Porjekt XJr 1300sp

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Awatar użytkownika
farba
Posty: 2638
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: farba » niedziela, 22 listopada 2015, 17:20

A przeszkadza ci polerka w środku :mrgreen:

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » niedziela, 22 listopada 2015, 21:13

musisz dorobic korki - dotoczyc, lub pod uszczelnacza dac jakas zatyczke
nie mozna ich polerowac wew, bo panewki teflonowe dostana luzu ,
do polerowanai wibracyjnego trzeba zabezpieczac gwinty i powierzchnie pasowane - np. lozyska bo niestety delkatnie takie polerowanie zwieksza wymiar ,
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » poniedziałek, 23 listopada 2015, 22:54

Dziś robiłem głowicę,
oddana do planowania - zebrano 0,1 mm
głowica sprawdzona pod kątem szczelnosći - na 16 zaworów nieszczelnych 8 sztuk,
ręczna rozbiórka
ręczne docieranie 3 pastami 2,1,0,- tutaj chciałbym nadmnienic że mozna to zrobić mechanicznie - np wkretarka ale tej metody nie polecam poniewaz bardzo cierpia prowadnice zaworowe i same trzonki zaworów, najelepiej od grzybka zaworów ręcznie,
docieraczki motocyklowe firmy Boxo - fajnie się kleja i maja małe przyssawki - świetnie sobie radza - jutro wrzuce fote
czas docieranie ok 8h na całosc
dziś zrobiłem tylko wydechy, masakra, ręce odpadają ,
nowe uszczelki już sa pod głowice kolektor, kolektory wydechowe , blok silnika i pokrywe zaworów , na zdjeciu tylko czesc na reszte czekam,
dla zainteresowanych uszczelniacze zaworowe sprzedawane sa w paczkach po 10 szt ( czyli trzeba kupic 2 paczki),
nie jest to tania impreza kpl, 160zł dla porównania w serwisie kpl 16 szt 542 zł
:-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 23 listopada 2015, 22:58 przez alum, łącznie zmieniany 1 raz.
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » poniedziałek, 23 listopada 2015, 22:57

jutro biore sie za ssaki, :-)
potem gruntowne mycie , odtłuszczenie powierchni, zmatowanie, lakieorwanie specjalna farba do głowic i bloków odporna na + 288 C
nastepnie
naolejenie prowadnic zaworów przed montazem,
montaz nowych uszczelniaczy zaworowych,
i biore sie za blok, :-D
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 24 listopada 2015, 09:32

Kawał dobrej roboty, przyłożyłeś się do projektu profesjonalnie. Będzie jak nowa.

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » wtorek, 24 listopada 2015, 16:51

odradzam motipa do rur bo jest matowy to raz i dwa strasznie łapie plamy i przebarwienia - przetestowane
na dól ok. choc i tak 150 C to dla mnei za mało,
malowałem motipem w poprzednim projekcie i juz go nei chce - za miekki - przy wyzszej temperaturze mozna go palcem sciagnac,
co do matowania to ja zawsze kupuje do takich rzeczy sciereczki matujace- bo inaczej to bym na papier nie zarobil.
scierecxzki sa w roznych gradacjach, od 200 do 2500
nie dra sie - wygladaja jak filc
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » wtorek, 24 listopada 2015, 16:55

farba
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: JAREK » wtorek, 24 listopada 2015, 17:22

Te sciereczki to firmy Laplos? One maja gradacje do 8000!!!

GhostDog
Posty: 2825
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: GhostDog » wtorek, 24 listopada 2015, 19:39

to jest pornografia, my się z tym nie zgadzamy, chociaż tego nie widzieliśmy!
protestujemy przeciwko temu, nie będziemy tego finansować i zabraniamy finansować innym!
te posty zawierają sceny niedozwolone przed 22.00

Kaznodzieja

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 24 listopada 2015, 20:34

alum pisze:...potem gruntowne mycie , odtłuszczenie powierchni, zmatowanie, lakieorwanie...


Nie lepiej było przed planowaniem oddać do szkiełkowania i polakierować ?

