś zdemontowałem. Z wyczuciem i śladu nie ma
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
cleaner pisze:I pytanie jak to zrobić?
Najpierw użyłem papieru o gradacji 1000, którym usunąłem lakier i wyrównałem powierzchnię. Następnie w ruch poszła tarcza filcowa ( jako napędu użyłem wiertarki na statywie) i pasta polerska biała 1000. Końcowy efekt uzyskałem za pomocą pasty K2 Aluchrom i ściereczki z mikrofibry Vileda. Jako zabezpieczenie powierzchni po polerowaniu mogę polecić politurę na bazie twardego wosku "Nano Tec" firmy Nigrin. Jest ona co prawda zalecana do powierzchni lakierowanych ale na polerowanym alu też daje radę.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
cleaner pisze:Pytanie jeszcze o tarczę filcową - duża ta tarcza?
Tarczę wykroiłem z filcu o grubości ok.12 mm i ma średnicę ok. 200 mm. Dzięki temu mam możliwość manewrowania polerowanym przedmiotem jeśli ma bardziej skomplikowane kształty jak na przykład nasze sety podnóżków.
cleaner pisze:No ale i zmotywaowałeś mnie do pracy
Cieszę się i życzę jeszcze lepszych rezultatów !
cleaner pisze:am w domu ale takie o średnicy 2-3 cm - nada się?
Nie próbowałem polerować aż tak małymi tarczami, musisz zrobić próbę i sam ocenisz rezultat. Widziałem w sklepie gotowe wałki filcowe o średnicy ok. 40 mm , więc mniejsza też powinna dać radę.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- cleaner
- Posty: 346
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Raczej to: http://www.sklep.polishangel.pl/index.p ... 250ml.html
Kup, sprawdź jak działa i się pochwal
Bo na ebay wygląda fajnie
Kup, sprawdź jak działa i się pochwal
Bo na ebay wygląda fajnie
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość