Wracam do was zmotoryzowani jednośladowce z pytaniami Mechanik ze mnie żaden i pojęcie o mechanice mam bardzo ubogie więc przybywam po porady.
- 1. Dokręciłem króćce a mimo to na TPSie nadal znikąd pojawia się coś takiego: http://i.imgur.com/ebDaedu.jpg Odkręciłem TPS ale w 'środku' jest sucho. Kolektory wydechowe również nie noszą śladu aby coś puszczały bokiem po żebrach.
2a. "Znajdź dla mnie radę wuju ?" http://i.imgur.com/jjkPGMZ.jpg
2b. Czy przez brak napinacza źle napiąłem napęd, chyba nie powinien tak 'skakać' (nie znam się) http://youtu.be/-l4wZlDfz70
3. Co to za ślepy kabel na przekaźniku kierunków http://i.imgur.com/Qrs3RCQ.jpg Poprzedni właściciel zamontował LED'y.
4. Motocykl idzie na pełną serwisówkę przed sezonem, ale zastanawia mnie dlaczego po odkręceniu manetki na wolnych obroty wchodzą ładnie po czym wracają poniżej poziomu 'wolnych' aby za chwilę wrócić. (regulowałem wolne jeżeli ustawie na zimnym 1150 jest OK, ale po dłuższej jeździe motocyl utrzymuje potem wolne na poziomie 1500 obrotów, Panowie tak ma być ? Film: http://youtu.be/Xz-nlHdRic0(podejrzewam, że serwisant przy regulacjach i czyszczeniu całego układu paliwowego naprawi to to - szukam dobrego serwisu w Krakowie)
Pytania dodatkowe :
- -Ruszać to śnieżką do piecy kominkowych ? http://i.imgur.com/C7jSEuw.jpg (myjka ciśnieniowa zrobiła swoje)
-Zgniło http://i.imgur.com/8TGNSpM.jpg da się puszkę uratować metodami rzemieślniczymi czy czas kupić używkę/nową (delkevic) ?
-Na zimnym silniku trzymam poziom oleum na kresce MAX, unikam dzięki temu długiego czasu oglądania "kontrolki ciśnienia" podczas rozgrzewania. Czy to skraca żywotność pieca ? (efektem ubocznym jest oleum z odmy airboxa po 'pałowaniu'.
-http://i.imgur.com/2iQ13Y4.jpg z uwagi, ze moja koza to okaz-składak w swoim rodzaju chciałbym dowiedzieć się po numerach pieca z którego roku jest silnik
Przepraszam za głupie pytania przy piątku, ale tak mnie naszło zejść sprawdzić jak się czuje krówka.