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » wtorek, 24 listopada 2015, 23:06

to chyba nie byłby dobry pomysł
szkiełkowanie fajna metoda ale nie mam pojecia jakbym zabezpieczył miejsca gdzie poracuje wałek itd... wole to zmatować ręcznie wiecej roboty ale conajmniej wewnatrz nie bedzie syfu pyłu itd, co do lakierowania z doświadczenia wiem jak obchodza sie z głowicammi na zakladach, - byłaby cała porysowana i poobijana , ponadto ja daje zawsze glowice do zakladu gdzie planowanie odbywa sie w osłonie chłodzacej, ( niektóre firmy robia na "sucho") i ten lakier byłby by cały zapi.... tą emulsja,
wiec zdecydowałem na własnei taki scenariusz wpierw brudna robota , potem oklejenie i lakier,
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Tomek

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Tomek » środa, 25 listopada 2015, 00:24

GhostDog pisze:to jest pornografia, my się z tym nie zgadzamy, chociaż tego nie widzieliśmy!
protestujemy przeciwko temu, nie będziemy tego finansować i zabraniamy finansować innym!
te posty zawierają sceny niedozwolone przed 22.00


Masz ABSOLUTNIE rację ale człowiek chociaż popatrz tak troszeczkę... :hyhy:

Bitels

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Bitels » środa, 25 listopada 2015, 06:21

alum pisze:jutro biore sie za ssaki, :-)
potem gruntowne mycie , odtłuszczenie powierchni, zmatowanie, lakieorwanie specjalna farba do głowic i bloków odporna na + 288 C
nastepnie
naolejenie prowadnic zaworów przed montazem,
montaz nowych uszczelniaczy zaworowych,
i biore sie za blok, :-D

Świat jest pełen różnorodności! Jestem zachwycony , że ludzie bywają tacy dziwni! Idę pograć na gitarze.

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Flanker » środa, 25 listopada 2015, 08:53

Bitels pisze:
alum pisze:jutro biore sie za ssaki, :-)
potem gruntowne mycie , odtłuszczenie powierchni, zmatowanie, lakieorwanie specjalna farba do głowic i bloków odporna na + 288 C
nastepnie
naolejenie prowadnic zaworów przed montazem,
montaz nowych uszczelniaczy zaworowych,
i biore sie za blok, :-D

Świat jest pełen różnorodności! Jestem zachwycony , że ludzie bywają tacy dziwni! Idę pograć na gitarze.

O wpół do siódmej rano? Spania nie masz?
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Kaznodzieja

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Kaznodzieja » środa, 25 listopada 2015, 08:56

Flanker pisze:...O wpół do siódmej rano? Spania nie masz?


Jeśli mieszka w bloku to sąsiedzi go uwielbiają ;)

Bitels

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Bitels » środa, 25 listopada 2015, 10:11

Nie mieszkam już w bloku, musiałem się wyprowadzić, bo:
1. Nie mogłem grać na gitarze o 7 rano.
2. Nie miałem garażu więc motocykl mi rdzewiał, a ja nie miałbym pojęcia jak go wyremontować ;)

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 25 listopada 2015, 10:41

Niektórzy mają na 7 do pracy :hyhy:
Kaznodzieja pisze:Jeśli mieszka w bloku to sąsiedzi go uwielbiają

Czyżby mieszkający w blokach nie mogli zatrudniać się w firmach gdzie pracę zaczyna się przed 10 ???

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » czwartek, 26 listopada 2015, 22:59

IMG_20151126_155742.jpg


no i polakierowane..
2 warstwy białej bazy ,
2 warstwy bazy niebieskiej Yamaha Valentino Blue, ( słabe krycie )
2 warstwy Yamaha Black,
naklejki pod clear,
4 warstwy clear

6 godzin lakieorwania,

kolory odzielane konturówka,
naklejki mam sitodrukowe, wiec na clear,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » czwartek, 26 listopada 2015, 23:03

w poniedzialek polerka, i naklejamy reszte,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1924
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Tomson » piątek, 27 listopada 2015, 07:25

Alum, a dlaczego zadupka nie wymieniasz? Masz urwane mocowania :shock: . Ja przy swojej kiedyś próbowałem kleić i dupa, więc kupiłem drugi i od razu lepiej. Koszty przecież nie są tak duże (ja dałem jeśli dobrze pamiętam 170 zł), tym bardziej że gruntowny remont robisz.
A ha, ale widzę, że lakiernik ma jeszcze dobre płuca :lol:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2638
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: farba » piątek, 27 listopada 2015, 08:24

Udrożnij odpowietrzenie bo po złożeniu wszystkiego do kupy bedzesz używał niecenzuralnych wyrazów
Lakiernik nie zabezpieczył wlewu paliwa, w środku znajdziesz sporo odkurzu który w połączeniu z paliwem skutecznie zatka filterek na kranie.

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 27 listopada 2015, 08:45

Alum, a dlaczego zadupka nie wymieniasz? Masz urwane mocowania . Ja przy swojej kiedyś próbowałem kleić i dupa, więc kupiłem drugi i od razu lepiej. Koszty przecież nie są tak duże (ja dałem jeśli dobrze pamiętam 170 zł), tym bardziej że gruntowny remont robisz.


a u mnie w garazu lezy i pachnie nowka zadupek jeszcze zapakowany ale do rp 10 z bialym pasem :-)

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » piątek, 27 listopada 2015, 10:26

Tomson pisze:Alum, a dlaczego zadupka nie wymieniasz? Masz urwane mocowania :shock: . Ja przy swojej kiedyś próbowałem kleić i dupa, więc kupiłem drugi i od razu lepiej. Koszty przecież nie są tak duże (ja dałem jeśli dobrze pamiętam 170 zł), tym bardziej że gruntowny remont robisz.
A ha, ale widzę, że lakiernik ma jeszcze dobre płuca :lol:


generalnie mam inny na to plan . myslalem czy kupic inny czy kleic ten .. niestety te uszy z platiku nie sa trwałe, ja bede robil specjalne metalowe mocowania i mocował je do zadupka, bedzie trwalsze i zdecydowanie mocniejsze od orginału,
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » piątek, 27 listopada 2015, 10:33

farba pisze:Udrożnij odpowietrzenie bo po złożeniu wszystkiego do kupy bedzesz używał niecenzuralnych wyrazów
Lakiernik nie zabezpieczył wlewu paliwa, w środku znajdziesz sporo odkurzu który w połączeniu z paliwem skutecznie zatka filterek na kranie.


przed montażem oczywiscie to uczynię, trzeba zeby wszystko dobrze oddychało., kiedyś miałem taki problem w kawasaki- podciśnienie w baku powodowało brak dopływu paliwa,
co do kurzu - no cóz, bedzie trzeba zrobić mu płuczkę - licze sie z tym ,
narazie czekam na odbiór po polerce a potem sitodruk na mokro
wrzuce efekt końcowy jak odbiore i ponaklejam , naklejki mam wysokiej jakosci powinno ładnie wygladać ,
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2638
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: farba » piątek, 27 listopada 2015, 11:15

Prościej było by zakleić otwory, znacznie mniej roboty.

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Re: Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » poniedziałek, 7 grudnia 2015, 23:03

lakier wyschł..
naklejki sitodrukowe,
zakupione na grafnet.eu
bardzo dobra jakosć naklejek
przy podgrzaniu suszarka można je uplastycznic, ściagaja sie i rozciagaja przez co pasuja na wygieciach idealnie,
klejone na wode,
jutro zbiornik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Kaznodzieja

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Kaznodzieja » poniedziałek, 7 grudnia 2015, 23:19

Wygląda to naprawdę cacy

A same łolinsy na ogon można u nich nabyć ?

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3522
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 8 grudnia 2015, 00:00

Ohlinsy nie za duże?

Awatar użytkownika
alum
Posty: 155
Rejestracja: niedziela, 19 lipca 2015, 22:58
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: S-śląskie

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: alum » wtorek, 8 grudnia 2015, 07:17

mozna kupić osobno każda naklejke
wymiary są jak w orginale , kupuje od lat u nich i zawsze rozmiarówka jest identyczna Jak w oe
naklejek nie maja tanio ale sa naprawde dobre jakościowo , nie blakna i można je formować na wygięciach,
życie nie jest złe,,,,ma poprostu słodko gorzki smak....

Kaznodzieja

Porjekt XJr 1300sp

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 8 grudnia 2015, 08:27

alum pisze:mozna kupić osobno każda naklejke
wymiary są jak w orginale , kupuje od lat u nich i zawsze rozmiarówka jest identyczna Jak w oe
naklejek nie maja tanio ale sa naprawde dobre jakościowo , nie blakna i można je formować na wygięciach,


A robisz to komercyjnie ? Jakie koszty wymalowania wg takiego wzoru co właśnie robisz ?


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości