Postautor: riqsware » piątek, 18 czerwca 2010, 06:22
z tego co czytałem po różnych formach przyczyn moga byc miliony
1. to mnie najbardziej ubawiło - jeździec krzywo siedzi
2. łożysko główki ramy
3. złe ciśnienie w oponach
4. źle ustawione amory (lagi)
5. nierówno ustawione parametry zawieszenia
6. krzywo ustawione tylne koło
7. zwichrowane oponki
8. krzywa rama
9. źle naciągnięty łańcuch
pierwsze nie biorę pod uwagę, bo musiałem sie nieźle wychylić w lewo aby zbalansować moto
drugie - nowy moto, więc raczej nie, ale nie wykluczam
trzecie - sprawdzałem, dopompowywałem i nic, nie było poprawy z tym, ze oczywiście moto lżej się prowadziło
czwarte - to możliwe, trzeba sprawdzić
piąte - też mozliwe
szóste - też możliwe, aczkolwiek na znacznikach jest równo
siódme - hmmm, może
ósme - raczej nie
dziewiąte - do sprawdzenia
co do dziwnego zachowania moto - wydaje mi się, że czasem sprzet "odpuszcza" i jedzie prosto po puszczeniu kiery, ale najczęsciej coś go chwyta i zbacza z drogi. Poza tym prawe winkle jakoś tak łatwiej mi się bierze a z doświadczenia wiem, że praworęczni łatwiej wchodzą w lewe. A w lewych czuję, ze jest delikatny opór przy składaniu sprzęta.