...słabe strony XJR...
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Napisałeś, że króće są dość twarde no i to była przyczyna - chyba bo nie przyglądałem się jak jest w XJR, ale we wspomnianej XJ 650 podczas pracy silnika zwłaszcza na wolnych obrotach gaźniki dość mocno (1-2mm) pracują względem cylindrów, pewnie w XJR jest podobnie.
Guma z wiekiem twardnieje i możliwe że np. za dwa sezony króćce mogą pękać bardziej, ale w cale nie muszą.
Guma z wiekiem twardnieje i możliwe że np. za dwa sezony króćce mogą pękać bardziej, ale w cale nie muszą.
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
tak, tak mariuszek. najzajebiściej jest w temacie spalania.
jest inaczej.
bardzo dużo inaczej nie.
ale szybciej
imho gsx jest dłuższy od kanapy do kierownicy.
rzadko kiedy wiesz na którym biegu jedziesz. a jeszcze 6 ich jest więc zawsze coś tam w zapasie zostaje.
tylko okazuje się, że ni z tego ni z owego przy jakichś śmiesznych obrotach masz 160 na budziku.
i taniej w temacie paliwa. przy większej pojemności
mówię za siebie, bo mamy tu paru takich co to jeżdżą o kropelce
inaczej i tyle.
bandziorno 1200 jeździłem na starym (1998 chyba). bardzo fajny. bardziej turystyczny. jak porównywaliśmy w warsztacie i na drodze, to jeden miał lepsze zawieszenie a drugi kopa. ale nie pamiętam który
nigdy nie jeździłem cb ale imho pozycja na niej jest dziwna co powoduje, że wydaje mi się za mała. ale to pewnie złudzenie - pogadaj z cezarem.


jest inaczej.
bardzo dużo inaczej nie.
ale szybciej

imho gsx jest dłuższy od kanapy do kierownicy.
rzadko kiedy wiesz na którym biegu jedziesz. a jeszcze 6 ich jest więc zawsze coś tam w zapasie zostaje.
tylko okazuje się, że ni z tego ni z owego przy jakichś śmiesznych obrotach masz 160 na budziku.
i taniej w temacie paliwa. przy większej pojemności


inaczej i tyle.
bandziorno 1200 jeździłem na starym (1998 chyba). bardzo fajny. bardziej turystyczny. jak porównywaliśmy w warsztacie i na drodze, to jeden miał lepsze zawieszenie a drugi kopa. ale nie pamiętam który

nigdy nie jeździłem cb ale imho pozycja na niej jest dziwna co powoduje, że wydaje mi się za mała. ale to pewnie złudzenie - pogadaj z cezarem.
bye
balth
balth
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
XJRa ma jeden zajebiście istoty plus w porównaniu do reszty. Jest produkowana od 16 lat i mało co ją zmieniali. Co powoduje, że jest sporo części na rynkach wtórnych.
[ Dodano: 2011-02-07, 14:32 ]
wtryskowe już tak nie łykają w hektolitrach. Na A4 do Wroca przy 160 - 200 łyknęła mi dyszkę jak w mordkę szczelił
[ Dodano: 2011-02-07, 14:32 ]
balth pisze:tak, tak mariuszek. najzajebiściej jest w temacie spalania.![]()
![]()
wtryskowe już tak nie łykają w hektolitrach. Na A4 do Wroca przy 160 - 200 łyknęła mi dyszkę jak w mordkę szczelił

"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
balth pisze:bandziorno 1200 jeździłem na starym (1998 chyba). bardzo fajny. bardziej turystyczny
...w tej kwesti akurat uważam, że jest zupełnie odwrotnie

Ostatnio (czyt: wrzesień 2010

Trasa dość szybka z wyjątkiem "międzylądowania" na odcinku Nowy Tomyśl-Świecko...
Zamienialiśmy się motorkami dość często... moje odczucia (w stosunku do XJR) z Bandit'a: bardziej poręczny...taki leciutki...nieco bardziej trzeba kręcić, mniej wygodna kanapa...ale mogę być nieobiektywny więc słowa kolegi, dla którego przejażdżka XJR i Banditem 1200 była novum:
- "o ku...wa....kanapowiec, któremu można dać spokojnie trzy biegi zamiat 5... kanapa i charakterystyka silnika idealna na długie dystanse...ale wieje i przy 230km/h lekko buja!!!" (o XJR)
- "bardzo lekki i stabilny przy dużych prędkościach golas" (o Bandit 1200)
To bujanie to prawdopodobnie przez to, że miałem zapiętą ta tylnym bagażniku "dużą rolkę" i się przekrzywiała...
- GSX 1400 kojarzy mi się z Pudzianem: naprawdę mocny, ale czy niepokonany


- CB 1300 to Kliczko: mocny, niezawodny...i wygląda

- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
mariuszdg pisze:XJRa ma jeden zajebiście istoty plus w porównaniu do reszty. Jest produkowana od 16 lat i mało co ją zmieniali. Co powoduje, że jest sporo części na rynkach wtórnych.
[ Dodano: 2011-02-07, 14:32 ]balth pisze:tak, tak mariuszek. najzajebiściej jest w temacie spalania.![]()
![]()
wtryskowe już tak nie łykają w hektolitrach. Na A4 do Wroca przy 160 - 200 łyknęła mi dyszkę jak w mordkę szczelił
Przy 160-200 to 10 jest rewelacyjnie niskim spalaniem.. gratuluję Mariusz. Musi Ci się moto popsuło gdzieś cos nie dolatuje bo to jest "tylko " 10 albo to 160-200 to było 140 i momemenatmi 160 lub 200.
Bez owiewki to mamy aerodynamikę jak Śp. Żuk, i przy wroście prędkości opór rośnie "w kwadracie" , nieproporcjonalnie , i musi jarać , nie ma szans...
I jeżeli przy 120 pali 6,5 to na każe uśrednione 10 km/h to trzeba dodać 1,5 litra
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
SławekMilow pisze:I jeżeli przy 120 pali 6,5 to na każe uśrednione 10 km/h to trzeba dodać 1,5 litra
Pali mniej

Z całym szacunkiem SławekMilow, ale XJRa to tylko motocykl.
Ja do tej pory testowałem spalanie tak dokładnie w trzech sytuacjach:
Mój max to 9L/100km w górach zakręty 80-120, proste 120-160km/h, maneta najczęściej do oporu 14.11.10
Zielona Góra i z powrotem jednym cugiem (stawałem TYLKO na tankowanie)- 30L/400km (7,5/100), 200 km z prędkościami 120-140, kolejne 200; 170-180 podział na te prędkości był równomierny(monentami 190-200) 05.09.10
Spalanie minimalne to był szok, nikt nie uwierzy - sam stałem na stacji patrzyłem jak


Łagiewnniki - Opole ok. 100km 4,77L/100, prędkość 120-130, teren zabudowany 80km/h 18.04.10
Moja najwiecej to spaliła 10l przy predkosciach od 160 w góre.
a najmniej to 6,5 w spacerowym tempe.
Co do gsx 1400 moj kumpel ma i jezdziłem takim. Dla mnie suzuki ma mniej charakteru w sobie brakuje tego czegos co jest w xjr. Silnik gsx ciagnie jak lokomotywa ale tylko w dole, w gorze zabawa sie konczy .... xjr ciagnie do konca ;
gsx ma napeno lepsze hamulce i to duzo naprawde te szesciotłoczkowe zaciski robia robote. W gsx bardziej czuc jego mase w zakretach jest bardziej toporny w prowadzeniu.
Bandit hmmm jest duzo mniejszy ma charakter ale jest dobry we wszystkim wiec nie moze byc najlepszy w czyms. Miałem 600 i dla mnie fajny sprzet ale jesli nie wymagasz nic szczegolnego od jego.

Co do gsx 1400 moj kumpel ma i jezdziłem takim. Dla mnie suzuki ma mniej charakteru w sobie brakuje tego czegos co jest w xjr. Silnik gsx ciagnie jak lokomotywa ale tylko w dole, w gorze zabawa sie konczy .... xjr ciagnie do konca ;

Bandit hmmm jest duzo mniejszy ma charakter ale jest dobry we wszystkim wiec nie moze byc najlepszy w czyms. Miałem 600 i dla mnie fajny sprzet ale jesli nie wymagasz nic szczegolnego od jego.
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
leon pisze:[..] Silnik gsx ciagnie jak lokomotywa ale tylko w dole, w gorze zabawa sie konczy .... [..]
hehe, jak masz sześć biegów, to "górę" rzadko używasz.

natomiast te moje subiektywne wrażenie "długości" rzeczywiście może przekładać się na inną jazdę w zakrętach. ale to też temat rzeka.....
bye
balth
balth
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
O! Jeszcze jeden test spalania mi się przypomniał - Zakończenie sezonu szacownych forumowiczów XJR clubu w Rząsawie w ośrodku Wawrzkowizna.
Zatankowałem na starcie 18L (nie chce mi się bawić w "lanie" po kropelce do 20l) moja trasa http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s ... .22699&z=9 to ponad 360 km z prędkościami 60-80 teren zabudowany, poza terenem zabudowanym 130-140 km/h, momentami 160-180 i wystarczyło co daje ok. 4,95L/100 km. Wniosek: to, że xjr dużo pali w trasie to mit
P.S. Normalna jazda wokół komina oscyluje w granicach 7- 7,5L/100 km
Zatankowałem na starcie 18L (nie chce mi się bawić w "lanie" po kropelce do 20l) moja trasa http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s ... .22699&z=9 to ponad 360 km z prędkościami 60-80 teren zabudowany, poza terenem zabudowanym 130-140 km/h, momentami 160-180 i wystarczyło co daje ok. 4,95L/100 km. Wniosek: to, że xjr dużo pali w trasie to mit

P.S. Normalna jazda wokół komina oscyluje w granicach 7- 7,5L/100 km

- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
wibracje
witam, niewiedziałem gdzie napisać o0 tym problemie, mianowicie mój Plecaczek narzeka na wibracje podnóżków pasażera przy jeździe, ja nic takiego nieczuje na swoich podnóżkach, spotkaliście się z czymś takim?? wasze partnerki też narzekały na wivracje?? co z tym zrobic? Pozdrawiam:)
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
jak za bardzo trzęsie to często kwestia regulacji napędu. Te drgania lubią się przenosić na podnóżki. Co nie zmienia faktu, że w porównaniu np z Fazerem XJR trzęsie mocno.
a tak w ogóle to bym ten temat wyrzucił albo zmienił mu nagłówek, bo jest niesłusznie przydługawy. A Kolega Dański to jeszcze żyje?
a tak w ogóle to bym ten temat wyrzucił albo zmienił mu nagłówek, bo jest niesłusznie przydługawy. A Kolega Dański to jeszcze żyje?
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości